Mitä teet, jos joku nainen flirttailee miehesi kanssa?
Millainen tilanne on ollut, ja miten olet reagoinut?
Kommentit (66)
Mä varmaan kysyisin mieheltä, että huomasitko edes. Se ei ole ihan terävin noissa asioissa.
Annan flirttailla, eihän siinä mitään. Mies pitää kyllä huolta itsestään.
Sitä ei usein tapahdu, mutta viimeksi ulkomailla ollessamme tarjoilijatyttö flirttaili miehelle ihan huolella ja kukaan muu ei saanut häneltä niin hyvää palvelua kuin mies. Mies oli vähän hämmentynyt mutta asiallinen, itse naureskelin vieressä, oli se sen verran huvittavaa.
Eli en siis jaksa hernepeltoa nenään vedellä enkä todellakaan mennä siihen väliin, että "sori varattu!" tms koska sellainen on vaan niin noloa. On miehen oma asia sanoa ei kiitos jos liiaksi alkaa joku hänelle itseään tyrkyttää.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:38"]
On miehen oma asia sanoa ei kiitos jos liiaksi alkaa joku hänelle itseään tyrkyttää.
[/quote]
Valitettavasti harva mies sanoo ei kiitos, jos 1) oma kumppani ei ole paikalla 2) flirttailija on kaunis.
Suhtaudun lähinnä huvittuneesti.
Eräissä pippaloissa kaverin kaveri alkoi piirittämään miestäni. Koitti seurata miestäni jopa vessaan asti, mutta jäi kiltisti odottelemaan oven ulkopuolelle. Seurasin sivusta huvittuneena, kun mieskin alkoi olla niin vaivaantuneen näköinen saamastaan huomiosta :) välillä tää nainen tuli uteleen multa, että kauanko ollaan oltu yhdessä jne
Riippuu ihan siitä, kuin tyrkkyä se flirtti on. Jos kevyttä ja koskettelua ei tapahdu, niin antaisin olla. Jos taas roikutaan toisen kaulassa, niin varmaan pissaisin mieheni päälle ja merkkaisin reviirini!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:43"]
Jos taas roikutaan toisen kaulassa, niin varmaan pissaisin mieheni päälle ja merkkaisin reviirini!
[/quote]
Ja löisit sitä naista.
Sellaista se on WT-piireissä.
Olen erittäin ystävällinen flirttalijalle ja hieman säälivästi hymyillen katselen. Mies kyllä pitää huolen että nainen tajuaa ettei miestä kiinnosta kuin oma prinsessansa. :)
Jos mieheni ei jostain syystä osaisi pitää rajaa yllä, vetäisin herneet sille nenään.
Lähtisin siis mitään sanomatta tilanteesta/paikalta, niin saisi keskittyä sitten ihan rauhassa uuteen ihanaiseen.
Onneksi näin ei oikeasti ikipäivänä tapahtuisi, koska mieheni ei ole niin moukka, että lähtisi flirttiin mun ollessa paikalla. Eikä se muutenkaan paljoa flirttaile, ei ole oikein sen tyylistä.
Se riippuu. Jos on vain flirttiä annan olla, kyllä se itsestään huolen pitää ja sanoo olevansa varattu. Jos taas alkaa roikkua mieheni kaulassa, käsipuolessa ilmaisen selkeästi, että nyt olis hyvä vähän jäähdytellä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 23:47"]
Jos taas roikutaan toisen kaulassa, niin varmaan pissaisin mieheni päälle ja merkkaisin reviirini!
[/quote]
Ja löisit sitä naista.
[/quote]
:D En löisi. Enkä edes oikeasti pissaisi mieheni päälle. Suosittelen sinullekkin pipon löysäämistä, kun lueskelet täällä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:03"]
[/quote]
Ja löisit sitä naista.
[/quote]
:D En löisi. Enkä edes oikeasti pissaisi mieheni päälle. Suosittelen sinullekkin pipon löysäämistä, kun lueskelet täällä juttuja.
[/quote]
Kunnon naiselliset seisomapissit vaan lahkeille, koipea nostamalla. Kannattaa valita raflaan mekko sen mukaan ja jättää pikkarit kotiin. Pääsisit satavarmasti lööppeihin. Ulkomailla myös. Kielinaisen sijaan kohistaisiin merkkaajanaisesta jos joku saisi filmattua ja postattua youtubeen.
Naureskelen.
Ja miehen kanssa naureskellaan vielä jälkeenpäin yhdessä, että olipa puutteessa oleva munahaukka.... ;)
Naureskelen.
Ja miehen kanssa naureskellaan vielä jälkeenpäin yhdessä, että olipa puutteessa oleva munahaukka.... ;)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:03"]
[/quote]
Ja löisit sitä naista.
[/quote]
[/quote]
Kunnon naiselliset seisomapissit vaan lahkeille, koipea nostamalla. Kannattaa valita raflaan mekko sen mukaan ja jättää pikkarit kotiin. Pääsisit satavarmasti lööppeihin. Ulkomailla myös. Kielinaisen sijaan kohistaisiin merkkaajanaisesta jos joku saisi filmattua ja postattua youtubeen.
[/quote]
:D Hitsi, en ajatellutkaan tätä asiaa ollenkaan lööppien kannalta.. Laitampa idean uudestaan hautumaan, jos tälläiseen vaikka tulisi tilaisuus tulevaisuudessa!
Alan kohotella kulmakarvojani merkitsevästi. Jos ei mene viesti vosulle perille, lisään mukaan ääniefektejä. Kissamainen sähinä ja syljeksintä on tähän mennessä karkottanut kaikki ei-toivotut flirttailijaeukot, ei ole tarvinnut turvautua asteeseen kolme eli kunnon tappeluun.
Heittäisin vahvan drinksun sen naamalle ja nauraisin perään.
Mun mies ei flirttaile takaisin kun ei se osaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 08:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 07:09"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 06:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 05:40"]
Naurat miehesi kanssa että olipa "munahaukka" mutta luultavasti miehesi sopivan tilaisuuden tullen flirttailee takaisin, varsinkin kun et ole mukana ja ehkä hän käy ottamassa myös testiajot, jos nainen on kaunis.
[/quote]
Voi, voi. Jos sinun miehesi käyttäytyy noin, niin sääliksi käy.
Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä 18-vuotiaasta lähtien ja kohta on jo 26 vuotta yhteiseloa takana.
Mieheni ei halua lähteä mihinkään ilman minua. Vaimo ja lapset ovat hänen elämänsä kiinnekohta ja tärkein asia. Teemme kaiken yhdessä ja olemme toistemme parhaat ystävät. Kaikki ystävämme ovat perheystäviä ja seurustelemme pariskuntien kesken.
Miestä ei saa lähtemään mihinkään ilman minua. Enkä minäkään mielelläni mene minnekään ilman miestäni. Meillä on vain niin hauskaa yhdessä, että ilman toista on paljon tylsempää. Ehkä kerran parissa vuodessa saan miehen pakotettua miesporukan kanssa ulos. Tällaiselta keikalta mies sitten tekstailee koko ajan ja lähettelee tietoja missä baarissa nyt ollaan ja mitä nyt syödään. Tulee sitten taksilla kotiin jo aikaisin, kun oli niin tylsää ilman meitä.
Mieheni, samoin kuin minä, olemme myös luonteeltamme erittäin lojaaleja ja rehellisiä. Mieheni vielä enemmän kuin minä. Hän halveksuu syvästi kaikkia pettäjiä ja epärehellisiä ihmisiä ja laittaa välit poikki tällaisen ihmisen kanssa välittömästi. Meidän ystäviimme ei pahemmin pettäjiä kuulukaan. Emme viihdy heidän seurassaan, eikä heidän arvomaailmansa vastaa omaamme.
[/quote] Kiitos päivän tossunauruista. Nuo tekstailut kesken baari-illan ovat mielenkiintoisia seurata aina sivusta. Jollain on oikeasti raportointipakko kotiin ja se jos mikä hymyilyttää, myös sen jälkeen kun tämä tossu on pakotettu tulemaan kotiin kesken hauskan illan... [/quote]
Heh. Puhu vain ihan omasta puolestasi.
Minä ja tyttäremme (joka on 19-vee ja asuu kotona) suorastaan pakotamme miehen joskus lähtemään poikien iltaan. Tämä jankkauksemme "että sun on pakko välillä mennä, kun on kerran kutsuttu" kestää monta viikkoa, kunnes saamme miehen vastahakoisesti lähtemään.
Ja tässä onnistumme suunnilleen vain joka toinen vuosi. Joka vuosi ei lähde edes pakottamalla. Häntä ei lainkaan kiinnosta poikien illat, eikä ryyppääminen. Miehen mielestä vaimon ja perheen kanssa oleminen on paljon nastempaa kuin riekkua äijien kanssa kapakassa. Alkoholiakin mies ottaa vain muutaman kerran vuodessa, kun järjestämme kotona juhlia sukulaisille ja ystäville. Tai kun menemme perheen kesken ulos syömään. Mies arvostaa perhettään, raittiutta ja terveitä elämäntapoja yli kaiken. Kaikkien mielestä ryyppääminen ja kapakkaelämä ei ole synonyymi "hauskalle illalle", vaikka niin luuletkin.
[/quote]
En luule mitään, olen vain nähnyt näitä tossuja tekstailemassa vaimolleen tunnin välein. Kotona sitten kerrotaan, kuinka ei ollutkaan kivaa, totuus on yleensä toinen. Jo se, että pitää lähettää raportointiviestejä kertoo riittävästi...