Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies suuttui silmittömästi, heitti jääkapista ruoat roskiin, mun vaatteet kaapista lattialle

Vierailija
07.06.2009 |

meikit kylppärin lattialle ja nyt on kylppäri kynsilakassa, hajuvedessä ja meikkivoiteessa yltäpäätä... riitatilanteessa en suostunut antamaan miehen haluamaa vastausta kysymykseen "onko selvä, ettet enää koskaan tee niin ja näin" - olin vaiti, mies lasku kolmeen ja toteutti uhkauksensa noista tavaroista...vierestä seurannut lapsi oli vähän peloissaan...kuvittelin, että olemme suht normaali perhe, vai?!?

Mies antoi vuorokauden aikaa "taipua tahtoonsa" ja tuo sitten huomenna avioeropaperit. Avioerolla on uhkaillut ennenkin, kun ei saa naistaan muuten käyttäytymään haluamallaan tavalla = alistumaan tahtoonsa.

Kommentit (308)

Vierailija
301/308 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas kun mies tuo eropaperit eikä vainoa sen vuoksi, että jätät moisen hullun :)

Vierailija
302/308 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan vainoaa! Ja minä ne eropaperit 5 kk sitten jätin ja lähdin välttämättömät tavarat repussa. Mutta joka päivä on mahdollisuus olla onnellinen, se tärkeintä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/308 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku hyvät ihmiset. Kaksi elämän tärkeintä sanaa teille, joiden puoliso on uhkaava; lähde tänään!

Ja turvakodin kautta ehdottomasti. Tavaraa ja rahaa saa aina pakollisiin, turha ottaa riskiä elämällään ja alkaa pikkuhiljaa säästää. Hautajaiset ovat todella kalliit, saati sitten kahdet tai useammat lapset mukaan luettuina. Karua, eikö totta? 6000e "matkarahaa" vai sama summa hautajaisin?

Vierailija
304/308 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja löysin edelleen tämän ikivanhan ketjun - karmivaa luettavaa, mutta karmivinta on se, että erosta on jo 8 vuotta ja exä jatkaa "elämäni vaikeuttamista" eli uhkailee, kiristää ja manipuloi mua ja lapsia ym. Ja olen vasta nyt ymmärtänyt, että kiusa tai vaino ei lopu edes lasten täysi-ikäistyttyä, sillä exä on onnistunut kääntämään jo aikuisen lapseni mua vastaan.

Jos voisin mennä ajassa taaksepäin, en olisi koskaan halunnut lapsia kenenkään kanssa.

Vierailija
305/308 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta poliisille. Hanki lähestymiskielto.

Vierailija
306/308 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsilakkapullo ei ihan vähällä mene rikki.  jos reaktio noin kova- mieti mitä teit- moista ei tapahdu - miksi juuri ruokaa tai kosmetiikkaa heittää pois- valikoidut tuotteet- eli syy oli niissä.

Vierailija
307/308 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on sinun ja mihesi koulutus- ammatti. onko tuomioita. mitä päihteitä kuuluu viikkokäyttöön jne.

Vierailija
308/308 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viet sen tyttäresi yökylään veljellesi. Sen jälkeen nostat kissan pöydälle, kun miehesi tulee kotiin. Teet kerta kaikkiaan selväksi, että sellainen riehuminen ja narsistinen pelleily saa loppua, ja jos ei sovi, niin tuokoon sitten oikeasti ne avioeropaperit. Teillä on pian masennuslääkkeitä syövä ja käytöshäiriöinen tytär. Jos et itsestäsi välitä tuon enempää, välitä edes lapsestasi.

Järjen ääni, näin kannattaa menetellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä