Joko teille on auennut, mikä ajatus tuossa Tomi Björkin ja naisen sekoittamisessa mainoksessa oikein on?
Välillä miehen ääni ja naisen kuva. Välillä taas miehen kroppa, mutta naisen naama. jne.
En vaan tajua.
Kommentit (14)
En minäkään. Ja mikä helkutin herkkutwisti? Eikö ruuan kuulu olla normaalisti herkullista??
Mainos on täyttänyt tarkoituksensa.
Kuka vttu kattoo vielä tota pska töllöä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu kattoo vielä tota pska töllöä?
No samat mainokset pyörii tätä nykyä suoratoistopalveluissa
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan, päin vastoin tuo mainos kaikista saa minun vereni kiehumaan. Saatanan muija "aasialaisii pikkelikasviksii dinnerii" MENE HELVETTIIN JO
1000 % tämä!!
Mitä ne aasialaiset kikkelikasvikset on?
Ihan karsea mainos, mutta on nyt jäänyt ihmisten mieliin. Eli mainos tehnyt tehtävänsä
Vierailija kirjoitti:
Ihan karsea mainos, mutta on nyt jäänyt ihmisten mieliin. Eli mainos tehnyt tehtävänsä
No ei oikeastaan, mä muistan siitä vain ne pikkelikasvikset mutta en edes koko merkkiä tai mitä se mainos mainosti :D
Transusaatio! Nyt kun suurin osa nuorista on jo homoja ai muuten vinksahaneita siirrytään seuravalle asteelle. Onneksi meillä on Perussuomalaine puolue joka pistää vastaan tälle kehitykselle!
Kamalat mainokset estää minua edes kokeilemasta tuotteita
Se on loskat suuhun Herkkutvistillä. Huomatkaa että ei enää pienellä tvistillä.
Vierailija kirjoitti:
Mainos jäi kyllä mieleen, mutta ei se mitä siinä mainostettiin, joten vaikea ostaa mitään tiettyä tuotetta tämän pask.. mainoksen perusteella, eli miten se silloin täytti tehtävänsä, jos ostat kilpailijan tuotteita?
äitikin pystyy samaan kuin tomppa
Ei todellakaan, päin vastoin tuo mainos kaikista saa minun vereni kiehumaan. Saatanan muija "aasialaisii pikkelikasviksii dinnerii" MENE HELVETTIIN JO