Mitä mieltä olet tästä tapetista:
Kommentit (21)
Mä tykkään tästä, hillitty ja siisti, hivenen romanttinen. Sopisi erityisesti meidän eteiseen! Tietty nää on makuasioita aina ja toiset tykkää rohkeemmasta, toisille sopii rauhallisempi jne.
En tykkää, ei sopisi minun tyyliini. Mutta ehkä johonkin "valkoiseen ja romanttiseen" ok, tosin sellaiseen halusin itse jotain vähemmän pelkistettyä.
Jaa-a. Mihin tilaan tapettia suunnittelet ja millainen sisustus sinun kodissasi muuten on? Minulle tapetista tuli kustavilaiset fiilikset, varmaan ruotsin kieli sen sai myös aikaan, mutta raikas ja romanttinen. Voisi toimia oikein hyvin oikeassa sisustuksessa. Ei ole minun tyyliä.
Menettelee, mutta ei herätä ihastusta. Sopii vanhahenkiseen taloon.
Mielestäni oikein kaunis. Voisin harkita omaankin kotiin.
Sisustuksemme on hieman romanttinen ja talomme puutalo.
ap
Minullekin tulee mieleen kartano ja vanhanaikaiset huonekalut. Ei sopisi peruspertin olohuoneeseen. Kyllä ihan kaunis tapetti.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:18"]Sisustuksemme on hieman romanttinen ja talomme puutalo. ap[/quote]
Sopii hyvin romanttisen sisustuksen taustaksi. Kaipaa tosin kalustukselta muutakin kuin valkoista, esim mustaa sopivassa määrin kontrastiksi. Kun valitsee hyvin herkän kuviotapetin, kannattaa hakea vähän vastakohtia huonekaluilla ja verhot pitää hyvin yksinkertaisina.
Sellaista "kartanoromantiikkaa a la Ikea"... ;-) liian pelkistetty.
Olisi tulossa varsin suureen tilaan, jossa sekä olohuone että ruokailutila.
ap
Tylsä!
t: eräs, jonka kodin kaikissa huoneissa on tapetit värikkäitä ja kaikki BorosTapeterin (sorry, en löydä tältä näppikseltä ruotsalaista o:ta) ja muutama tästä valikoimasta:
http://www.borastapeter.se/fi/mallistot-90/
Pliisu ja mitäänsanomaton.