Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoitanut lapseni yh:na ilman mitään apua

Vierailija
15.04.2014 |

Muuten on mennyt ihan mukavasti mutta työelämään ei ole oikein päässyt mukaan, kun lapset olisi sitten jääneet hoitamatta. Muutama vuosi vielä sitten tämä alkaa olla tässä, rupeaa olemaan sitä omaa aikaa, ehkä vielä töihinkin ehtii päästä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:24"]

En voi tuota roolia itselleni ottaa, koska en omista lapsiani kuten lemmikieläimiä, joten olen opiskellut ja käynyt töissä. Olen luottanut lapseni yhteiskunnan instanssin käsiin, enkä ole lapsistani tehnyt oman egoni jatkoa itsekäästi pätemällä, että vain ja vain minä tiedän mikä on lapsilleni hyväksi.

[/quote]

Tuo onnistuu yksinhuoltajalta, jos saa koululaisen päivärytmiin sopivan työpaikan.

[/quote]

Siksi opiskelinkin uuden ammatin ja vaihdon vuorotyön säännölliseen päivätyöhön. Lisää pirun huonoja tekosyitä?

Vierailija
22/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on tuloja, juurihan sanoin etten saa sossusta mitään. Eikä minun lapsiani enää tarvitse hoitaa, koululaisia jo. Tämä olikin menneessä aikamuodossa kirjoitettu, olen hoitanut. Itse asiassa olen joskus hoitanut muidenkin lapsia mutta tuskin enää vaivaudun, kun ei kukaan minuakaan koskaan auttanut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankarini! Saan edelleen pitää maineeni, vaikka menneessä muodossa oletkin kirjoittanut. En ole enää vuosiin yrittänyt puolustella omia heikkouksiani yksinhuoltajana, kun sinun "laisesi" edelleen muovaavat yleistä käsitystä meistä.

Vierailija
24/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:28"]

10 samaa mieltä ja olen kiinnittänyt huomiota juuri tuohon arvosteluun ja vähättelyyn mitä ihmiset harrastavat. Hauska kommentti oli myös se, että minun kannattaisi ostaa uusi sohva (vanha on risainen), no ostaisihan sitä jos rahaa olisi. Se ei myös pidä paikkaansa, että sossu ylläpitäisi kaikkia ihmisiä, kyllä ne on ne tietyt ja valitut, itse en ole sossusta saanut kuin muutaman kympin joskus ja nyt en ole sieltäkään enää aikoihin mitään pyydellyt. ap

[/quote]

No eihän sieltä pyytämättä mitään saa. Ihan ovelleko sen sossun pitäisi osata pyytämättä se raha sinulle kiikuttaa? En ymmärrä näitä tyhjästä valittajia, ei edes yritetä vaan hanskat lyödään tiskiin automaattisesti. Fine, mutta älä sitten kitise siihen päälle.

Vierailija
25/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisia nämä esim. kelan päivärahoja yms  kelan tukia saavat...puolustelevat, että eivät saa mitään sosiaalietuuksia.

Vierailija
26/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä jatkoja sinulle ja lapsillesi ap, toivottavasti löydät mielekästä päivätyötä.

Ja kerran tulee päivä jolloin ympärilläsi on suuri perhe lapsenlapsineen ja näet vaivan kannattaneen.

Vierailija
27/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisää saavat kaikki kelasta, saan ansiosidonnaista päivärahaa, en ainakaan tällä hetkellä muita kelan sosiaalietuuksia. No, elatusmaksu tulee kelasta. että tiedoksi sinulle 22.

Ajattelin vain kertoa, että jos yhtään mistään et saa apua silloin kun lapset ovat pienempiä, niin ei se mitään hauska elämää ole. Toki parempaa kuin juopon kanssa eläminen, että siinä mielessä kannattaa toki vaihtaa. ap

Vierailija
28/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tästä tulee hyvin esiin ne asenteet, että miksi en ole ystäviä ja apua ollut hankkimassa. Kun näistä vastauksistakin näkee millaisia itsekkäitä ihmispaskoja useimmat ihmiset ovat, niin parempi olla yksin. ap

Vierailija
29/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista päivärahaa?!?

Vierailija
30/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:52"]

Muuten on mennyt ihan mukavasti mutta työelämään ei ole oikein päässyt mukaan, kun lapset olisi sitten jääneet hoitamatta. Muutama vuosi vielä sitten tämä alkaa olla tässä, rupeaa olemaan sitä omaa aikaa, ehkä vielä töihinkin ehtii päästä.

[/quote]

Niin olen minäkin, mutta olen käynyt myös töissä. Hoitovapaalla olin siihen asti nuorin täytti 3 vuotta ja sitten palasin takaisin vakituiseen työpaikkaani.

Vierailija
31/31 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua saa kun sitä tajuu pyytää.

Apua saa kun sitä joskus tajuu myös antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän