Paivakodin hoitaja satutti lastani. Hoitaja kieltaa kaiken, vaikka itse olin lahella ja 4v. lapseni kertoi minulle viela asiasta.
Törkeetä, otan heti maanantaina yhteyttä johtajaan.
Kommentit (87)
Jos kukaan ja tarkoitan KUKAAN (olkoon päiväkodintäti tai kuka tahansa) koskaan satuttaisi lastani hän tietäisi kyllä satuttaneen.... !!!!!!
Opetamme kotona lapselle ettei väkivalta tai toisen satuttaminen KOSKAAN ratkaise mitään ja sellaista ei saa tehdä!
Poika on vielä pieni ja ei ymmärrä kaikkea, mutta aikuiset ymmärtävät.
Ja jos teistä yksikään koskisi poikaani niin että hän alkaisi itkemään niin en todella tiedä mitä tekisin....
Minä suojelen lastani kaikelta pahalta tässä maailmassa niin paljon kuin voin ja lasta ei meillä kotona koskaan satuteta niin ei kyllä satuteta kodin ulkopuolellakaan!
Kurittakaa te lastanne kotona ja hyväksykää että joku muu satuttaa lastanne, minä en niin tee!
Ja hyvä ap, täällä sinä olet lapsesi ääni, sinä opetat lapselle miten ihmisiä kohdellaan... ja siihen ei kuulu toisen satuttaminen. Lapsesi on vielä pieni eikä aina osaa hallita tunteitaan ja tekojaan, mutta olet täysin oikeassa että aikuisen kuuluu niin tehdä!
ja te muut... voitte olla täysin varma että jos joku satuttaisi niin taatusti ylireagoisin!!!!!
Vierailija:
Jos kukaan ja tarkoitan KUKAAN (olkoon päiväkodintäti tai kuka tahansa) koskaan satuttaisi lastani hän tietäisi kyllä satuttaneen.... !!!!!!!
Haastaisitko oikeuteen?
Ikävä kyllä et voi suojella lastasi kaikelta pahalta (eikä ole sitä paitsi kovin viisastakaan yrittääkään) sillä hän kyllä tulee huomaamaan, että maailma voi olla rankka paikka. Ja jos hän ei ole pienestä asti tottunut kestämään pettymyksiä vaan joka ikisestä kolhusta ja vastoinkäymisestä äiti on nostanut ison haloon, ei hänen elämänsä tule olemaan kovin onnellista. Sillä äiti ei voi olla aina puolustamassa kultamuruaan tässä maailmassa sitten myöhemmin.
opettajaan, hoitajaan ym...
Se on tämä: " Kyllähän sinä _ammattikasvattajana_ tiedät, ettei..... jne.."
Yleensä tuo kolahtaa ja pahasti ja rupeavat perumaan tekemisiään ja pyytelemään anteeksi.
Meidän rehtori yläasteella meinasi pistää poikani kävelemään siis 7 luokkalaisen vilkasta maantietäpitkin 14km kotiin talvella pimeässä jälkiistunnon takia ( sai kun unohti palauttaa kokeen) niin ensin se reksi nosti älämölön ja ilmoitti, että itseppähän poika on harrastuksensa järjestänyt...
No, ensin yritin hyvällä sanoa että eihän se voi vaatia poikaa kävelemään 14km maantietäpitkin kotiin kun se on vaarallinen tie, mutta ei ottanut kuuleviinkorviinsa ja haukku minut, Mutta, kun repäsin sanan, kyllähän sinä ammattikasvattajana tiedät, että koulu on velvollinen takaamaan turvallisen koulu ja kotimatkan.. niin jopas muuttui ääni kellosssa. siis tuo ammattikasvattaja lausahdus on loistava. se on kuin lyönti kasvoille... itsehän he monasti toteavatkin, että kyllä he ammattikasvattajina tietävät....
ilkeästi oikein urakalla. Kaikkihan sen tietävät että lapsille sattuu yhtä ja toista ikävää päiväkodissa. Harjoittelijana joutuu näkemään mitä ikävämpiä asioita, jotka kohdistuu yleensä aina samoihin lapsiin, kaikkea sattuu kun silmä välttää, ja jälkiähän ei jää.
mutta ei hoitajan tartte päättää koska lähdetään kotiin ja lopetetaan leikit, jos muutkin saa vielä leikkiä. Jos pointti oli tuo että siksi otti ämpärin kädestä että pitää lähteä kotiin niin huh,huh!
Kyllä äiti päättää koska lähdetään, jos vaikka on leikki kesken tai muuta puuhaa, kuten tuo repun hakeminen sisältä.
Meilläkin muutama vuosi sitten oli sellainen hoitaja joka aina perjantai aamuisin kysyi tarkan hakuajan. Milloin laiva lähti kuudelta ja milloin juna Tampereelle viideltä. Jos mulla on sovittu hoitoaika viiteen, niin enkai hae lasta neljältä sen takia että hoitaja pääsee risteilylle ? :)