Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni veljen 19-vuotias tytär on raskaana.

Vierailija
15.04.2014 |

On asunut vuoden yhdessä poikaystävänsä kanssa. Sen siitä saa, kun vanhemmat antaa nuorten sitoutua noin aikaisin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
2/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on ongelma? Onko kenties ongelmana sittenkin se, että sinusta on tulossa isotäti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Jos se (kuvitteellinen) tytär ei ole raskaana isälleen tai sedälleen, niin helvettiäkö koko asia sulle edes kuuluu?

Hanki sitä apua, jooko.

Vierailija
4/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 17 kun tulin raskaaks ja lapsen isän olin tuntenut noin 3kk. Yhdessä ollaan edelleen:) lapsi 6kk

Vierailija
5/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet ap vaarin veljen vaimo. Tai isosedän vaimo vai isotäti. Onnea!

Vierailija
6/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän on sun ikäpolvessa täysin yleinen ikä saada lapsia, onnea isotädille!

Vierailija
7/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:27"]

Olin juuri täyttänyt 17 kun tulin raskaaks ja lapsen isän olin tuntenut noin 3kk. Yhdessä ollaan edelleen:) lapsi 6kk

[/quote]

No vau! Tule päivittämään tilanne vaikka 5-10v päästä uudelleen.

Vierailija
8/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotäti on kyllä vain oman sisarensa lapsenlapsille.

Vierailija
9/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin odottaa esikoistanikun olin 19v. Oltiin tunnettu laspen isän kanssa 6kk tätä ennen :). 

Ja arvaappas mitä, tuosta on nyt aikaa 12v. Ja ollaan edelleen onnellisesti yhdessä!

Äitini sai minut kun oli 19v. Ja äitini ja isänikin ovat edelleen onnellisesti naimisissa.

Vierailija
10/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt arvasi että puolet näistä wtav-mammoista on pukannut muksunsa saman ikäisinä eikä pysty ymmärtämään miksi jotkut voisivat huolestua asiasta..

Vierailija
11/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä,jos tytär itse poikaystävineen on onnellinen ja ajatellut hoitaa opiskelut sun muut muillla tavoin. Turhaan sä surkuttelet, ei oo sun elämä. Siinä tapauksessa että tytär itse on kauhuissaan ja surullinen tilanteesta (jos oli vahinko) niin ymmärrän sua.

Mun sisko sai lapsen just täytettyään 20-vuotta, mutta täysin suunnitellusti ja hyvinhän tuo näyttää pärjäävän. Nyt sit opiskelee. Turha sitä ois kenenkään surkutella, hänen elämä.

Ite jos olisin 19-20v pamahtanut paksuksi olisin taas ollut ihan shokissa, ja siinä olis kyllä muiden pahottelut ollut ihan paikallaan. Mitään onnentoivotuksia en ois kaivannut todellakaan :D

Jokainen tyylillään..

Vierailija
12/12 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua Ikis-kulta. Eikö millään jo helpota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi