Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret himoitsevat tatuointeja?

Vierailija
03.04.2014 |

Olen nuori mies ja tuntuu kyllä, että nykyään saa enemmän selitellä sitä miksei ota tatuointia. Nykyään ei enää kysytä "aiotko ottaa tatuoinnin" vaan "minkä tatuoinnin aiot joskus ottaa?". Ja kun vastaukseksi saa, etten ole ottamassa yhtään mitään, pitäisi antaa syy tälle.

Tatointikulttuuri nykyisellään alkaa olla naurettava. Otetaan kuvia iholle ja oikein odotetaan, että sitä joku paheksuu niin pääsee kimittämään omasta itseilmaisustaan. Mistä helvetin itseilmaisusta? Jos otat käteen jonkun ruusun tai hyvin omaperäisesti "Carpe diem" tai muuta yhtä omatyylistä, niin se on vaan muodin mukana menemistä. Et uskalla olla eri mieltä kuin muut, jotka leimaavat ihoonsa täsmälleen niitä samoja tatuointeja.

Naiseni tykkää tatuoinneista ja menikin ottamaan itselleen lähemmäs tonnin tatuoinnin. On joo hieno, mutta siitä väännettään edelleen kättä kun ei kysynyt minulta halaistulla sanallakaan, mitä mieltä olen niin kalliista hankinnasta (etenkin kun rahat muuten tiukillta ja itse en juuri koskaan saa käytettyä rahaa itseeni, asumme siis yhdessä).

No, mutta saipa sitten laatua, vaikka sillä tonnilla olisi saanut paljon järkevämpääkin tehtyä. Ei ainakaan tehnyt kuten nerokkaat kaverinsa, jotka säästävät ottamalla tatuoinnin tuttavaltaan, joka on amatööritatuoitsija. Jäljen voikin sitten jo arvata, viisivuotiaskin piirtäisi taitavemmin. Ja ne kuvat sitten kulkee mukana hautaan asti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi