Mitä teet, jos joku nainen flirttailee miehesi kanssa?
Millainen tilanne on ollut, ja miten olet reagoinut?
Kommentit (66)
Toivon että veisi ton äijän mennessään, niin mä saisin jatkaa elämääni. Säälisin kyllä sitä naista.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 05:48"]
Kannustan tietenkin miestäni. Elämä on lyhyt ja naiset kauniita.
[/quote]
Hahah, huono provo.
Jos se on vain flirttiä niin flirttailkoon.
Jos tilanne näyttää kiusalliselta ja menee jahtaamiseksi tai peräti lääppimisyrityksiksi, niin käyn pelastamassa miehen. Ja toivon todellakin että mies tekisi samoin minulle eikä vain virnuilisi kauempana.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 05:40"]
Naurat miehesi kanssa että olipa "munahaukka" mutta luultavasti miehesi sopivan tilaisuuden tullen flirttailee takaisin, varsinkin kun et ole mukana ja ehkä hän käy ottamassa myös testiajot, jos nainen on kaunis.
[/quote]
Voi, voi. Jos sinun miehesi käyttäytyy noin, niin sääliksi käy.
Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä 18-vuotiaasta lähtien ja kohta on jo 26 vuotta yhteiseloa takana.
Mieheni ei halua lähteä mihinkään ilman minua. Vaimo ja lapset ovat hänen elämänsä kiinnekohta ja tärkein asia. Teemme kaiken yhdessä ja olemme toistemme parhaat ystävät. Kaikki ystävämme ovat perheystäviä ja seurustelemme pariskuntien kesken.
Miestä ei saa lähtemään mihinkään ilman minua. Enkä minäkään mielelläni mene minnekään ilman miestäni. Meillä on vain niin hauskaa yhdessä, että ilman toista on paljon tylsempää. Ehkä kerran parissa vuodessa saan miehen pakotettua miesporukan kanssa ulos. Tällaiselta keikalta mies sitten tekstailee koko ajan ja lähettelee tietoja missä baarissa nyt ollaan ja mitä nyt syödään. Tulee sitten taksilla kotiin jo aikaisin, kun oli niin tylsää ilman meitä.
Mieheni, samoin kuin minä, olemme myös luonteeltamme erittäin lojaaleja ja rehellisiä. Mieheni vielä enemmän kuin minä. Hän halveksuu syvästi kaikkia pettäjiä ja epärehellisiä ihmisiä ja laittaa välit poikki tällaisen ihmisen kanssa välittömästi. Meidän ystäviimme ei pahemmin pettäjiä kuulukaan. Emme viihdy heidän seurassaan, eikä heidän arvomaailmansa vastaa omaamme.
Olen ylpeä. Moni nainen ymmärtää tasonsa ja hakeutuu mieheni seuraan. Rumille ämmille nauran.
Ai vittu (anteeksi) että ego kelluu, kun joku yrittää miestäni. Olen niin liikuttunut täydellisen mieheni puolesta. Mies usein lähtee mukaan lemmentanhuun ja joskus kiusoitellen saattaa suudellakin toista naista ja samalla katsoa minua "kohta panen sua" katseellaan.
Joskus on saatu yövieraitakin.
-miehensä palvoja
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 06:40"]
Naurat miehesi kanssa että olipa "munahaukka" mutta luultavasti miehesi sopivan tilaisuuden tullen flirttailee takaisin, varsinkin kun et ole mukana ja ehkä hän käy ottamassa myös testiajot, jos nainen on kaunis.
[/quote]
Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä 18-vuotiaasta lähtien ja kohta on jo 26 vuotta yhteiseloa takana.
Mieheni ei halua lähteä mihinkään ilman minua. Vaimo ja lapset ovat hänen elämänsä kiinnekohta ja tärkein asia. Teemme kaiken yhdessä ja olemme toistemme parhaat ystävät. Kaikki ystävämme ovat perheystäviä ja seurustelemme pariskuntien kesken.
Miestä ei saa lähtemään mihinkään ilman minua. Enkä minäkään mielelläni mene minnekään ilman miestäni. Meillä on vain niin hauskaa yhdessä, että ilman toista on paljon tylsempää. Ehkä kerran parissa vuodessa saan miehen pakotettua miesporukan kanssa ulos. Tällaiselta keikalta mies sitten tekstailee koko ajan ja lähettelee tietoja missä baarissa nyt ollaan ja mitä nyt syödään. Tulee sitten taksilla kotiin jo aikaisin, kun oli niin tylsää ilman meitä.
Mieheni, samoin kuin minä, olemme myös luonteeltamme erittäin lojaaleja ja rehellisiä. Mieheni vielä enemmän kuin minä. Hän halveksuu syvästi kaikkia pettäjiä ja epärehellisiä ihmisiä ja laittaa välit poikki tällaisen ihmisen kanssa välittömästi. Meidän ystäviimme ei pahemmin pettäjiä kuulukaan. Emme viihdy heidän seurassaan, eikä heidän arvomaailmansa vastaa omaamme.
[/quote]
Kiitos päivän tossunauruista. Nuo tekstailut kesken baari-illan ovat mielenkiintoisia seurata aina sivusta. Jollain on oikeasti raportointipakko kotiin ja se jos mikä hymyilyttää, myös sen jälkeen kun tämä tossu on pakotettu tulemaan kotiin kesken hauskan illan...
Musta se on ihan ok, mutta jos tilanne menee mielestäni liian pitkälle, tarraan miehen vyötäröstä tukevan otteen ja halaan häntä rakastavasti.
Satun tuntemaan tällaisen perheen. Totuus vaan on se että mies on kova flirttaamaan ja tanssittamaan muita näiden poikien iltojen aikana. Eiköhän tuo ole jonkun naisensa kanssa mennyt liian pitkällekin, sen verran intiimiä touhua ollut. Tekstailee vaimolleen jotta tämä ei epäilisi mitään. FB:iin pitää myös saada vähintään 1 kuva siinä vaiheessa kun ei vielä naisia ole seurueessa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 06:40"]
[/quote]
[/quote]
Toivoisin että se flirtailija veisi koko äijän, typerys parka. Valitettavasti ukko ei taida lähteä kulumallakaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:13"]
Naureskelen.
Ja miehen kanssa naureskellaan vielä jälkeenpäin yhdessä, että olipa puutteessa oleva munahaukka.... ;)
[/quote]
Sama vastaus. Ollaan näille naureskeltu vaikka mies olis ollut yksin liikenteessä kun mies on myöhemmin kertonut illan tapahtumista. Ja eräs hänen eksänsä on selittänyt vaikka kenelle että sais millon vaan napattua miehen takaisin multa, no sille jutulle naureskeli jo useampikin ihminen...
[/quote]
Niinpä. Eihän tuollaiselle käytökselle voi kuin naureskella.
Minunkin mieheni kertoo kaikki illan tapahtumat, jos on ollut yksin liikenteessä. Kerrankin oli joku nainen oikein käynyt lääppimään paidan alta, vaikka mies oli kertonut olevansa varattu. Miestä ällötti ja huvitti, minua nauratti ja yhdessä naureskeltiin, että miten kovia munahaukkoja oikeasti on liikenteessä, kun ei edes puhe mene perille. Lääpintä ja flirtti vaan jatkuu, vaikka iskisi aviosormuksen silmien eteen ja kertoisi, että ei kiinnosta, olen varattu, voitko lopettaa...
[/quote]
Ootko vähän tyhmä? Eli miehesihän kertoi tuon sulle siksi, että jos joku sun kaveri olisi sattunut olemaan siellä näkemässä tuon muhinoinnin, niin muka tietäisit, ettei siinä ollut kyse pettämisestä. Kukaan nainen ei hyökkää paidan alle tai puhelinluetteloon, ellei mies anna vakavaa vihjettä kiinnostuksesta!
Moni kirjoitus täällä on osastoa naurattaa kovasti... Nämä asiat ovat loukkaavia ja kaukana naurusta. Selvästi peitätte vakavaa pettämisen pelkoa, johon useimmilla teillä tarvettakin. Jos miestä seurataan vessaan saakka, niin olisikohan sattunut ennenkin jotain heidän välillään? Toki mies "nauraa" sun kanssasi..
Joo tottakai flirttailu normaaleissa rajoissa on ok ja kivaa, mutta jos sen tekee henkilölle jonka puoliso seisoo vieressä niin se on pelkästään tökeröä. Eipä itselleni tulis mieleenkään flirttailla henkilölle hänen puolison läsnäollessa. Mielestäni se on loukkaavaa. Et voi tietää kuinka se puoliso asiaan suhtautuu ja tykkääkö asiasta. Joten sä "pakotat" sen sopeutumaan sun flirttiin.
Itse en ainakaan hyväksy flirttiä miehelleni kun olen läsnä. Mies on harvinaisen komea, joten ne kuolaavat ilmeet on tuttuja, mutta mitään avointa flirttiä en katso. Mutta mä olenkin reviiritietoinen. Ongelma ei siis ole siinä että pelkäisin mieheni reaktiota. En vaan tahdo että kukaan nainen voi kokea oikeudekseen hurmioitua miehestäni niin paljon että flirttailee avoimesti edessäni, pitäkööt ajatuksensa ihan päänsä sisällä. Se on jotenkin noloa jos varsinkin vanhemmat naiset silminnähden alkavat änkyttää jotain, ja typerästi hihitellä - anteeksi vain. Itse kyllä osaan käyttäytyä korrektisti vaikka mikä komistus tulis juttelemaan. No onneksi tällaista avointa flirttitilannetta ei ole vielä tullut.
Mies on silminnähden rakastunut ja kävellään aina käsi kädessä jne, harva siihen kehtais mitään tulla väliin flrttaamaankaan.
Yksinollessa miehelle varmasti flirttaillaan, ja se on ok. Ja itsellenikin kyllä flirttaillaan ja kehutaan päivittäin, joten siitä ei ole kyse. Ja kyllä, ollaan melko nuoria joten ehkä Siperia vielä opettaa ja reviiritietoisuus vähenee, mutta nyt on hyvä näin, eikä nolota yhtään.
Tää on varmaan tällaista suomalaista wnb-tasa-arvoa ettei mistään parisuhteeseen liittyvästä saa hermostua. Olevinaan ollaan jotenkin heikkoja jos esimerkiksi sanoo suoraan flirttaajalle että nyt riittää. Vaikka varmasti muualla maailmassa suhtaudutaan paljon tulisemmin omiin rajoihin parisuhteessa (vrt. ranskalaiset).
Jos on fyysistä kontaktia ni multa katkee pinna ja huora saa tietää jotain rajoista. :) jos on vaan sanallista niin jossei puhumalla ymmärrä perääntyä, ni sama homma. :) koska kyllä nää naiset näkevät että miehellä on seuraa mutta silti tulevat röyhkeesti yrittämään. Jonkun pitää laittaa tollaselle touhulle piste!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 07:09"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 06:40"]
[/quote]
[/quote] Kiitos päivän tossunauruista. Nuo tekstailut kesken baari-illan ovat mielenkiintoisia seurata aina sivusta. Jollain on oikeasti raportointipakko kotiin ja se jos mikä hymyilyttää, myös sen jälkeen kun tämä tossu on pakotettu tulemaan kotiin kesken hauskan illan... [/quote]
Heh. Puhu vain ihan omasta puolestasi.
Minä ja tyttäremme (joka on 19-vee ja asuu kotona) suorastaan pakotamme miehen joskus lähtemään poikien iltaan. Tämä jankkauksemme "että sun on pakko välillä mennä, kun on kerran kutsuttu" kestää monta viikkoa, kunnes saamme miehen vastahakoisesti lähtemään.
Ja tässä onnistumme suunnilleen vain joka toinen vuosi. Joka vuosi ei lähde edes pakottamalla. Häntä ei lainkaan kiinnosta poikien illat, eikä ryyppääminen. Miehen mielestä vaimon ja perheen kanssa oleminen on paljon nastempaa kuin riekkua äijien kanssa kapakassa. Alkoholiakin mies ottaa vain muutaman kerran vuodessa, kun järjestämme kotona juhlia sukulaisille ja ystäville. Tai kun menemme perheen kesken ulos syömään. Mies arvostaa perhettään, raittiutta ja terveitä elämäntapoja yli kaiken. Kaikkien mielestä ryyppääminen ja kapakkaelämä ei ole synonyymi "hauskalle illalle", vaikka niin luuletkin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 07:41"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:13"]
Naureskelen.
Ja miehen kanssa naureskellaan vielä jälkeenpäin yhdessä, että olipa puutteessa oleva munahaukka.... ;)
[/quote]
Sama vastaus. Ollaan näille naureskeltu vaikka mies olis ollut yksin liikenteessä kun mies on myöhemmin kertonut illan tapahtumista. Ja eräs hänen eksänsä on selittänyt vaikka kenelle että sais millon vaan napattua miehen takaisin multa, no sille jutulle naureskeli jo useampikin ihminen...
[/quote]
Niinpä. Eihän tuollaiselle käytökselle voi kuin naureskella.
Minunkin mieheni kertoo kaikki illan tapahtumat, jos on ollut yksin liikenteessä. Kerrankin oli joku nainen oikein käynyt lääppimään paidan alta, vaikka mies oli kertonut olevansa varattu. Miestä ällötti ja huvitti, minua nauratti ja yhdessä naureskeltiin, että miten kovia munahaukkoja oikeasti on liikenteessä, kun ei edes puhe mene perille. Lääpintä ja flirtti vaan jatkuu, vaikka iskisi aviosormuksen silmien eteen ja kertoisi, että ei kiinnosta, olen varattu, voitko lopettaa...
[/quote] Ootko vähän tyhmä? Eli miehesihän kertoi tuon sulle siksi, että jos joku sun kaveri olisi sattunut olemaan siellä näkemässä tuon muhinoinnin, niin muka tietäisit, ettei siinä ollut kyse pettämisestä. Kukaan nainen ei hyökkää paidan alle tai puhelinluetteloon, ellei mies anna vakavaa vihjettä kiinnostuksesta! Moni kirjoitus täällä on osastoa naurattaa kovasti... Nämä asiat ovat loukkaavia ja kaukana naurusta. Selvästi peitätte vakavaa pettämisen pelkoa, johon useimmilla teillä tarvettakin. Jos miestä seurataan vessaan saakka, niin olisikohan sattunut ennenkin jotain heidän välillään? Toki mies "nauraa" sun kanssasi.. [/quote]
Olet ilmeisesti aika nuori ja kokematon, kun et tiedä miten hävyttömästi naiset voivat yrittää iskeä miehiä. Olivatpa nämä vapaita tai varattuja.
Eivätkä naiset todellakaan usko, jos mies sanoo, ettei kiinnosta. Näille iskijänaisille ei mikään puhe mene kaaliin, koska vääristyneen itsetuntonsa kanssa luulevat olevansa taivaanlahjoja kaikille maailman miehille.
Tuolla aiemmin jo kerroin sukulaiseni ystävästä, joka aivan uskomattoman härskisti yritti iskeä miestäni jokaisessa juhlassa saaden meidät kaikki muut kiusaantumaan ja pilasi käytöksellään aina koko juhlat, kunnes sukulaiseni lakkasi kutsumasta häntä kotiinsa.
Eräs tuttavanaisemme ryhtyy aina juhlien loppuvaiheessa vonkaamaan mieheltäni "pusuja" ja alkaa lääppiä ja "halailla". Mies on aina äärimmäisen kiusaantunut hänen käytöksestään. Olen vain todennut, että alkoholi siinä puhuu, yritä kestää ja ota huumorilla. Huomenna taas katuu käytöstään.
Eräs miehen ex-työkaveri taas ehdotteli miehelleni aina oluelle lähtöä töiden jälkeen, koska oli selkeästi ihastunut mieheeni. Soitteli jopa minulle ja kysyi että sopiiko, jos he menevät joskus töiden jälkeen oluelle puhumaan "työasioista". Ihmettelin mielessäni minulle tuntemattoman naisen motiiveja etsiä numeroni ja soittaa minulle, mutta sanoin tietenkin, että tottakai sopii, hieno homma, jos mieskin käy joskus ulkona. Mutta miestä ei kiinnostanut pätkääkään - ei kapakoissa istuminen, eikä ilta vieraan naisen seurassa. Eikä siis lähtenyt naisen jatkuvista pommituksista huolimatta.
Jos sinä itse tai miehesi olette pettämään taipuvaisia, niin kaikki eivät ole. Me emme ole, vaan kunnioitamme omaa elämänkumppaniamme yli kaiken. Ystäväpiiriimmekään ei kuulu tunnettuja pettäjiä. Vain vanhoja vakiintuneita pareja, joista osa on ollut yhdessä vielä kauemmin kuin me. Ja me olemme olleet yhdessä jo 26 vuotta eli koko aikuiselämämme.
Yritän hillitä itseni ja seurata miten mieheni hoitaa tilanteen.
Nauran :) siinäpähän flirttailee.
Heitän jonkun älyllisen kommentin, joka nolostuttaa tyrkyn. Tehoaa joka kerralla. Mies komea ja supliikki, aika usein joku misu kiehnää jaloissa. Tosin mies kertoo olevansa ei-vapaa.
Kävelisin naisen luo ja kysyisin suoraan...mitä ihmettä oikein duunaat, etkö näe että olen mieheni seurassa?
Kannustan tietenkin miestäni. Elämä on lyhyt ja naiset kauniita.