Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaunis ex

Vierailija
14.04.2014 |

Olen tapaillut miestäni vuoden ajan ja nyt siis seurustellaan. Heti alussa bongasin miehen ex-tyttöystävän facebookista ja tämän jälkeen olen vahingossa nähnyt hänet muutamaan otteeseen. Hän on todella kaunis. Siis jumalaisen kaunis nainen. Itse olen ihan nätti, mutta huomattavasti vaatimattomampi. Nainen on myös menestynyt ja ilmeisesti myös erittäin mukava. 

Miehen ex-tyttöystävän upeus on horjuttannut itsetuntoani heti suhteemme alusta saakka. Miten minä voisin tuntua yhtään miltään sellaisen jumalattaren jälkeen? Miestäni ja minua yhdistää yksi asia, joka taitaa olla syynä siihen, että olemme yhdessä. Kuvittelen kaikkien ongelmiemme kuitenkin johtuvan siitä, etten ole yhtä kaunis kuin ex. Tuskin mieheni voi minua kauhean ylpeänä esitellä. Aikaisempien poikaystävävieni kanssa ei vastaavia kriisejä ole ollut, ja olen kokenut olevani viehättävä.

Tiedän, että tämä on ihan kamalaa itsesääliä. En vain tiedä, miten tästä nousisin. Asia vaivaa aina uudelleen ja uudelleen. 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taas sillä on uusia, upeita kuvia fb:ssä. (Käyköhän poikaystäväni stalkkaamassa niitä yhtä usein kuin minä...?)

Vierailija
82/95 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään kohtalotovereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan samanlainen ongelma ja siihen auttoi vain aika. Eli tunne helpotti kun oli riittävän "varma" omasta suhteesta ja ymmärsi että se ihan oikeestu haluaa olla mun kanssa :)

Luulen kyllä että ongelma oli ennemminkin se että myös mies on harvinaisen komea. Ja tieto siitä että mies todellakin saisi juuri exän kaltaisia fiksuja kaunottaria. Suoraan sanottuna siis oma epävarmuuteni (tähän ei auttanut miehen kavereiden huonosti peitelty ällistys millaiseen naiseen mies oli exänsä jälkeen ottanut, ja mies siis jätti exän)

Itse en ole mikään kaunotar, enemmänkin älykkö-tyyppinen ihan normaali tavan tallaaja.

Vierailija
84/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Tosin vielä musta tuntuu, että tää vaan pahenee... ts. nyt on pahempi olo kuin esim. vuosi sitten.

Vierailija
85/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihmisten kauneuskäsitykset voivat vaihdella aika paljonkin. Olen monesti huomannut mieheni kanssa, että ulkonäkömieltymykset menevät välillä ristiin - olen juuri itsekin kehunut hirveästi joidenkin näyttelijöiden/bloggaajien/mallien ulkonäköä, ja mieheni mielestä he eivät ole olleet minkään näköisiä. Sitten taas mieheni tykkää joistakin, joita en itse olisi ajatellut heti niin erityisen kauniiksi. Ihan niin kuin mulla ja ystävilläni on hyvinkin erilainen maku miesten suhteen.

Et siis voi tietää miehesi perimmäisistä mieltymyksistä ja ne varmaankin ovat erilaiset kuin sinulla, joten älä turhaan stressaa :) Puhumattakaan tietysti siitä, että kumppanin ulkonäkö on parisuhteessa aika toissijainen seikka, persoonallisuus ja toisen kunnioittaminen ratkaisee suhteen onnistumisen kannalta paljon enemmän!

Miehenä sanoisin, että mallit ovat harvoin kiinnostavia seksuaalisessa mielessä. Naisen piirteissä pitää olla persoonallisuutta. Jopa ns kauneusvirhe voi olla paljon seksikkäämpää kuin viivottimella vedetyt steriilit piirteet.

Itse olen ihastunut hyvinkin erinäköisiin naisiin ihan mielettömästi. Vielä useampi naistyyppi on väräyttänyt viisaria, vaikka mitään suurempaa ei olisi kehittynytkään. Jos olisi olemassa jokin kauneuden stereotyyppi, tuo ei olisi mahdollista, vaan ihmisten intohimon kohteet ohjautuisivat hyvin kapeaan muottiin.

Vierailija
86/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin tosi hyvännäköisiä miehiä eksänä, mutta yksikään heistä ei säväytä. Ei se ulkokuori ole kaikki kaikessa, vaan se silmien läpi tuleva säihke tai jokin koukku, joka sitoo ihmiset yhteen. Vanha ketju, mutta ajankohtainen aihe. 

Vierailija
87/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on melkein 4 vuotta vanha ja vieläkin kirjoitat tähän? Etkö ole neljässä vuodessa päässyt yli miehen exästä ja käyt vieläkin salaa katsomassa exän kuvia? Onko jollain todellakin noin huono itsetunto? Mies on jaksanut katsoa naamaasi 4 vuotta ja sinä edelleen jauhat hänen exästään täällä? Hanki apua.

Vierailija
88/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, taas sillä on uusia, upeita kuvia fb:ssä. (Käyköhän poikaystäväni stalkkaamassa niitä yhtä usein kuin minä...?)

Tuskinpa käy. Ongelma taitaa olla täysin omasi. 

Vierailija
89/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on melkein 4 vuotta vanha ja vieläkin kirjoitat tähän? Etkö ole neljässä vuodessa päässyt yli miehen exästä ja käyt vieläkin salaa katsomassa exän kuvia? Onko jollain todellakin noin huono itsetunto? Mies on jaksanut katsoa naamaasi 4 vuotta ja sinä edelleen jauhat hänen exästään täällä? Hanki apua.

Olen eri ihminen kuin ap, en viitsinyt aloittaa uutta ketjua kun aloittajan ongelma oli niin tuttu. Mä olen tehnyt tätä vasta noin vuoden...

Toki olisi kiinnostava tietää mitä ap:lle kuuluu.

Vierailija
90/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon kovasti, että olisi näin...

Vierailija
91/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se exä oli yksinkertasesti huono pano?

Tuollasilla nousee helposti kusi päähä, ei sellasia jaksa pidemmän päälle, saatto olla ihan täys pihtari niin vattuakos sellasella sitte? Muista tehdä itsekki niitä alotteita ettei aina miehen vastuulla ja kyllä kannattaa niitä erikoisempiakin haluja toteuttaa eikä vaan sitä mistä itse tykkäät.

Vierailija
92/95 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sit tätä en saa selville. Muuta kuin kysymällä. En kyllä ajatellut kysyä...

Vierailija
93/95 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa.

Vierailija
94/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko oot kysynyt mieheltäsi, stalkkaako se exänsä kuvia?

Vierailija
95/95 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tuollainen tilanne. Miehen ex on pitkä, näyttävä, blondi. Lisäksi on psykologian tohtori ja arvostetussa työssä, fiksukin siis vielä. 

Mutta en mitä tuota asiaa sen enempää murehdi, pidänpä vaan osoituksena siitä että ei se ulkonäkö kaikkea merkkaa onneksi. Itse olen suorastaan melko ruma, erityisesti ylipainoni takia. 160 cm 100 kg akanpallero. Mutta eipä se sitten näköjään kollegana vuosien varrella minuun rakastumista estänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi