Koska olet viimeksi ollut diskossa?
Kommentit (16)
Holvi kaari / puppahulluko se siellä itkee kun ei pääse discoon.
Kotona osa saa kuulokkeisiin musiikin ja pari tanssiaskelta = disko. On myös helppo lopettaa se kun kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1972.
Olimme jo vähän liian vanhojakin discoon, äidin luona käydessä me 25 kihlapari meni.me 100 metrin päässä olevaan diskoon. En muista oliko siellä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Kotona osa saa kuulokkeisiin musiikin ja pari tanssiaskelta = disko. On myös helppo lopettaa se kun kyllästyy.
Jep, tää on oikeesti niin paljon parempi kuin todellinen disko. Muiden kanssa ei ole niin vapautunutta, itsekseen voi tehdä just niin kuin haluaa vapautuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1972.
Olimme jo vähän liian vanhojakin discoon, äidin luona käydessä me 25 kihlapari meni.me 100 metrin päässä olevaan diskoon. En muista oliko siellä alkoholia.
ONPAS TÄÄLLÄ VANHOJA? Täytettekö pian 100v? Miten niin moni ollut diskossa 1972? Minäkin olin jossain yökerhossa tuolloin mutta lähdin pian pois sieltä. Oli liian tylsää. Liian kännistä porukkaa - varmaan dokanneet koko päivän.
Kyllä sen jälkeen olen monessa 'diskossa' ollut, mutta en niitä muista. Muistan diskot ennen vuotta 1972. Otaniemen Dipolissa oli joka tiistai, ja Teäffällä, KY:llä, Hämeentiellä, ja Larussa TomTomissa lukiolaisena...
Minä olin keväällä DTM:ssä työkavereiden kanssa, oli hauskaa.
Vuonna 1987. Tanssittiin Ghostbusters kappaleen tahtiin. Juotiin poreilevaa juomaa korkeista laseista spiraalimaisesti mutkittelevalla pillillä. Lopuksi tuli The Art Companyn Susanna.
Joskus 90-luvun alussa yläasteen discossa.
Lähes kaikki ovat näköjään olleet diskossa 70-luvulla. Minä oli jo Helsingin olympialaisten aikaan kesällä 1952. Silloin soi haitarimusiikki urakalla ja tanssittiin polkkaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko DTM vieläki muka voimissaan? Taisin käydä siellä viimeksi v.2002.
1990-luvulla. Ei ollut hauskaa joten en ole mennyt sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko DTM vieläki muka voimissaan? Taisin käydä siellä viimeksi v.2002.
on toki, uudessa paikassa nyt, Teurastamolla. Kiva paikka.
Ehkä joskus 2010 Falcon-yökerhossa Kemijärvellä.
Vuonna 1988