Pieni kalu ?
Tälläkin palstalla käydään parhaillaan ja on jo aiemminkin käyty keskusteluja pienikaluisista miehistä. Mitä te naiset pidätte pienen mittana (noin suurinpiirtein) ?
Kommentit (9)
Kerran olin miehen kanssa jonka munakarvat oli pidemmät kuin munansa.
Järkyttävää
Onko mulla sitten liian pikkuinen kun omaan levossa n.4-5cm ja seisokissa n.10/3
Vierailija:
pienen omaava
Onko mulla sitten liian pikkuinen kun omaan levossa n.4-5cm ja seisokissa n.10/3
Ei ole. Ihan normaali on.
Noi naisten ilmoittamat suhteellisen isot " mittaustulokset" on arviointivirheitä ja toiveajattelua.
Erään lehden testissä naisia pyydettiin arvioimaan 5 cm (mittaa ei ilmoitettu tietenkään etukäteen) pituista esinettä. Naistet lähes poikkeuksetta arvioivat esineen lähemmäksi 10 cm.
Että tämmöistä naisten arviointia.
ei se koko vaan se miten sitä käytetään!!!
jos mies on niin tumpelo ettei saa itse edes sisään niin silloin vikaa on muussakin kuin munan koossa!
ja mihen valtteja on sormet ja kielikin...niilläkin saa ihmeitä aikaan!!!
mutta äärettömän harvoin olen niin pienimunaista miestä tavannut, että seksuaalinen nauttiminen olisi jotenkin vähentynyt pienen koon takia.
2 tulitikkuaskia peräkkäin on n. 10,5 cm. Jos sillä mitalla ei saa naista tyydytettyä, on vika kullin omistajassa tai sen vastaanottajassa.
Eri asia on sitten lepomitta, joka näyttää hyvältä (naisten mielestä kiihittavalta) mutta käytännön hyötyä siitä ei ole.
Oma kaluni on sellainen " EU-standardi" 14-15/12 senttimeetriä :)
En voi käsittää mitä tekoa on isommalla, ainakaan pidemmällä, kun nytkin saattaa tietyissä asennoissa kolahtaa arkaan paikkaan??! Tyveä myöten se pitää saada upottaa. Ja paksuuskin saattaa tehdä sisäänmenon vaikeammaksi, ja spontaanit jutut mahdottomaksi.
Vierailija:
No jos keskimitta on noin 15cm erektiossa, niin jos kovin paljon tämän alle menee, on keskimittaista lyhyempi
mutta äärettömän harvoin olen niin pienimunaista miestä tavannut, että seksuaalinen nauttiminen olisi jotenkin vähentynyt pienen koon takia.
Keskiarvo pituus on tosiaan n. 15 cm, mutta mediaani (tyypillinen) pituus on n. 14,3 cm. Tämä tarkoittaa sitä että 50% miehistä on lyhyempi kuin 14,3 cm ja 50 % miehistä on pidempi kuin 14,3 cm penis. Välille 14 - 15 cm osuu noin 50% miehistä.
jos paksuus ei riitä (esim. löysä pillu) niin voi laittaa elmukelmua sen verran ympärille kuin katsotaan tarpeelliseksi ja sitten kumi päälle, hyvä siitä tulee.
...tästä pitää nyt taas erikseen kysellä ja avata uusi ketju, kun tuo yksi solvausketju on jo olemassa?