Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen lapsellinen reaktio raskaudesta.(pakko purkaa jonnekin)

Vierailija
16.04.2014 |

Ollaan jo ihan "aikuisenikäisiä" molemmat ja naimisissakin ollaan oltu jo useampi vuosi, mies on työelämässä, minä viimeistelen gradua. Perheenlisäyksestä ollaan puhuttu alusta alkaen ja aina ollaan oltu sitä mieltä molemmat, että halutaan lapsia ja mielellään pian sen jälkeen kun koulusta valmistutaan.

Ehkäisynä meillä on viime vuodet toiminut keskeytetty yhdyntä. Tiedän, ettei tuohon tulisi luottaa, enkä luottanutkaan. Hormonit eivät sopineet mulle, kuparikierukka ei pysynyt paikallaan ja kondomit jäi ainoaksi vaihtoehdoksi. No pian sitä sitten niistäkin lipsuttiin. Monesti puhuin miehelle siitä, että ymmärtäähän se oikeesti, että me voidaan tulla raskaaksi tästä ja mulle se ei olisi maailmanloppu, mutta jos hälle olis, niin en halua tehdä aborttia, joten en siinä tapauksessa suostuisi keskeytettyyn yhdyntään. Mieskin oli aina ihan messissä, että kyllä tietää, että tämä ei ole 100% luotettava ja jos vahinko käy niin olkoon sitten onnellinen vahinko. Viime aikoina ollaan puhuttu enemmänkin vauvoista ja olen jopa sanonut, että mulla on jo sellainen vauvakuume, että toivoisin, että vuoden päästä me voitais jo olla keskeyttämättä.

No nyt eilen sitten oli menkat myöhässä toista päivää, mahassa tuntui kuin menkat alkais mut ei kuitenkaan. Mä jo ihan hermona, että raskaana tässä ollaan. Puhuin, että ostan huomista varten raskaustestin. Mies naureskeli ja ihmetteli, että olenko päästäni vialla, että hän kyllä on vetänyt ajoissa joka kerta, että en todellakaan voi olla raskaana. Ostin kuitenkin testin ja tänä aamuna aamupissasta testasin ja hailakka toinen viivahan sinne testiin ilmestyi. Olin ihan ällikällä lyöty vaikka olinkin tota totta kai aavistellut, tosi epätodellinen olo. Ehkä sen minuutin vahtasin suu auki sitä testiä, sydän tykytti mutta sitten hymyilytti, mustahan tulee äiti, mitä ihmettä! :)

Juoksin sitten herättämään nukkuvan mieheni ja kerroin ilouutisen. Mies oli ihan hiljaa ja toisteli vaan "Ei helvetti ei helvetti, ei oo mahdollista". Itsekin sanoin, että en mäkään voi uskoa, mutta tarpeeksi kauan me kai koeteltiin sen keskeytetyn yhdynnän tehoa. Mies oli ihan hämillään ja alettiin syödä aamupalaa. Mä laskin milloin mun laskelmien mukaan lapsi vosi syntyä, jos hyvin tai huonosti käy niin sehän voisi olla jopa jouluaatto!! Mies oli edelleen vaan ihan hiljaa ja sitten aamupalan jälkeen alkoi se lapsellisuus. Hän kun ei vaan voi uskoa, että olisin raskautunut tuosta keskeytystä yhdynnästä. Ei sitten millään voi uskoa. Kuulemma niin outoa, että olen just viime aikoina puhunut vauvakuumestani ja sitten tadaa olenkin raskaana, ja sanoi että parempi mun vaan nyt tunnustaa, että jos olen käyttänyt jotain KEPULIKONSTEJA? Siis mitä kepulikonsteja voisin käyttää jos mies on joko ejakuloinut mun vatsalle, käsiinsä tai sitten kakkoseen jos ollaan peppuseksiä harrastettu? Ai että olisin työnnellyt spermoja sisälleni? Sairasta. Mies jopa vihjaili, että onkohan lapsi edes hänen. Koskaan ennen ei ole ollut mustasukkainen tai mitenkään epäilty puolin tai toisin pettämisiä, mua tuo todellakin loukkasi. Mies otti aamupäivän vapaaksi töistä, että voi rauhassa sulatella tätä uutista, oli niin shokissa. Joo ei puhettakaan että voitasiin keskustella tästä tulevasta vauvastamme aikuismaisesti tai edes rakastavalla tavalla. Mies vaan hokee, ettei voi uskoa että ehkäisy petti. Sanoi kyllä kun tivasin, että ei halua pakottaa mua aborttiin mutta on nyt vaan ihan poissa tolaltaan...

Mies lähti nyt töihin vihaa puhkuen. Mua niin ottaa päähän! Ensiksi ollaan niin "Totta kai ymmärrän riskit! Jos tulee vahinko niin se on toivottu ja onnellinen vahinko" mutta sitten tositilanteessa ollaan ihan kuset housussa ja syytellään vaimoa... :(

Ei ainakaan meidän perhe-elämä lähtenyt hyvin käyntiin? Kai ne miehet sopeutuu raskauden kuluessa? 

Oli vaan pakko vähän purkaa tätä vitutusta, jos ei kukaan halua kirjoittaa mitään rakentavaa tai tsemppaavaa mulle tai jakaa kokemuksia, niin sitten tää oli vaan tällainen päiväkirjamainen vuodatus mut ilolla otan vastaan kaikki mielipiteet ja ajatuksenne :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:25"]

Alkujärkytystä. Anna aikaa sulatella. Teidän elämänne tulee muuttumaan peruuttamattomalla tavalla, eikä sen hyväksyminen onnistu sormia napsauttamalla. Miehen jättäminen olisi nyt suurin piirtein typerintä, mitä voit tehdä.

[/quote]

No ei minusta olisi typerintä. Minä en ikimaailmassa kuuntelisi tuollaista paskaa kenenkään suusta, olisi kuinka järkyttynyt vaan. 

Sitä paitsi, jos mies ei ole ymmärtänyt seuraamuksia ehkäisemättömässä seksissä, niin ei se ehkä ihan helmi ole muutenkaan.

Mutta ap:han sen onneksi tietää paremmin ja vetää omat rajansa suhteissaan. Onnea raskaudesta!

Vierailija
2/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikä idiootti mies, anteeks nyt vaan. :'D Vastaavaan miesten ajatustapaan ja miesten luomaan hysteriaan täysin vailla loogista järkeilyä oon törmännyt ennenkin. Että jotenkin pitää reagoida ihan vain koska on kuullut muidenkin tehneen niin, ja automaattisesti vaan tulee reagoitua niin koska se tapa on tarttunut jostain muualta. Kenties kaverien kertomuksista tmv. Että ihan unohdetaan ne omat ajatukset kokonaan ja reagoidaan massan mukana.. :'D Kaikki epäilevän salapoliisin kyvyt menevät päälle ja alkavat välittömästi luotaamaan miehen aivoilla naisten maailmaa, mikä on normaalia ja mikä ei. Aivan kuin hän pelkällä ajatuksen ja tahdonvoimallaan voisi hallita siittiöidensä toimintaa..miehinen Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:47"]

Eikä mikä idiootti mies, anteeks nyt vaan. :'D Vastaavaan miesten ajatustapaan ja miesten luomaan hysteriaan täysin vailla loogista järkeilyä oon törmännyt ennenkin. Että jotenkin pitää reagoida ihan vain koska on kuullut muidenkin tehneen niin, ja automaattisesti vaan tulee reagoitua niin koska se tapa on tarttunut jostain muualta. Kenties kaverien kertomuksista tmv. Että ihan unohdetaan ne omat ajatukset kokonaan ja reagoidaan massan mukana.. :'D Kaikki epäilevän salapoliisin kyvyt menevät päälle ja alkavat välittömästi luotaamaan miehen aivoilla naisten maailmaa, mikä on normaalia ja mikä ei. Aivan kuin hän pelkällä ajatuksen ja tahdonvoimallaan voisi hallita siittiöidensä toimintaa..miehinen Mies.

[/quote]

Mieheni on kyllä kertonut omista kavereistaan, jotka ovat nyt perheitä perustaneet, että on se kumma juttu, että syyskuussa saunaillassa miehet jauhaa, että mikä vaimolle on tullut kun yhtäkkiä puhuu vauvoista alituiseen, että ei kai oo vauvakuume ei kai! Sitten jo marraskuussa ollaankin kerrottu, että meille on tulossa vauva, vaimon pillerit sitten petti nyt viidentoistavuoden jälkeen.

Kyllähän toi kuulostaa hiukan oudolta omaankin korvaan ja kun tiedän useammankin vaimon joka on ihan minunkin kuullen kertonut kuinka kinuaa vauvaa ja kun mies ei syty ja sitten kuukauden päästä ollaankin pullat uunissa. 

Mutta se on heidän asiansa, ei mun eikä mun miehen... Mutta ehkä noista kertomuksista mitä mun mies on kuullut sen kavereilta se nyt sai päähän, että kaikki naiset haluaa huijata miehensä raskaaksi. 

Onneks miehen pitäis tulla kohta kotiin. Oon laittanut hyvää ruokaa ja yritän olla mahdollisimman tyyni ja rauhallinen, en vouhota vauvasta tai lasketuistaajoista ellei mies sitten jotain erikseen halua tietää.

Kiiitti kaikille onnitteluista vielä ja tsemppaavista viesteistä! :)

ap

Vierailija
4/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sattuman sanelema raskaus? Asioista pitää puhua haluaako mies myös vauvan. Mikäli ei halua niin sehän on selvää pässinlihaa, koron kuva persuksiin ja uusi mies kehiin, vauvamyönteinen, niitäkin on.

Vierailija
5/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudesta!

Mulla on aikalailla sama elämäntilanne. Oikein mikään ehkäisy ei sopinut, joten keskeytetyllä mentiin täysin tietoisena sen "ehkäisytehosta". Salaa haaveilin vauvasta. Oli silti jonkinlainen shokki tulla raskaaksi (sen ei pitänyt olla mulle mitenkään helppoa). Mulla alkujärkytys kesti jotain pari viikkoa. Mut niin se kuulemma voi olla jopa pareilla, joilla tärppää 10 vuoden hoitojen jälkeen. En ulospäin hajoillut saati että olisin miestä syytellyt, mutta olin aika paniikissa pääni sisällä.

Mies oli heti sillä linjalla, että ihana juttu. Toki oli yllättynyt.

Vierailija
6/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri pylläri, siittiö kohtaa munasolun ilman ehkäisyä.

Vierailija
7/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuu kertoon miten meni kun mies tuli kotiin.

Vierailija
8/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:29"]

No jaa, se ei ole kaikille vaihtoehto.

[/quote]

Kyllä se on vaihtoehto ihan kaikille. Se, ettet halua tehdä aborttia, ei tarkoita, ettetkö voisi sitä tehdä.

Miksi väittää mustaa valkoiseksi?

Vierailija
9/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:29"]

No ei minusta olisi typerintä. Minä en ikimaailmassa kuuntelisi tuollaista paskaa kenenkään suusta, olisi kuinka järkyttynyt vaan. 

[/quote]

Jotkut ilmeisesti suorastaan haluavat päästä yksinhuoltajiksi. Lapsen parhaalla ei olekaan enää niin väliä.

Vierailija
10/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei onpa kamala mies. Pakkohan sen on tajuta et te ette oo käyttäny mitään oikeaa ehkäisyä joten ihminen voi saapua... Mutta onnea lapsesta ja kai se mieskin tottuu ajatukseen :)!

Vierailija
11/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät oikeesti miellä seksin ja raskautumisen yhteyttä.

Sitten tulee näitä ..ei helvetti, ei helvetti. Niitä hävettää ja nolottaa se, etteivät muistaneet, että nainen voi oikeesti tulla raskaaksi yhdynnästä!

Luonto on sen näin tarkoittanut. Todellinen vauvakuume tulee vain naisille.

Vierailija
12/41 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää ettei aikuinen mies ymmärrä miten voi tulla nainen raskaaksi, ei ole todellista. Ja sellaisen pitäisi alkaa isän vaativaan hommaan, hohhoijaa.

Vierailija
13/41 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille syntynyt se pentu jo vuosi sitten? 

Vierailija
14/41 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika kiva nainen. Laitat hyvää ruokaa vaikka mies äksyilee ja peppuseksiäkin annat. Lapsenkin hänelle pyöräytät. Miehesi sietäisi olla tyytyväinen ja nauttia elämästä!

Vierailija
15/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap raskaudesta!

Miehesi kuulostaa keskenkasvuiselta, ei ymmärrä ottaa vastuuta teoistaan. ken keskeytettyyn yhdyntä-leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Mutta raskaus kestää onneksi sen 9 kk ja siinä ajassa ehtii äiti ja isäkin tottua siihen ajatukseen tulevasta pienokaisesta. Kyllä mä uskon, että se sun mieskin innostuu, kun ei kerta ole ollut vauva-vastainen aiemminkaan, varmaan vain niin järkyttynyt nyt. 

Vierailija
16/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton idiootti sun miehes, anteeksi vaan.

Vierailija
17/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just niin tota "ymmärrän, ymmärrän, että vahinko voi käydä, saanhan silti olla ilman kumia?". Ja sitten ollaan niin järkyttyneitä. Ärsyttää sun miehes!

Ja vielä töistä on pois järkytyksen takia. Huh, huh.

Ps. Onnea vauvasta ;)

Vierailija
18/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
19/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä ei ole luotettava ehkäisykeino. Sellainen ei ole edes nautinnollista ainakaan naiselle. Ottakoon miehes vastuun.

Vierailija
20/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi kasvaa aikuiseksi lähikuukausina, muuten sinulla taitaa olla tulevaisuus yh-äitinä edessä :(

Onnea raskaudesta! Ja vaikka tulisikin nyt ero, niin on niitä kunnollisiakin miehiä olemassa!  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän