Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen parhaat kirpputorit

Vierailija
17.04.2014 |

Mitkä ovat Tampereen parhaat kirppikset myydä?? Meillä on sekä lasten- että teinien vaatteita ja koska ne ovat siistejä, pelkään että niitä katoaa (kuten usein on käynyt...) mutta täällä ei taida olla sellaisia kirppiksiä joissa pääsee itse myymään ja vahtimaan myyntipöytää? Pitäisi nyt keväällä päästä eroon noista.. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse vienyt radiolle mutta siellä hukkui paljon tavaroita :/ ja aika kalliskin on ei tullut paljon rahaa

Vierailija
2/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa viedä Marionettiin, pieni paikka joten pöllimisen vaara pienempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Marionetti? :) Kiitos vinkistä! Radiolle en tahdo viedä, se on ahdas ja siellä pöllitään... 

Vierailija
4/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs lielahdessa jonnan kirppis? :) ei keskustassa mutta hyvin siellä menynt kaupaksi.

Vierailija
5/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa kai tänä vuonna järjestettävä MINImuotikirppis vaikuttaa kivalta:) Niiden fbssä arvotaan pöytiä tapahtumaan. Voi kun voittais, ei oo varaa vuokrata pöytää yksin..

Vierailija
6/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia Silinteristä Nekalassa. Sisustustavara meni tosi hyvin, vaatteet (aikuisten) eivät lainkaan. 

Jos haluat itse myydä, kokeile peräkärrykirppistä jäähallilla.

Vierailija
7/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Tampereen kaupungin sivuilta, että toripäivinä myös kirppismyyjät voivat varata toripöytiä! Laukontorilla oli vieläpä ilmainen kirppismyyjille mut sehän ei ole ihan vielä auki, Tammelassa maksoi jotain, mutta mielestäni paljon halvempi kuin nuo kirppismyyntipaikat yleensä. Sit tietty on aamulehden se peräkonttikirppis, jos onnistuu paikan saamaan sinne.

En sitten tiedä, miten tuolla käy väkeä tai kauppa käy, kun nuo torit ovat niin typerään aikaan auki ettei sinne tavallinen työssäkävijä pääse. Eläkeläiset tuskin ostavat lastenvaatteita...ajattelin itse tuota Laukontoria kuitenkin joskus kokeilla kun tarvitsee päästä vanhoista lastenvaatteista eroon.

MLL järjestää Tampereellakin aina välillä ihan lastenvaatekirppiksiä kouluilla tms, katsopa olisiko sun alueella tässä lähiaikoina? Sielläkin pöytävuokra vaikutti ihan kohtuulliselta ja luulisi, että tavara kulkee, kun ihmiset nimenomaan lastenvaatteita etsivät. Nythän parin viikon kuluttua Pakkahuoneellakin olisi joku lastenvaatteiden kierrätystapahtuma mitä näin täällä mainostettavan, mutta siellä pöytävuokrat olivat aikalailla suolaisemman hintaisia, en tiedä tuleeko sinne vaan kalliin merkkitavaran myyjiä sitten.

Mä en noille itsepalvelukirppiksille viitsi enää edes viedä, pöytävuokraan menee liikaa ellei ole kallista myytävää, kaikki arvokas pöllitään ja halvalla jos myy, ostetaan parhaat päältä ja ne löytyy sitten parin päivän päästä kalliimmalla myynnistä muiden pöydistä. Lisäksi kamala homma käydä järjestelemässä sitä pöytää joka päivä.

Vierailija
8/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en itsepalvelukirppiksille veisi, joten peräkonttikirppis on ollut ok ostelijan näkökulmasta mutta koska mulla ei ole autoa olen innoissani siitä minimuotikirppiksestä pakkahuoneella. viime vuonna luin muotikirppiksestä jossa oli paljon porukkaa joten varmaan myös minimuotikirppiksellä on:) se on vieläpä sisällä niin ei haittaa sade tai tuuli niin kuin peräkonttikirppiksellä.

Vierailija
9/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonuksella menee hyvin lastenvaatteet mutta ei voi pyytää paljoa että menee se on siinä itsenäisyyden kadulla

Vierailija
10/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on MINImuotikirppis? :) en ole kuullutkaan. myöskään bonus ei kuulosta tutulta...

Vierailija
11/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten oli MLL kirppis Veskassa, siellä oli paljon hyvää vauvatavaraa ja kauppa tuntui käyvän. Toisena päivänä sai olla muutakin tavaraa myynnissä. Jäi ostajana hyvä fiilis tapahtumasta.

Vierailija
12/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa mikä on minimuotikirppis?

Vierailija
13/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BONUS KIRPPIS ehdottomasti!

Vierailija
14/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset myy Huutiksessa, jos pelkäät varkauksia?

Vierailija
15/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:03"]

Mikset myy Huutiksessa, jos pelkäät varkauksia?

[/quote]

Postittamisessa kamala vaiva. Mieluusti menisin myymään päiväksi jonnekin ja pääsisin kerralla eroon tavarasta ja voisin itse vahtia pöytääni. 

Vierailija
16/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukajärvellä on tulossa peräkonttikirppis tässä lähiaikoina.

Vierailija
17/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/minimuotikirppis tuolla on tietoa, tänään näköjään ilmoittautuminen.

Vierailija
18/34 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin siitä täältä http://kideblogi.fi/aitiyshousut/2014/03/29/minimuotia-tampereella/ Vaikuttaa kivalta tapahtumalta :) Voisin tulla ostelemaan. 

Vierailija
19/34 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakametsän jäähallilla on ympäri vuoden itsemyyntikirppis. Talvella sisällä ja kesällä peräkonttikirppiksenä.

Vierailija
20/34 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt tuolla jäähallin kirppiksellä. Ajattelin mennä myymään mutta käykö siellä kukaan? Radiokirppiksen yläkerrassa näytti kans olevan viikonloppuisin itsemyyntipöytiä, käykö kauppa siellä. Siis kumpaan kannattaa ennen mennä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme