Mihin piilottaa kotiin käteistä jotta mies ei löydä? :)
Säästän siis sukanvarteen kotiin piiloon rahaa joulua varten. Isäntä taatusti keksii niille käyttöä vaikka kieltäisin koskemasta niihin. Olemme köyhä perhe ja ensi jouluksi olen saanut lapsille jemmaan muutaman satasen. Mihin ihmeeseen piilottaisin ne ja keräisin lisää jotta mies ei löydä niitä? Ideoita! ;)
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 11:50"]
Pakastinta piti munkin ehdottaa, on myös paloturvallinen paikka. Setelit minigrippiin ja johonkin marja - tai vihannespussin sisään.
[/quote]
Eikö teillä miehet hae koskaan pakastimesta mitään? Meillä mies tyhjentää usein jonkun marjapussin blenderiin ja tekee smoothieta. Itku pääsis jos se yksi smoothie tulisi maksamaan satoja euroja :)
Siivouskomero. Ei koskaan avaa sitä ovea!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:50"]
Pakastinta piti munkin ehdottaa, on myös paloturvallinen paikka. Setelit minigrippiin ja johonkin marja - tai vihannespussin sisään.
[/quote]
Eikö teillä miehet hae koskaan pakastimesta mitään? Meillä mies tyhjentää usein jonkun marjapussin blenderiin ja tekee smoothieta. Itku pääsis jos se yksi smoothie tulisi maksamaan satoja euroja :)
[/quote]Itku pääsis, jos asuisin sellaisen miehen kanssa, johon en voisi luottaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:47"]Semmonen tyhjä emätinhiivantabletti pakettiin, se kiinni ja lääkekaappiin. Rintaliiveistä ota toppaus pois ja sinne. Sit sinne alusvaatelaatiikkoon. Haarukkaveitsilusikka-korin alle keittiön laatikostoon. Jos on avattava patja, nii kirjekuoreen ja patjan sisään alapuolelle. Joku couscous tai joku mitä ette käytä, laatikon pohjalle, vähän kys. Rakaa-ainetta päälle peitoksi ja kuiva-ainekaappiin. Taulun taakse. Ilmastointikanava? Varastot, omat kengät. Pakastimeen johonkin parsakaalipussin? Sellaiseen mitä mies ei syö. Anteeksi virheet kirjotan tabletilla.[/quote]
Tulee mieleen että miten teidän miehet ei välillä esim. katso kaappeja sillä silmällä että jotain on mennyt vanhaksi ja pitää heittää pois? Tai eikö ne pyyhi roskia aterinkorin alta? Vie patjaa pesulaan aika ajoin?
[/quote]
[/quote]
Av-mammojen miehet taitaa olla vaan niitä perinteisiä, jotka remppaa, rassaa autoja ja makaa sohvalla juomassa kaljaa. Jos ruokaa pitää jostain syystä tehdä, niin pakastepyttipannupussi pannulle ja that's it. Mottona: "Meillä on pupujen kanssa diili: minä en syö niiden ruokaa eikä ne minun. Höhhöhööhhhö!"
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:54"]
[/quote]
[/quote]Itku pääsis, jos asuisin sellaisen miehen kanssa, johon en voisi luottaa.
[/quote]
Minä voin kyllä luottaa mun mieheen, tuli vain mieleen tuo kysymys noista ehdotuksista. Mun ei tartte piilotella mitään :)
Mun mies käy juttuja läpi, mun vaatekaappi saattaa olla kyllä se turvallisin rahojen säilytyspaikka :) Ap
Ap, laita rahat kirjekuoreen jonka teippaat vaikka jonkun lipaston tms laatikon pohjan alapuolelle.
On siinä elämänhallinta koko perheellä hallussa. Mies tuhlaa rahat, vouti uhkaa ja perheessä iiiso liuta lapsia.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:07"]
Mun mies käy juttuja läpi, mun vaatekaappi saattaa olla kyllä se turvallisin rahojen säilytyspaikka :) Ap
[/quote]
Lol :D Mitä "juttuja" se käy läpi? :D Alkaa aueta, miks talous on retuperällä, lapsia enemmän kuin laki sallii ja mieheen ei voi luottaa...
Mä lähtisin käveleen. Kuulostaa että tos on menny moni muukin asia pieleen!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:03"]
Mielummin lasten joulu kuin nuo velat. Lapset edelle. Ap
[/quote]
Mistä nää velat on tullut ja paljonko niitä on? Jos kyseessä on kymmeniä ja kymmeniä tuhansia, niin joo, ok, ymmärrän. Jos kyse on esim 2000 eurosta ja olet jo nyt saanut 800 euroa kasaan suht helposti, niin eikö nuo velatkin saisi maksettua pois suht helposti..?
[/quote]Vaikka olisi isokin velka, niin kyllä sitä pitää ja kannattaa lyhentää 800:lla. Sen jälkeen ap:lla on 800 euroa vähemmän velkaa kuin ennen, ja sillä, joka erehtyi luottamaan ap:hen on 800 euroa vähemmän luottotappiota kuin ennen.
Molemmat siis voittavat.
[/quote]
Miksi välität niin paljon rahoituslaitoksen luottotappioista?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 13:07"]
[/quote]
Lol :D Mitä "juttuja" se käy läpi? :D Alkaa aueta, miks talous on retuperällä, lapsia enemmän kuin laki sallii ja mieheen ei voi luottaa...
[/quote]
Se penkoo kaikki vaimon tavarat ja vie rahat jos löytää. Hieno mies, tuollaisen kanssa on todella kannattanut tehdä lauma lapsia.
Voitko luottaa sun äitiin? Anna sille jemmaan ne :)
Voit jemmata ne mun tilille, laitan tilinumeron tuleman jos laitat tähän sähköpostisi
Semmonen tyhjä emätinhiivantabletti pakettiin, se kiinni ja lääkekaappiin.
Rintaliiveistä ota toppaus pois ja sinne. Sit sinne alusvaatelaatiikkoon.
Haarukkaveitsilusikka-korin alle keittiön laatikostoon. Jos on avattava patja, nii kirjekuoreen ja patjan sisään alapuolelle.
Joku couscous tai joku mitä ette käytä, laatikon pohjalle, vähän kys. Rakaa-ainetta päälle peitoksi ja kuiva-ainekaappiin.
Taulun taakse.
Ilmastointikanava?
Varastot, omat kengät.
Pakastimeen johonkin parsakaalipussin? Sellaiseen mitä mies ei syö.
Anteeksi virheet kirjotan tabletilla.