Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun ja miehesi "yhteinen" musiikkikappale?

Vierailija
02.04.2014 |

Tai muu vastaava, joka kertoo elämästänne vaikka tällä hetkellä? 

On vaan tylsää, vauva valvottaa ja tässä imetellessäni utelen... :)

Minun ja mieheni kappale on Satulinna, jonka mieheni lauloi minulle karaokessa jo aikanaan, kun ensimmäistä kertaa tavattiin ja siitälähtien joka kuukausi uudelleen jo kuusi vuotta... <3 

Tosin arjen keskellä, kun tuntuu välillä, että olen ihan yksin lasten kanssa tässä maailmassa (mies reissuhommissa) niin "Kaksi irrallaan"-biisi kuvaa ehkä meitä enemmän...

Mitä kappaleita teillä tulee elämästänne mieleen??

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passenger - Let her go

Meillä oli viime vuoden keväällä epäselvyyttä suhteemme tulevaisuudesta. Mieheni asuu Ruotsissa ja minulla on opinnot täällä pahasti kesken, joten mieheeni iski epävarmuus ja yksinjäämisen pelko. Pelkäsi minun löytävän jonkun muun ja jättävän hänet ja pelkäsi sitä, että sopeutuisi Ruotsiin sitten myöhemmin, kun olen saanut tutkinnon suoritettua. Kumpikaan ei olisi halunnut erota, mutta toisaalta kummankin mielestä se olisi ollut järkevä päätös. Suhde oli viikon verran katkolla, mutta ei me päästy toisistamme eroon. Päätös jatkaa yhdessä oli oikea, meillä menee tällä hetkellä paremmin kuin koskaan. Onneksi skype ja facebook on keksitty ja tämä välimatka taittuu nopeasti.

Vierailija
2/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhteinen biisi Liekin Tanssitaan muttei sitä ole kuunneltu aikoihin. Kuuntelen nyt uteliaisuuttani tuota Kaksi irrallaan biisiä ja tuntuu, että valitettavasti se kyllä kuvaa aika hyvin fiiliksiä nykyisin. Ja ihan hyvin meillä menee kumminkin. Täälläkin pieni vauva ja suhteessa on erilaisia aikoja mä ajattelen. Ärsyttävä renkutus muuten sävelen puolesta tuo kaksi irrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja mä aattelinkin tuossa "kaksi irrallaan"-biisissä.

En mä mitään eroa kans ole aatellu, mutta ollaan tosiaan kovasti irrallaan, että sanat koskettaa... Ei me koskaan olla oltu mikää fuusioitunu parisuhdeunelma, mutta ollaan tuettu toisiamme niin harvoina hetkinä, kun mies on läsnä ja tietty seurusteltu puhelimen ja tietsikan kanssa viis päivää viikossa jo kuus vuotta... 

Ap

Vierailija
4/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Doorsin Love Me Two Times, sillä elämme etäsuhteessa ja sitä kuunneltiin joskus yhdessä peiton alla. On meillä muitakin biisejä, mutta ne eivät niin kuvaa suhdetta.

Vierailija
5/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo arvasin, että ajattelet sanoja kyllä. Närhen Annan sut pois on muuten aika hyvä myös noiden sanojen puolesta kun haluaa haikeilla ja pohtia valintojaan.

Mietin ja muistelin aiempaakin elämää ja ex-poikaystävästä, jonka kanssa brittipoppi oli se, joka yhdisti paljon, tulee nyt mieleen Blurin No Distance Left to Run. Sopii niin  hyvin ja olen sitten monesti ajatellut, että tuon laulun sanat (se on ohi, tiesin, että niin kävisi ja toivon, että olet jonkun kanssa, jonka kanssa sinulla on turvallinen olo nukkuessasi..., anteeksi huono käännös) on niin totta ja nyt mulla on se suhde. Mutta en tiedä, ehkä itse olen sellainen,  joka ei ole koskaan täysin tyytyväinen. Me ei olla ehkä  niin erillään siinä mielessä, että ollaan miehen kanssa paljon kotonakin yhtä aikaa. Jotenkin vain kummallakin on omat kiinnostuksen kohteet tätä nykyä ja paljon riitelemme ihan turhista asioista.

Ehkä jollakin posiitivisempia biisejä. Bran vanin Astounded on myös sellainen, josta tulee nykyisen suhteen alkuhuuma mieleen ja on kiva, että sellaiselta tuntuu vieläkin joskus.

ketjun 2

Vierailija
6/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan tätä koska tämä ketju jotenkin sykähdyttää. Jossain huonossa vaiheessa suhdetta Jonna Tervomaan Kylmä joki oli sellainen, joka tuli mieleen. Musta se on biisi, joka kuvaa erinomaisesti suhteiden vuorovaikutusongelmia ylipäänsäkin.

Olisi mukava kuulla toisten suhdebiisejä hyvässä ja pahassa. Karen Ramirezin Looking for love ja Baddingin Pilvet karkaa, niin minäkin on sellaisia meidän hyviä biisejä. Kun näitä miettii tulee kaikenlaista mieleen. Meillä takana jo yli kymmenen vuotta suhdetta. Ensin pitkään lapsettomina huolettomina opiskelijoina, sitten vähemmän huolettomina työntekijöinä ja nyt kahden lapsen vanhempana.

Se joka on jo pari viestiä kirjoittanut ketjuun muttei ole ap.

Vierailija
7/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'amour Toujours

Vierailija
8/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hector- Niin sua rakastan... <3

Vierailija
9/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonnie Tyler- Total eclipse of the heart. Suhteemme on siis jo ohi.

Vierailija
10/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Lämsän Ikuisesti sinun. Mieheni lauloi sen minulle sinä iltana, kun menimme kihloihin 2010<3

Vierailija
11/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westlifen Beautiful in white... Aviomieheni ja hänen bestmaninsa lauloivat tämän kirkossa... Jos tiedätte biisin, niin tiedätte myös, että samaisessa biisissä mieheni paljasti koko suvuille myös tulevan tyttäremme olemassa olon... <3 Silloin itkin ilosta ja yllätyksestä kyllä ripsarit poskille... :)

Vierailija
12/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni "iski" minut baarissa laulamalla Puolikuun "Nyt loppuu todellisuus"

IHANA MIES!!! IHANA BIISI!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Vierailija
13/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AC/DC Highway to hell.

Vierailija
14/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosekoittimen valonkantaja. Mieheni on nimennyt tämän minulle jo vuosia ennen kuin aloimme seurustelemaan.

Vierailija
15/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heart - Alone.

Vierailija
16/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on meidän yhteinen kaunis ja romanttinen rakkauslaulu. https://www.youtube.com/watch?v=ZPqneQr4GcE 

Istumme usein iltaisin kynttilänvalossa pitäen toisiamme kädestä kiinni ja kuuntelemme tuon kauniin laulun, jonka jälkeen rakastelemme itsemme raukeiksi tosistamme nauttien.

Vierailija
17/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruno Mars-locked out of heaven

Vierailija
18/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice cooperin poison :) Miehellä oli hatara suhde kun tavattiin ja tämä laulu soi silloin. Seuraavana päivänä hän tuli luokseni ja kertoi olevansa mun! Siitä yhteinen matka alkoi ja sitä on kestänyt 10vuotta.

Vierailija
19/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SA:n Love ♥

Vierailija
20/27 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Poika - Silkkii