Mihin piilottaa kotiin käteistä jotta mies ei löydä? :)
Säästän siis sukanvarteen kotiin piiloon rahaa joulua varten. Isäntä taatusti keksii niille käyttöä vaikka kieltäisin koskemasta niihin. Olemme köyhä perhe ja ensi jouluksi olen saanut lapsille jemmaan muutaman satasen. Mihin ihmeeseen piilottaisin ne ja keräisin lisää jotta mies ei löydä niitä? Ideoita! ;)
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 08:17"]
No jos tulee äkillinen rahan tarve ni taatusti puhuu että otetaan niistä. Enkä säästä tilille ettei vouti vie! Ap
[/quote]
ei se sieltä tililtä vie mitää :D laita käsityökoriin tms. itse pitäisin varmaan ihan omassa käsilaukussa, lompakossa tms, jos en vois mieheeni tuon vertaa luottaa.
terveyssidepakettiin. Yksittäisen siteen sisällekin voi tunkea seteleitä! Olen joskus jonkun lapun piilottanu siteeseen, jota en halunnu muiden löytävän! Toimii!
Toinen hyvä on joku naisten kirja tai pokkari, mitä mies ei auo, sinne väliin vaan. Tosin se ei oo niin varma kuin sidepaketti :)
Ap on itse se mies, joka yrittää etsiä vaimon rahakätköä!! Älkää kertoko sille mitään!
Eikö kannattaisi ensin maksaa velat pois? Sen jälkeen ei enää tarvitse säilytellä rahojaan käteisenä ja piilotella niitä "voudilta", vaan voi pitää rahojaan pankkitilillä kuten normaalit ihmiset.
Ja jos haluat säästää joulua varten, tee määräaikainen talletus joka erääntyy esim. joulukuun alussa. Silloin rahat ovat turvassa myös omilta hetken mielijohteiltasi.
Miksi rahojen pitää olla kotona? Etkö voi pitää niitä työpaikalla?