Neuvokaas viksummat mulle mekko tjst. häihin
Sain juuri kuulla, että kesäksi on hääjuhlat tulossa. Koko huushollille olisi siihen mennessä hankittava jotain päällepantavaa. Itse en näistä pukeutumisasioista niin ymmärrä, joten viitsisikö joku ohjeistaa.
Olen 4 -kymppinen 172 cm, paino n. 70 kg (paitsi tietty kesäksi tippuu viis kiloo ainakin, just joo). Kropan ongelmakohtia ovat liian isot tissit, vararengas ja yläosasta rumat käsivarret. Katseenkestäviä osia taas suhteellisen hoikat jalat, hyvähköt sääret, kädet kyynärpäistä alaspäin.
Vaatekaapista ei löydy mitään ennestään, paitsi hyvin istuvat kengät. Mutta ne ovat mustat, haittaakse? Musta liituraitableiseri on myös. Onko liian synkkää, jos näihin yhdistäisi jonkin värikkään mekon?
Hääpaikka ei vielä ole tiedossa, mutta maaseudulla tulee olemaan, tuskin mikään kauhean pramea tilaisuus.
Ja sitten vielä sellainen juttu, että miehellä ei ole pukua, eikä sellaista edes haluaisi. Mutta onko mitään muuta vaihtoehtoa olemassa? Jos (ja kun) se puku nyt varmaan pitää hankkia, niin minkä värinen sen pitäisi olla?
Pistäkääpä linkkejä tahi neuvoja tulemaan. Kiitos.
Ehdottomasti miehellä täytyy olla valkoinen paita. Eikä kovin värikäs solmio. Hopeanharmaa solmio on itseasiassa tyylikkäin, mutta voi se toki muunkin värinen olla, mutta ei värikäs
Naisten "kuuluu" peittää kirkkohäissä olkapäät. Et ainakaan menetä mitään, jos noudatat sitä sääntöä, jos kyseessä siis on kirkkohäät. Häihin voi pukeutua tosi juhlavasti, mutta kannattaa ottaa juhlapaikan luonne huomioon. Ja käy toki kampaajalla.