Onko Katri-Helenan tuonpuoleiset viestit aitoja?
http://www.kotipetripaavola.com/viestejatuonpuoleisesta.html
Toi hörhö hihhuli väittää niitä riivaajiksi. Kuka tietäis tähä totuuden. Mitä ne on ihan oikeesti ne henget?
Kommentit (51)
Mitä Katri-Helenan pojalle kävi? :(
Kuolleet omaiset on riivaajia ne vedättää ja juksaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 08:53"]
Toi hörhö hihhuli väittää niitä riivaajiksi. Kuka tietäis tähä totuuden. Mitä ne on ihan oikeesti ne henget?
[/quote]Katri on höperö, mutta ei se mitään, kun ei ole tuon vaarallisempi.
Ei kantsis touhuta demonihenkimaailman kanssa.
Minä olisin varmaan saanut sitten jonkinlaisen diagnoosin lääkäreiltä jo ajat sitten, kun olen koko elämäni ajan ollut yhteydessä henkimaailmaan. Olen tavannut kuolleita, poistunut ruumiistani, saanut viestejä, nähnyt enkeleitä jne. Ihan arkipäivää mulle nämä. En näistä nyt yleisesti huutele, siihen en näe tarvetta, mutta kyllä kaikki tuttavapiirissä tietävät näistä mun jutuista. Ja aika monesti tulevat apua pyytämään, mulla kun on jonkinverran selvänäkemisen ja parantajan kykyä. Ja ihan suoraan Jumalaltani olen nämä kyvyt saanut ja olen Häneen yhteydessä päivittäin.
Petri Paavola ja monet uskovaiset elävät vielä kuin sumuverhon takana, eivätkä näe Jumalan ihmeitä, jotka on tarkoitettu auttamaan ihmisiä. Ihan niinkuin Jeesus sanoi: "Jolla on korvat, kulkoon". Ikävä kyllä monien ns. kristittyjen korvat ovat kuurot. Ei Jumalan valtakunnan salaisuuksia sovikaan suoraan paljastaa, koska hölmöt käyttävät niitä väärin, omaksi ja muiden kärsimykseksi.
Voimme joka päivä valita pelon, tietämättömyyden, pimeyden, pelottelun ja toisella puolen ilon, rohkeuden, rakkauden, valon ja Jumalan välillä. Ikävä kyllä Petri Paavola on valinnut ensin mainitut ja johtaa (onneksi harvalukuista) seuraajajoukkoaan kulkemaan edelleen tuskien taivalta, pimeitä polkuja. Jonain päivänä hänkin kuitenkin löytää valon ja rakkauden ja muistaa Jumalyhteyden.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 08:53"]
[/quote]
Mitään henkiä ei ole olemassa.
Jokaisen kouluja käyneen pitää tämä jo tietää.
Suru, valtava ikävä ja kaipaus ja ehkä katumuskin (aina jotakin olisi voinut tehdä toisin vaikka kuolleen lapsensa eteen/kanssa) saavat ihmisen mielen tekemään kummia, jotta ihminen selviytyy. Pääasia, että se lohduttaa ja auttaa eteenpäin, vaikka oman päänsisäisiä tuotoksia kaikki "viestit", "enkelit", "jumalat" jne. ovatkin. Jos se jotakuta auttaa, että kutsuu niitä viesteiksi, niin siitä vaan.
Taatusti ainakin aidompaa touhua, kuin sillä huijari- "selvänäkijällä" Claudia Evellä :D
Te, joilla näitä kokemuksia ei ole, pidätte niitä oman pään tuotoksina. Voihan se joskus niinkin olla, mutta ei aina. Minullakin on kokemuksia, joissa on ollut mukana myös muita ihmisiä samaan aikaan. Onko meidän kaikkien päät tuottaneet saman hallusinaation yhtäaikaa?
On sääli, että ihmiset tuomitsevat tai jättävät huomiotta nämä asiat. Ne rikastuttavat ja tekevät elämästä paljon helpomman kulkea. Kipua, surua ja epätoivoa on paljon vähemmän, kun tiedostaa näkymättömän maailman olemassaolon.
Ja ihan konkreettisiin asioihinkin saa Jumalalta apua ja usein todella nopeasti. Mitä parempi yhteys Jumalalliseen, sitä enemmän saa apua. Itseasiassa aina kun sitä pyytää ja muistaa olla kiitollisin mielin. Itse en osaisi kuvitella elämää, jossa koko ajan olisi kaikenlaisia vaikeuksia ja ongelmia, rahapulaa, työttömyyttä, parisuhdeongelmia jne. Jumala auttaa meitä kaikessa ja kaikkea on riittävästi, mutta kenenkään ei ole tarkoitus ahnehtia enempää kuin tarvitsee.
Kokemus voi olla "aito", vaikka se olisi syntynyt 100 % ihmisen oman pään sisällä. Mitään tuonpuoleisia tai muita henkiä ei tietenkään reaalimaailmassa ole, mutta ihmisaivoilla on loistava kyky tuottaa niitä omaan käyttöön.
Hän kaipaa poikaansa ja saa sen takia mieleensä näitä asioita.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:29"]
Minä olisin varmaan saanut sitten jonkinlaisen diagnoosin lääkäreiltä jo ajat sitten, kun olen koko elämäni ajan ollut yhteydessä henkimaailmaan. Olen tavannut kuolleita, poistunut ruumiistani, saanut viestejä, nähnyt enkeleitä jne. Ihan arkipäivää mulle nämä. En näistä nyt yleisesti huutele, siihen en näe tarvetta, mutta kyllä kaikki tuttavapiirissä tietävät näistä mun jutuista. Ja aika monesti tulevat apua pyytämään, mulla kun on jonkinverran selvänäkemisen ja parantajan kykyä. Ja ihan suoraan Jumalaltani olen nämä kyvyt saanut ja olen Häneen yhteydessä päivittäin.
Petri Paavola ja monet uskovaiset elävät vielä kuin sumuverhon takana, eivätkä näe Jumalan ihmeitä, jotka on tarkoitettu auttamaan ihmisiä. Ihan niinkuin Jeesus sanoi: "Jolla on korvat, kulkoon". Ikävä kyllä monien ns. kristittyjen korvat ovat kuurot. Ei Jumalan valtakunnan salaisuuksia sovikaan suoraan paljastaa, koska hölmöt käyttävät niitä väärin, omaksi ja muiden kärsimykseksi.
Voimme joka päivä valita pelon, tietämättömyyden, pimeyden, pelottelun ja toisella puolen ilon, rohkeuden, rakkauden, valon ja Jumalan välillä. Ikävä kyllä Petri Paavola on valinnut ensin mainitut ja johtaa (onneksi harvalukuista) seuraajajoukkoaan kulkemaan edelleen tuskien taivalta, pimeitä polkuja. Jonain päivänä hänkin kuitenkin löytää valon ja rakkauden ja muistaa Jumalyhteyden.
[/quote]
Kuolleiden näkeminen ja ruumiista poistuminen ei taatusti ole Jumalalta. Raamatussa ei missään sanota, että odotelkaas sellaisia tapahtuvaksi. Päinvastoin, siellä varoitetaan moisesta. Enkelit kyllä tuovat Jumalan sanomaa ihmisille, mutta muuten henget esim. Uudessa Testamentissa ovat sellaisia pahoja henkiä, joita Jeesus ajaa pois ihmisistä.
Jos meidän olisi tarkoitus henkien kanssa keskustella ja ennustella tulevia, siitä olisi kyllä Raamatussa sitten sanottu. Mutta kun siellä nimenomaisesti kielletään tällainen toiminta.
En tiedä teistä muista, mutta minulle jumala ei ole sama asia kuin Raamattu tai edes Raamatussa kuvattu Jumala. Olen uskovainen, mutta en uskonnollinen. En kuulu mihinkään uskontokuntaan.
Jumalalla ja jumalallisilla kokemuksilla on harvoin mitään perimmäistä tekemistä nykypäiväisen kristinuskon tai Raamatun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 09:15"]
Kuolleet henget on niitä pahoja. Ei kannata olla niiden kaa yhteyksissä,
[/quote]
Mitkä ihmeen kuolleet henget? Kuolleitten ihmistenkö henget? Mitenkä ihmiset muuttuisivat pahoiksi kuolemansa jälkeen, jos olisivat eläessään olleet hyviä?
Typeriä juttuja sulla.
Ei ole olemassa mitään henkiä, enkeleitä tai minkäänlaisia uhvoja. Mielikuvituksen tuotteita kaikki. Katri Helenan tapauksessa hänen julkkisstatuksensa saa aikaan lehtiotsikoita. No, kun levyt eivät myy entiseen tahtiin, täytyy pistää markkinoille höpökirja ja antaa höpöhöpölausuntoja, jotta jostain saa tuohta auton bensojen maksamiseen, sillä höynäytettäviä suomalaisia löytyy monia - niin kuin tästäkin ketjusta huomaa.
Minun mielipiteeni Katri Helenasta on romahtanut pakkasen puolelle näiden höpölausuntojen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 09:15"]
Kuolleet henget on niitä pahoja. Ei kannata olla niiden kaa yhteyksissä,
[/quote]
Mitkä ihmeen kuolleet henget? Kuolleitten ihmistenkö henget? Mitenkä ihmiset muuttuisivat pahoiksi kuolemansa jälkeen, jos olisivat eläessään olleet hyviä?
Typeriä juttuja sulla.
[/quote]
No mutta kun amerikkalaisissa elokuvissa on sanottu ja näytetty, että kyllä ne henget pahoja on.
Minäkin muuten olen kokenut näitä jumalallisia "henkimaailman" kokemuksia, joissa on ollut useampia ihmisiä mukana.
Itse näen että on kaksi vaihtoehtoa:
Joko tämä on kaikki totta tai sitten useamman ihmisen kanssa globaalisti ajasta ja paikasta riippumatta olemme jossain samassa yhteispsykoosissa, jossa koemme yhteisiä hallusinaatioita.
Kummin vaan, mielestäni kumpikin vaihtoehto on aika mielenkiintoinen.
Mitä alapeukun arvoista oli viestissäni? Eikös siinä nyt ollut kerrottuna juuri ne kaksi vaihtoehtoa, mitkä tämän homman voi selittää? Joko se on totta tai sitten kyseessä on globaali yhteispsykoosi, ja kumpikin niistä no tosi mielenkiintoinen vaihtoehto.
Jos vaihtoehdot olivat alapeukun arvoisia, niin mikähän se kolmas mahdollinen sitten olisi?
t. 28
Se on se Tommi tehnyt kepposia vähän niin kuin hammaskeiju. Siellä on tyynyn alla jotain viestiä, että "laula paremmin" ja het luulee että se on tullut Kirkalta.
Mun mielestä raamatussa on totuus. Riivaajia ne on.