Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies suuttui silmittömästi, heitti jääkapista ruoat roskiin, mun vaatteet kaapista lattialle

Vierailija
07.06.2009 |

meikit kylppärin lattialle ja nyt on kylppäri kynsilakassa, hajuvedessä ja meikkivoiteessa yltäpäätä... riitatilanteessa en suostunut antamaan miehen haluamaa vastausta kysymykseen "onko selvä, ettet enää koskaan tee niin ja näin" - olin vaiti, mies lasku kolmeen ja toteutti uhkauksensa noista tavaroista...vierestä seurannut lapsi oli vähän peloissaan...kuvittelin, että olemme suht normaali perhe, vai?!?

Mies antoi vuorokauden aikaa "taipua tahtoonsa" ja tuo sitten huomenna avioeropaperit. Avioerolla on uhkaillut ennenkin, kun ei saa naistaan muuten käyttäytymään haluamallaan tavalla = alistumaan tahtoonsa.

Kommentit (308)

Vierailija
261/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole varaa antaa tyttäresi oppia, että naista saa kohdella tuolla tavoin!

Aika tärkeä näkökanta, tätä on syytä pohtia.

Vierailija
262/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tekstaamaan miehelle eräästä autoon liittyvästä asiasta, sain asiallisen vastauksen takaisin, mutta tekstarin perässä oli meidän inside-tervehdys - kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Mies ei tule pyytämään anteeksi, se on selvä. Minä olen ärsyttänyt, olen kiukutellutkin, ollut kireä. Minun syytä se ja myös se, jos lapselle tulee paha olo. Olenhan myös nipo, liian tiukka, kontrollifriikki - miehen mielestä siis.

Mietin vielä turvakotiin soittoa. Veljeni tarjosi ystävällisesti vierashuonetta vaikka useammaksi yöksi. Mutta kuulkaa, en koe olevani välittömässä vaarassa, jos vaan pidän suuni supussa = en ärsytä mistään. Ehkä joudun vielä "tajuamaan" kerran, vastaamaan myöntävästi, että varmasti ymmärrän.

Olen ajatellut nyt rauhoittua. Miettiä ja pohtia. Haluan olla täysin varma eroratkaisusta, järjestää asiat.

Suurkiitos teille, olen otettu kaikesta tuesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuulkaa, en koe olevani välittömässä vaarassa, jos vaan pidän suuni supussa = en ärsytä mistään. Ehkä joudun vielä "tajuamaan" kerran, vastaamaan myöntävästi, että varmasti ymmärrän.

Mieti vielä kaksi kertaa haluatko pilata lapsenne elämän, sillä hän ei tuosta täyspäisenä selviä. Et kai siivonnut niitä miehen tekemiä sotkuja, onhan ne vielä siellä kylppärissä ja pitkin lattioita?

Vierailija
264/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuulkaa, en koe olevani välittömässä vaarassa, jos vaan pidän suuni supussa = en ärsytä mistään. Ehkä joudun vielä "tajuamaan" kerran, vastaamaan myöntävästi, että varmasti ymmärrän.

Ei tällaista lasten nähtäväksi! Vie ainakin tyttäresi pois veljellesi hoitoon, ettei hänen tarvitse todistaa tuollaista perhemallia.

Vierailija
265/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- voiko mies syyttää sitten lapsen viemisestä?!? Pelkään siis.

Vierailija
266/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun velvollisuus äitinä on viedä lapsi turvaan kun hänen henkinen ja miksei jossain välisssä fyysinenkin kehitys on vaarassa, sen sanoo jo lastensuojelulakikin. Mies saa ihan rauhassa syytellä sinua, mutta eiköhän sinulla ole ihan tarpeeksi todisteita, miksi lapsi pitää siirtää pois miehesi ja lapsen isän luolta. Koska sanot itsekkin pelkääväsi miehen reaktiota, suosittelen turvakotia. Siellä ammattilaiset takaavat sinun ja lapsen turvallisuuden. Jos haluat tai henkilökunta niin parhaaksi näkee, teidän tapaamiset on ns "valvottuja" eli jokin työntekijä on samassa huoneessa. Myöskään lasta ei jätetä isän kanssa kahden, jos et halua. jos mies sitten rupeaa riehumaan turvakodissa, niin poliisit on pian paikalla ja auttavat sitten omalta osaltaan taas tilanteen selvittelyssä.

Vierailija
267/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokenut samaa, alistuin ja jäin, tukahdutin omat tunteet. Nyt meillä on 12-vuotias koulupelkoinen tytär, ja isoin syy tähän on meidän parisuhteemme vaikutus. Mitä antaisinkaan että voisin palata ajassa taaksepäin ja toimia toisin!

Vierailija
268/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jatkat tuota siis loppuelämäsi :(

kun näkee minkälaisia parisuhteita on olemassa. Ja sitten niitti koko masentavalle sotkulle on tää että "ehkä mää kumminki vielä yritän...". Ja siinä taas menee yhden naisen elämä puolihullua ukkoa katsellessa ja suu supussa pysytellessä ja yhden lapsen tilaisuus kokea jossain määrin onnellinen ja tasapainoinen lapsuus.

Vierailija
270/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- voiko mies syyttää sitten lapsen viemisestä?!? Pelkään siis.

särkeä paikkoja ja tuhota tavaroita, niin millaisen amllin se antaa lapsellenne? Onko se sinun mielestäsi normaalia toimintaa? Onko normaalia uhkailla omaa puolisoa? OIkeasti, nämä asiat ovat melko yksinkertaisia, sinä itse teet niistä monimutkaisia keksimällä verkukkeita, miksi asia in sinun vikasi.

Vierailija
271/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeasti, nämä asiat ovat melko yksinkertaisia, sinä itse teet niistä monimutkaisia keksimällä verkukkeita, miksi asia in sinun vikasi.

Vaikka ap olisi käyttäytynyt miten, miehen uhkailu ja naurettava laskeminen ei ole päästään terveen ihmisen tapa riidellä. Toi että aamulla jo ykkösellä lähti kamat pöydältä pistää miettimään, että mitä olisi tapahtunut jos ap ei olisi alistunut. Ja terve ihminen ei myöskään aamulla ole enää edes illan kiivastumisen jälkeen tuossa moodissa.

Vierailija
272/308 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltaisi olla päivääkään tuommoisen miehen kanssa samassa asunnossa ja muka parisuhteessa.

Vierailija
273/308 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä aloituksesta onkin jo aikaa.

Mistä te näitä ikivanhoja viestejä löydätte?

Mutta kiinnostavaa olisi, että mikä tilanne on nyt.

Alistutteko edelleen, ja altistanne lapsenne tuollaiselle vai joko olette päässeet piruistanne eroon?

Kysymättäkin tiedän, että mies ei ole ainakaan tapojaan parantanut.

Vierailija
274/308 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei riitä myötätuntoa tollaselle luuserille, aikuiset ihmiset elää juuri niinkuin haluaa. Lastasi käy sääliksi. Hän ei ole tuollaista äitiä ansainnut.Hän tulee sua VIHAAMAAN kunhan oppii tajuamaan sen verran.

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
275/308 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

sä olet suhteessa, jossa ei ole seksiä ja sä et saa näyttää kielteisiä tunteita koskaan? Oikeesti, miksi?

Luuletko ettet saa koskaan ketään muuta?

Entäs kymmenen, kahdenkymmenen vuoden kuluttua? Haluatko hoitaa itseäsi huomattavasti vanhemman ihmisen vanhuuden, joka on kohdellut sua kuin paskaa?

Susta tulee vielä katkera, surullinen ihminen, jollet nyt ota itseäs niskasta kiinni ja lähde. Ei toisen omaisuutta saa tuhota.

/i]

ihan kuin äitini tarina, hän alistui vanhemman miehen, isäni tahtoon. isä oli väkivaltainen ym.ym. isän suhde hyvä muhun. isä muuttui paremmaksi kun vanheni, mutta ikäero oli rankka.

olen ikäni nyt saanut kärsiä siitä ettei äitini ollut onnellinen, hän on katkera tuskin sydämestään toivoo muillekaan mitään. on vain kateellinen.

Vaikka itsellä olisi vaikeaa ei pitäisi omiin lapsiinsa sitä purkaa.

Vierailija
276/308 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset eroon moisesta sen parempi.

Vierailija
277/308 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtiolta tms. en nyt muista keneltä. He sitten perivät niitä mieheltäsi. Ei ole siis sinun ongelma vaikka jättäisi maksamatta.

heittäytyä työttömäksi ja jättää elarit maksamatta.

Vierailija
278/308 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkohan nyt vähän vanha alotus.. tuskin ap täällä enää käy kirjoittelemassa.

Vierailija
279/308 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenhan minäkin hirviö usein, nalkuttava akka, tykkään, ett kotona siistiä ja haluan, että sitä kunnioitetaan siten, että korjataan omat jäljet (mies oppinutkin viime vuosina hieman). Tuollainen käytös on tuomittavaa, kun tärvelee paikat, että ainakin miniremonttia tarvitaam korjaukseen. Huomaan sortuvani ajatteluun, että mitäs ärsytin.

Lapsen myötä huomasin miehen todellisen minän. Olisin odottanut kohta 50v. mieheltä vähän miehekkäämpää suhtautumista kaikkeen. Tukea, tilanteiden yläpuolelle asettumista. Mutta olen saanut kuulla, etten tue häntä. Tämä mies ei ollut niitä, joka olisi raskausaikana(kaan) hemmotellut naistaan.

Meillä elämä aina ollut kamalaa valtataistelua. Minä en periksi anna ja mies vänkää omaa kantaansa. Lapsellisia molemmat.

ap

Vierailija
280/308 |
07.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän mies tykkäisi jos sä kävisit heittelemässä riidan päätteeksi hänen tavarat ympäriinsä ja rikkoisit vaikka hänen partakoneen, maskipussin sisältö lattialle, ruuat pitkin seiniä jne.

teidän kannattaisi hankkia lastenvahti ja lähteä keskustelemaan YHTEISISTÄ säännöistä (esim kasvatukseen liittyvät) (vaikka kirjallisina) ja lopettaa typerät turhat valtataistelut...

itse en tuommoista käytöstä katselisi. mieti nyt minkälaisen kuvan lapsikin saa (= että on normaalia heitellä tavarat ja sotkea kaikki jos joku juttu ei mene oman mielen mukaan!).

eivätkö ruuat olleet tarkoitettu myös lapselle. lapsi parka!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi