Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin piilottaa kotiin käteistä jotta mies ei löydä? :)

Vierailija
16.04.2014 |

Säästän siis sukanvarteen kotiin piiloon rahaa joulua varten. Isäntä taatusti keksii niille käyttöä vaikka kieltäisin koskemasta niihin. Olemme köyhä perhe ja ensi jouluksi olen saanut lapsille jemmaan muutaman satasen. Mihin ihmeeseen piilottaisin ne ja keräisin lisää jotta mies ei löydä niitä? Ideoita! ;)

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittaja voi olla mies joka urkkii vaimon mahdollisia rahapiiloja.

Vierailija
82/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on siivousneuroosi tai joku ja se kyllä kerää meikkini pussiin :D Pienet lapset saattaa kyl kiivetä jopa penkomaan sidepusseja, alusvaatelaatikko taitaa olla ainoo vaihtoehto... Onks vähän nolona jos menee ne järjestää? :D Tai no en yllättyis vaikka olis penkonu että järjestää korit kun menny rintsikat vääriin paikkoihin, pitää musta niin huolta :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kyllä ihan ikiomaa pankkitiliä.

Vierailija
84/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käy lompakolla jos tietää että mulla on bensarahaa tms ja päinvastoin. :) Ja olen nainen :) meillä ei ole kirjoja, liesituuletin upouusi jote sinne lasin päälle ei voi laittaa mitään. Jos olis helppo siltä piilottaa ni en olis ideoita täällä kysellykkä :D Ap

Vierailija
85/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkä säästä tilille ettei vouti vie!"

"meillä ei ole kirjoja"

Vierailija
86/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla tulisi tarve piilottaa käteistä kotiin, piilottaisin sen todennäköisesti sänkyyn (meillä on runkopatja, jonka päässä on ns. imurointiaukko, eli patjan jousitusten välistä voi imuroida pölyt pois) tai mahdollisesti laittaisin minigrip -pussiin viherkasvin istutusruukun ja suojaruukun väliin. Meillä mies saattaa joskus kastella kukkia, mutta ei taatusti nosta kasvia suojaruukun ulkopuolelle.

Voisin harkita laittavani myös seuraaviin paikkoihin:

- kirjahylly, jonkun hömppäkirjan väliin,

- taulun taustalevyyn teippaaminen (rahat kirjekuoreen tai vastaavaan ja teipillä taustalevyyn kiinni)

- oman vaatekaappini kausivaatteiden varastointilaatikon pohjalle

Jos epäilet, että mies saattaisi löytää piilotettuja rahoja, laita niitä muutamaan eri paikkaan. Kirjekuoreen lappu: "Pirkon" rahoja / pahanpäivänvara, ei saa ottaa.

Vierailija
87/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivouskaappi, pimppi, jauhokaappi, johonkin missä on romanttisia komedioita.

Vierailija
88/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-teippaa sohvan alle (rahat kuoreen)

-siivouskaappiin (mun ukko ei varmaan tiedä, että talossamme on sellainen...)

-ison altakastelukukkaruukun alle (jälleen rahat kuoreen)

-ensiapukaapin taakse

-eteisen liukuovellisen peilikaapin peilioveen kiinni

Vierailija
89/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahan päivän varalle rahakuori työpaikan pukukaapissa.

Vierailija
90/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikkien aikojen paras jemma ikinä on keittiön yläkaappien sokkeli. Yhden koristelistan saa irti ja sen kohdalta saa helposti ujutettua kaapin päälle tavaraa. Sitten vaan naputtelen listan takaisin paikalleen. Etsi sinäkin teidän kämpän rakenteista joku vastaava, jos et sokkeliin niitä saa. Yksi hyvä voisi olla alakaappien sokkeli, eli vedät vaikka laatikoston alimman laatikon kokonaan pois ja sinne alle rahat.

Vierailija
91/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun väliin tai jonkun muun kirjan, jota miehesi ei varmasti lue. Tai sitten vaikka meikkipussiin, tuskin hän käyttää niitäkään. Tsemppiä, tosi hieno juttu, että yrität vähistä varoista säästää lapsia varten.

Vierailija
92/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita metalliseen laatikkoon ja kaiva maahan. Talvella on tietty hankalaa kaivaa se ylös :) jossain rintsikan toppausten välissä ne vois mennä, ei mies löytäis vaikka laatikkoa kaivaiskin. Jos vaan itse muistat että ne on siellä, etkä heitä pesuun!

Vierailija
93/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin Dexter, laita ilmanvaihtokanavaan.

Vierailija
94/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu mietinnässä kuin ap:llä. Tällä hetkellä mun jemma on parin kirjan välissä kaapissa. Mä säästän koska oon jäämässä ä-lomalle ja tulot tietysti sen myötä tippuu. Tarkoituksena pitää edes pari, kolme hoitovapaakuukautta ä-loman jälkeen ja säästelen niitä varten.

Mulla kanssa mies käyttää kaikki rahat joihin pääsee käsiksi. Oon itse vähän samaa sorttia joten homma ei toimisi, jos mulla olisi säästötili jonka saldon tietäisin. Tulisi käytettyä ne rahat varmaan aina kuukauden lopussa. Sen vuoksi teen niinkin naurettavasti kuin tunget rahaa säästöön muutaman kympin kerrallaan kirjekuoreen. En laske niitä rahoja jottei ala polttelemaan että "kyllähän tosta voi parikymppiä ottaa". Säästään siis tyyliin "poissa silmissä, poissa mielestä". Tungen rahat kuoreen, suljen kuoren ja ajattelen ettei niitä rahoja yksinkertaisesti ole olemassa ennen hoitovapaata vaikka eteen tulisi ennen sitä ihan mitä rahantarvetta vain.

Voi kuulostaa todella naurettavalta, mutta toimii mulla. En tiedä yhtään mitä oon jo säästänyt mutta useita satasia joka tapauksessa.

Vierailija
95/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kotona asuessa vaatekaapin alalevyn alla piilo.

siis vaatekaapin alla on sokkeli ja sisällä pohjalevy mikä ei ollut kuin pujotettu paikalleen,ovi auki ja siitä etureunasta sai nostettua ettei tarvinnut edes kamoja ottaa pihalle.

nyt mulla on sellaisessa lokerikossa alalaatikossa ja huomaamattomasti tavaraa edessä.

eikö ap:lla ole mitään henk.kohtaista kansiota tärkeitä papereita ym. varten? sinne ulosottomiehen käytettyyn kirjekuoreen rahat.

Vierailija
96/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 08:42"]

Laita metalliseen laatikkoon ja kaiva maahan. Talvella on tietty hankalaa kaivaa se ylös :) jossain rintsikan toppausten välissä ne vois mennä, ei mies löytäis vaikka laatikkoa kaivaiskin. Jos vaan itse muistat että ne on siellä, etkä heitä pesuun!

[/quote]

Tämä on paras, ja ,meillä on likapyykkikori se, johon ei koske muut kuin minä. Setelirahat eivät muuten mene pyykissä miksikään, ja toppaukselliset kaaritukiliivit eivät muutenkaan ole mitään keittopesutavaraa.

Vierailija
97/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 08:42"]

[/quote]

Tämä on paras, ja ,meillä on likapyykkikori se, johon ei koske muut kuin minä. Setelirahat eivät muuten mene pyykissä miksikään, ja toppaukselliset kaaritukiliivit eivät muutenkaan ole mitään keittopesutavaraa.

[/quote]

Just.:D Jos nyt ei sentään pesukoneeseen kannata niitä seteleitä laittaa!

Vierailija
98/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 08:36"]

Mulla on pahan päivän varalle rahakuori työpaikan pukukaapissa.

[/quote]

Ap tuskin on töissä, "ettei vouti vie" niitä palkkarahoja...

Vierailija
99/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaan on epähuomiossa pesty monenmoista seteliä, jopa kolikkoakin. Kone on pysynyt ehjänä ja setelit käyttökelpoisina.

Vierailija
100/125 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kätköjä ovat vain sellaiset, joihin sä itse kosket. Esim keittiökaapin päälliset, omat vaatehyllyt (alin hylly on monesti irtonainen ja sen alla tyhjää tilaa). Jos on lapsia, ei parane laittaa sellaisiin paikkoihin, joihin lapset voivat mennä uteliaisuuttaan tutkimaan. Jos on tarvetta nopeaan poistumiseen hätätilassa, koko rahakatkö ei saa olla asunnossa. Mulla oli työhuoneen lukollisessa laatikossa yksi. Oma pankkitilikin on viisautta, mutta meikäläisen tapauksessa oli tulossa ositus, ja halusin olla sitä varten melkein persaukinen ;)

nim. väkivaltaisesta ex:stä eronnut.