Tampereen parhaat kirpputorit
Mitkä ovat Tampereen parhaat kirppikset myydä?? Meillä on sekä lasten- että teinien vaatteita ja koska ne ovat siistejä, pelkään että niitä katoaa (kuten usein on käynyt...) mutta täällä ei taida olla sellaisia kirppiksiä joissa pääsee itse myymään ja vahtimaan myyntipöytää? Pitäisi nyt keväällä päästä eroon noista..
Kommentit (34)
Onko tuo jäähalli hyvä, joko myydään ulkona
Lielahteen avataan 24.4. uusi lastenkirppis Vadelmatarha, jossa samassa lähi- ja luomupuoti, kahvio ja leikkipaikka, Pajumaja shop in shop ja lastenjuhlat. Palveluissa itsepalvelun lisäksi täyspalvelu, jossa ei tarvitse tehdä itse mitään, vaan kaikki hoituu yrittäjien toimesta. Vinkiksi ja törkeäksi mainokseksi ;).
t. Samaa ketjua pyörittävä yrittäjä Kotkasta
Tässä kokemuksia:
- Radiokirppis: meni ihan kivasti tavaraa, tosi kova tungos aina. Palvelua haukutaan, itse en havainnut mitään outoa siinä.
- Bonuskirppis: En ole myynyt mitään, mutta ostajana minusta roskatavaraa ylihintaan.
- Entinen Länsi-kirppis Tesomalla (mikä lie nimi nykyään): Ihan ok. Myynti kohtuullista. Ongelmana aivan tolkuton varastaminen. Arvioin, että noin puolet tavaroista källittiin.
- Pirkan kirpputorikeskus Kangasalla, Prisman vieressä: Aivan ykkönen, jos hiukankaan siellä suunnassa asutte! Mä olen ottanut sieltä pyödän, vaikka matkaa tulee 25 km. Sekä ostajana, että myyjänä hyvä. Tavaraa on mennyt hyvin kaupaksi, ostajana löytää aina jotain kohtuuhintaista ja hyvää.
Sitten huonoja: Nekalassa se yksi, samoin Sammontiellä, Jonnan kirppis Lietsussa oli täynnä uutta "thaikkutavaraa", joten yksi käynti riitti.
Kyttälän kirppiksellä minulla oli joskus tavaraa myynnissä, todella halvalla. Enimmäkseen aikuisten vaatteita, melkein käyttämättömiä. Tärkeintä oli vaan päästä tavaroista eroon. Oli huvittavaa kun joku oli yrittänyt repiä hintalappua 50 sentin housuista! Siis 50 sentin! Ettei sen vertaa viitsinyt joku maksaa. No, lappu oli parilla ompeleella kiinni eikä irronnut, eipä sit pöksytkään kelvanneet :D kaipaan itsekin tuollaisia myyntikirppiksiä missä saisi itse valvoa. Autoa ei ole niin ei peräkonttikirppikselle voi oikein mennä myymään. Ja koska myytävää tavaraa olisi niin paljon, niin en yksinkertaisesti jaksa nähdä vaivaa minkään nettikirppis-postitusten kanssa.
Hakametsän jäähallilla järjestetään (tai ainakin viime kesänä ja syksynä järjestettiin) joka viikonloppu itsemyyntikirppis. Siellä olin itse myymässä vähän sitä sun tätä ja kyllä tavara liikkui tosi hyvin ja porukkaa oli tosi paljon.
Bonuskirppiksellä itsenäisyydenkadulla, samassa talossa missä on pankki, eli kaksi korttelia rautatietunnelista pois päin kaupungista, noin 200e voittoa, tuotteiden hinnat minulla vaihteli 0,10e-2e välillä.
Radiokirppis on mielestäni muuten ihan kiva, mutta näin ostajan näkökulmasta se on todella sekava, aina jää puolet pöydistä katsomatta. Lisäksi ne "loossit" on inhottavan pieniä; jos siellä joku muu katselee tavaroita niin ohitan koko välin.
Varasin äsken myyntipöydän minimuotikirppikselle :) Saa keralla myytyä paljon kertyneitä romppeita ja leluja meidän 3v. ja 6v. muksuilta.. :)
Vanha ketju, mutta nostan. Onko kellään kokemusta lastenvaatteiden myynnistä uudehkolla Kodin Kakkonen -kirppiksellä Papinkadulla? Meillä on siellä parhaillaan myynnissä pöydällinen mielestäni ihan ok kuntoista ja monen kokoista lastenvaatetta (mm. Villervalla, Polarn O. Pyret, Reima, Metsola ym.) sekä tytöille että pojille muutamalla eurolla, mutta kauppa on ainakin parina ekana päivänä käynyt vähän laiskanlaisesti. Mietin, tuliko vain valittua väärä kirppis.
Vai onko se tämä ajankohta? Porukka viettää viimeistä viikonloppua ennen koulujen alkua perheen kesken tms.
Itselläni on ollut nyt pari päivää pöytä. Olen tottunut, että ne kaksi ekaa päivää on vilkkaimmat ja sitten hiipuu, mutta nyt on mennyt vain kolme vaatetta...
Voi olla. Tosin itse tyhmänä luulin, että nyt juuri porukka saattaisi käydä ostamassa päiväkoti- ja kouluvaatteita tms., mutta ilmeisesti ei välttämättä.
Radiokirppiksellä oli yllättävän vähän varsinaisia lastenvaatepöytiä kun eilen kävin, Kodin Kakkosessa ehkä paremmin.
Pakko tulla vielä kommentoimaan, että nihkeän alun jälkeen kauppa onkin käynyt ihan hyvin Kodin Kakkosella. Heti kun hoksasin viedä myyntiin vähän syksyisempääkin kamaa, sitä on alkanut mennä. Tänäänkin roudasin sinne ison kasan pitkähihaista paitaa, farkkuja, sade- ja välikausivaatetta ym. ja odottelen mielenkiinnolla, mikä on tämän viimeisen viikonlopun tulos. Eli kehno startti taisikin johtua enemmän myyjän kokemattomuudesta. :)
Käykää pyörähtään Kirpputori Kodin Kakkosella hämeenpuistossa.
Löysin itse paikkaan sattumalta. Ihan positiivinen kokemus. Isot selkeet tilat.
Itse olen nyt kaksi kertaa ollut viime vuonna myymässä jäähallilla...kerran sisällä ja kerran peräkontti kirppiksellä. Kun hinnat/pyynti on järkeviä kirppis hintoja, niin kyllä siellä huvin sai tavaroita myytyä :)
Oli siellä näitäkin jotka myi törky hinnalla, koska "uutena maksanut niin paljon", mutta kyllähän sen tietää että nämä myyjät saa kantaa samat kamat takaisin kotiin!!! Ja tuolla jäähallikirpparilla on kovia tinkaajia liikkeellä aina ;)