Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkäsärky!

29.07.2006 |

Onkos kellään neuvoja tai jotai vastauksia ja kokemuksia. Eilen illalla alkoi aivan yhtäkkiä kauhee selkäsärky,ei voinu kunnolla kävellä ja ny yön jälilt se on toosi kipiä.. Mitähän se ois oon 32rv. Reisissäki tuntuu. Mull on kaks aiempaa lasta ja kummankaa odotusaikana ei ollu tämmöstä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on todennäköisesti iskias vaivaa... itellä alkoi kakkosen odotuksen aikaan kesäkuussa 2004 ja sama vaiva jatkuu edelleen. MInulla se ei hävinnyt edes tytön syntymän jälkeen :(

Koita venytellä selkää ja vältä saunaa..kuuma sauna pahentaa asiaa.

aamu rv19+5

Vierailija
2/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskin viikkoja vasta 14. Mutta esikoisen kanssa oli myös odotusaikana tälläinen parin päivän tosi paha selkäkipu ja sitten synnytyksen jälkeen (ehkä kuukauden päästä) oli toinen erä. Mulla meni onneksi ohi parissa päivässä. Toivottavasti tällä kertaa sama juttu. Välillä olen kyllä tässä työtuolissa niin jumissa, etten ylös meinaa päästä:)

wei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla iskiasta. Itellä ollut jo 7 vuotta. Tuli odottaessa toista lasta. Välillä ei ole mitään mutta jos pääsee tulehtumaan tosi pahaks ei liikuta enää mihinkään. Pahimmillaan olin sängyssä kolme päivää ja ylös pääsin vain isännän avulla. Huono asento nostellessa pahentaa mutta venytyksistä on apua.

Vierailija
4/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukivyö on hyvä apuväline, auttoi minulla suurimpaan selkäsärkyyn. Niin, ja sitä ei tarvinnut edes ostaa, koska sellaisen sain lainaksi terveyskeskuksen välinevuokraamosta (varmaan muillakin paikkakunnilla on välinevuokraamo?).