Haluan pitää miestä hyvänä
Teen paljon kotitöitä, silitän hänen paitansa ja varmistan makuuhuoneessa, ettei hänen tarvitse hakea nautintoja muualta. Ystäväni sanovat, että teen liikaa ja minun pitäisi muuttua. En tahdo muuttua, haluan pitää miestäni hyvänä ja hän pitää minua. Suhteemme on hyvä, vaikka ystävieni mielestä ei ole. Miksi nainen ei saisi huomioida miestään ja pitää tätä hyvänä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on perheen pää ja suhteen peruskallio. Jos miestä opettaa liikaa naiseksi, kuka kantaa vastuun? Miehesi pärjäisi vähemmällä, hän on jo valinnut sinut. Enää ei tarvitse todistella. Ei miestä pyyteettä tai vastikkeetta tule rakastaa
Miten voit ajatella noin? Pitääkö rakkauden muka olla vastikkeellista?
Miehen kohdalla se voi ihan hyvin olla vastikkeellista. Läheisyys, hellyys ja empatia myös
Keskity itseesi ja omaan hyvinvointiin. Kun mies kokee saavansa kaiken, täyden tyydytyksen, alkaa hän jahdata seuraavaa kohdetta.
Nyt Sebu nukkumaan jo ja pidetään ne kädet myös peiton päällä jookos. Joo-h..
Haluan pitää miestä hyvänä, mutta en ole vielä löytänyt tarpeeksi hyvää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on perheen pää ja suhteen peruskallio. Jos miestä opettaa liikaa naiseksi, kuka kantaa vastuun? Miehesi pärjäisi vähemmällä, hän on jo valinnut sinut. Enää ei tarvitse todistella. Ei miestä pyyteettä tai vastikkeetta tule rakastaa
Hrva noin ajattelee, mutta toimii kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitää miestä hyvänä, mutta en ole vielä löytänyt tarpeeksi hyvää miestä.
Kohtalosisareni. Minulla olisi niin paljon annettavaa, mutta tarjolla on vain naisroskaa. 😤
"Ystäväsi" lienevät kitkeriä feministejä.
Teet kyllä liikaa. Miehen hyvänä pitämiseen riittää suihinotto tai pari päivittäin.