Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hiv

Vierailija
15.04.2014 |

Jos henkilö jolla on hiv lyö sinua ja osuu leukaan voiko hänen nyrkistä tarttua hiv?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mene heti testeihin! Mun kamu sai hivin ko joku hiv-positiivinen muija sylkäs sitä kasvoihin ja sitä sylkee meni mun jamun suuhun!

Vierailija
2/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:14"]Voi. Mene heti testeihin! Mun kamu sai hivin ko joku hiv-positiivinen muija sylkäs sitä kasvoihin ja sitä sylkee meni mun jamun suuhun!

[/quote]

Siis mun kamun suuhun. Korjaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:14"]

Voi. Mene heti testeihin! Mun kamu sai hivin ko joku hiv-positiivinen muija sylkäs sitä kasvoihin ja sitä sylkee meni mun jamun suuhun!

[/quote]

Voi helvetin ääliöt teidän vittuilunhalujenne kanssa. Oikeasti, tässä maassa on paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä kaikesta kaikkea; niistäkään asioista, jotka ovat toisille itsestäänselviä. Vai nautitteko oikeasti siitä, että saatatte aiheuttaa toiselle esim. äärimmäisen nolon tilanteen? Toivottavasti pilkka osuu omaan nilkkaan.

Ap: ei voi. HIV voi tarttua ainoastaan veri- tai sukupuolikontaktissa.

Vierailija
4/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi periaatteessa mutta tuskinpa tarttuu. Neulanpistotapaturmassakin (esim. hoitaja pistää itseään käteen likaisella piikillä työnsä lomassa) riski on vain 0.3%.

(duodecim-lehti, Bell 1997)

Vierailija
5/5 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:14"]

[/quote]

Voi helvetin ääliöt teidän vittuilunhalujenne kanssa. Oikeasti, tässä maassa on paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä kaikesta kaikkea; niistäkään asioista, jotka ovat toisille itsestäänselviä. Vai nautitteko oikeasti siitä, että saatatte aiheuttaa toiselle esim. äärimmäisen nolon tilanteen? Toivottavasti pilkka osuu omaan nilkkaan.

Ap: ei voi. HIV voi tarttua ainoastaan veri- tai sukupuolikontaktissa.

[/quote]

Voi oletko vajaa? Juttu oli täysin tosi ja susta on tehty rikosilmoitus kunnianloukkauksesta! Mieti vähän mitä netissä lauot.