Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paivakodin hoitaja satutti lastani. Hoitaja kieltaa kaiken, vaikka itse olin lahella ja 4v. lapseni kertoi minulle viela asiasta.

Vierailija
29.07.2006 |

Törkeetä, otan heti maanantaina yhteyttä johtajaan.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
62/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt valhehtelee suutuspäissään sinulle. Lapset osaavat olla kieroja, kun eivät saa tahtoaan läpi. Ja tuliko mieleen, että hoitajan piti saada tavarat kerättyä, että pääsee itsekin joskus kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
64/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi kyseessä oli varapäiväkoti, mutta kuiteskin saman talon hoitaja, jossa lapseni on normaalisti. Eli ulkona kys. hoitaja hoitaa lastani.

Vierailija
65/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että ei saanut tilaisuutta neuvotellakaan, saako tehdä mitä haluaa. Mutta elämässähän on asioita, joista ei neuvotella. Parempi oppia nyt jo, joskus voi olla liian myöhäistä.

AP: Onko asioita, joista et neuvottele lapsesi kanssa?

Vierailija
66/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään osaa tarpeeksi eläytyä ap:n asemaan...ap kuulostaa liian hysteeriseltä. aivan kuin hoitaja olisi oikeasti pahoinpidellyt lasta. kyllä minä ainakin joudun omilta lapsiltani joskus tiukan paikan tullen ottamaan kädestä jonkun lelun tai tavaran, jos yrittävät saada sillä kiukuspäissään vahinkoa aikaan ja kyllä siinä voi helposti kynsi osua lapsen käteen vahingossa. ap kuulostaa nyt liian hysteeriseltä, valitan. toki voit ottaa asian vielä pk:ssa puheeksi mutta YRITÄ nyt hyvä ihminen käyttäytyä kuin aikuinen!! kukaan ei ota sinua vakavasti, jos syöksyt sinne syyttelemään. mene puhumaan asiasta ja kysy järkevästi, että onko lapsellasi ollut tottelemattomuusongelmia päivisin jne. ET voi automaattisesti olettaa, että lapsesi on ain enkeli, joka heti antaa lelut pois pyydettäessä jne., koska et ole seuraamassa häntä silloin, kun et ole itse läsnä. minä en ole lastenhoitaja enkä päiväkodissa töissä, vaan normaalit lapset ja normaalin maalaisjärjen omaava ei-hysteerinen äiti.

Vierailija
67/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että päiväkodin hoitaja ja johtaja nauravat sinulle ja sinunlaisillesi selän takana, jos viitsit valittaa. Olet todella naurettava.

Vierailija
68/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lastasi ei sentään jätetty bussipysäkille yksin.

Vierailija
69/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene itse sotkeutumaan tuollaisiin tilanteisiin ellei tosiaan näytä siltä että homma riistäytyy käsistä, koska työskentelen erityislasten parissa ..

Jos antaa tollasia sotkuleikkejä ton ikäsille niin se on vaan valppaanpana oltava hoitajien ..

Vierailija
70/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä kannattaa rohkeasti puhua ettei jää kaivamaan asia

Vierailija
71/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää voi olla tottakaan, miten joku voi olla noin hysteerikko. Hoida itte pentus ja lelli se piloille, niin ei tarvii hoitajista jotka tajuaa jotain kasvatuksesta vääntää väkisin rikollista.

Vierailija
72/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän musulle tullut pieni pipi käteen! Hoitajat oikeuteen, sillä kukaan ei kiellä eikä komenna meidän nelivuotiasta, kyllä se jo itse tajuaa mikä on sille parhaaksi!

Vierailija
73/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteeksi hoitaisit sitä pikku enkeliäsi, etkä vaahtoisi netissä täysin tarpeettomasta. Todennäköisesti Sinulla ei ole minkäänlaista otetta lapseesi.

Vierailija
74/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haet repun niin tiesithän että lapsesi on sitten siinä vaiheessa jo sinun,ei päiväkodin vastuulla!

esim jos lähtee sillä aikaa vaikka pois pihalta vastuu on sinun!

Kun olet noin hysteerinen niin ota tästedes lapsesi mukaan kun haet repun ettet ole kohta täällä selittämässä että lapseni karkasi pk:n pihalta ja hoitajat ei tehneet mitään!!

Vierailija
75/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin päiväkodissa töissä ja minua hirvittää vanhemmat, joiden lapsia ei saisi rankaista vaikka ne tekisivät toisille mitä tahansa. Jos meidän päikyssä heittää kuraa kaverin päälle, niin välineet otetaan samantien pois eikä siinä kysellä haluaisiko nico-petteri ne tädille antaa. Se on kasvatusta!

Vierailija
76/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kotiin hoitamaan lastaan, vai eikö hermot kestä, pikkumussukkaa? Sinulla on vielä edessä monta " pahoinpitely" -juttua, kun lapsesi kasvaa. Tiesitkö, että jos lapselle ei aseta ajoissa rajoja, niin yhteiskunta tekee sen ja vähän kovemmalla kädellä. Joten ota paperipussi ja hengitä syvään, kertomasi perusteella olet tehnyt kärpäsestä härkäsen, relaa jo!

Vierailija
77/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen luokan opettajaksi. Olen työskennellyt jo pitkään ennen valmistumistani lasten parissa ja totta on, että lapset helposti keksivät kiukuspäissään valkoisen valheen. " Paha" täti satutti, on hyvä esimerkki tällaisesta valheesta; lapsihan suuttui koska hoitaja keskeytti lapsesta mukavan leikin!!!

Usein vanhemmat ovat liian ylisuojelevia lapsiaan kohtaan. Taidanpa olla minäkin, mutta nään asian myös toiselta puolelta ammattilaisen näkökulmasta. Ei kaikesta tarvitse tehdä numeroa!!

En kuitenkaan tarkoita, ettikö ap:n kuvailema tilanne voisi olla tottakin. Kuitenkin, vaikka hoitaja vähän olisi tuossa tilanteessa riuhtaissutkin, ei mielestäni asiaa ole syytä enää liioitella. Toki asia kannattaa vielä ottaa puheeksi, rakentavasti, jos se sinua vaivaa. Ammattilöaisen tehtävä, ikävä kyllä, on myös vastata vanhempien joskus tukaliinkin kysymyksiin.

Vierailija
78/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano: kyseessä on teidän perheen esikoinen ja ainut lapsi...?

Vierailija
79/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan selvästi tässä ap:n tapauksessa että hoitaja on vihanen ja väsynyt lapseen ja haluu sen lapsen mahdollisimman nopeesti pois päiväkodista. Ei olisi tarttenut mennä ja repiä sitä ämpäriä kädestä.

Vierailija
80/87 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun aloittaa päiväkodissa.

Toki yleensä yritetään katsoa myös jo " haetun" lapsen perään mutta kun käytännössä niitä joita ei ole haettu riittää myös pihalla 85