Paivakodin hoitaja satutti lastani. Hoitaja kieltaa kaiken, vaikka itse olin lahella ja 4v. lapseni kertoi minulle viela asiasta.
Törkeetä, otan heti maanantaina yhteyttä johtajaan.
Kommentit (87)
aio koskaan viedä omaa lastani päiväkotiin. Tuntuu vaan tosi kohtuuttomalta, että kotihoidontuki loppuu heti lapsen täytettyä kolme vuotta.
Kyseessä erittäin omapäinen 2v lapsi ja suosiolla ei kiellettyjä tavaroita pois anna. Aina seuraa itku, ei sattumisen vaan suuttumisen takia. Joten en ymmärrä ap:n pointtia. Onneksi en alkanut lastenhoitajaksi, en pärjäisi hysteerikkoäitien kanssa.
Olin ottamassa toista lastani vierestä. Kun selkäni käänsin, hoitaja oli lapseni kimpussa, vaikka siinä ei ollut edes muita lapsia silloin. En vaan ymmärrä, miten lasten pahoinpitelyä voi kukaan pitää hyväksyttävänä. Neuvottelua ei vissiin kukaan osaa... suomalaisten perusvika....
ap
Olin muuten ollut 2 min, päiväkodissa, joten viivyttelemistä ei ollut kyse..
ap
Tää on taas niin älytön juttu.. Ai että sulla ihan yöunet meni.. Lapsethan on kautta aikojen kertonut " tosia" juttuja.. Enkä tarkoita että tahallaan valehtelis.. Vaan aikuiset osaa mukavasti johdatella muksun sanomaan jotain mitä itse haluaa kuulla..
siis ne hoitajat ovat ammattilaisia eivätkä varmasti pura kiukkuaan lapsiin. Eka ap sano et näki koko jutun ja nyt sit olikin toisen lapsen kans? Jotenkin tuntuu et ap kuuli mitä halus ja viel lapsi kun oli surkeana ja sai syyttää aikuista satuttamisesta niin johan repes taivas ja maa.
uskallan väittää, että kyllä varmasti hoitajat huonoina päivinä toimivat niin, että lapset sen huomaa. Eli purkavat kiukkuaan lapsiin olivat miten ammattilaisia hyvänsä.
jos lapsi ulvoo, että toi satutti, mitä se täti silloin teki? En käsitä, miksi lähdet lastesi kanssa menemään kotiin ja sieltä sitten soittelet päiväkotiin, jos se tilanne olisi ollut käsiteltävissä heti.
olo, että asia tulisi selvittää. Jos osaisimme toimia aina oikeassa tilanteessa HETI kun tilanne vaatii, eipä unettomia öitä tulisi. Ap sinulla on oikeus kertoa, että pahoitit tapahtumasta mielesi ja haluat selvityksen.
ja alan ammattilaisten on otettava krittiikkiä vastaan oli kyse ylireagoinnista tai ei. Samoin vanhempien hyväksyttävä se, että oma kullannuppu saattaa joskus olla hankala. Ei se elämä siihen lopu.
Ämpärin ottaminen lapselta on nykyään pahoinpitelyä..
Ja samahan se on mitä lapselta kädestä repii ämpärin tai lapsion, voisi kuitenkin olla satuttamatta.
menevätpä hieman varovaisemmiksi kun lapsi kertoo asiat kotona. Ja jos lapsi on hoitajien mielestä hirviölapsi niin miksi he eivät kerro asiaa vanhemmille. Itse olen huomannut että hoitaja kertoo että aivan ihania lapsia eikä mitään ongelmia. Todellisuudessa tiedän että vilkkaat pojat ovat varmasti hankalia. Mutta raivostuttaa tuollainen valehteleminen
Onko " normaali" lapsi aina kiltti?
ei siinä lässyttelyjä tarvitse. Hoitaja toimi aivan oikein.
Aivan kuin lapselle olisi jotain oikeasti tehtykin. Ihan turhaa valitusta.
Odota vaan kun lapsesi pääsee kouluun muiden lasten armoille.
kotona.
ap