Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaunis ex

Vierailija
14.04.2014 |

Olen tapaillut miestäni vuoden ajan ja nyt siis seurustellaan. Heti alussa bongasin miehen ex-tyttöystävän facebookista ja tämän jälkeen olen vahingossa nähnyt hänet muutamaan otteeseen. Hän on todella kaunis. Siis jumalaisen kaunis nainen. Itse olen ihan nätti, mutta huomattavasti vaatimattomampi. Nainen on myös menestynyt ja ilmeisesti myös erittäin mukava. 

Miehen ex-tyttöystävän upeus on horjuttannut itsetuntoani heti suhteemme alusta saakka. Miten minä voisin tuntua yhtään miltään sellaisen jumalattaren jälkeen? Miestäni ja minua yhdistää yksi asia, joka taitaa olla syynä siihen, että olemme yhdessä. Kuvittelen kaikkien ongelmiemme kuitenkin johtuvan siitä, etten ole yhtä kaunis kuin ex. Tuskin mieheni voi minua kauhean ylpeänä esitellä. Aikaisempien poikaystävävieni kanssa ei vastaavia kriisejä ole ollut, ja olen kokenut olevani viehättävä.

Tiedän, että tämä on ihan kamalaa itsesääliä. En vain tiedä, miten tästä nousisin. Asia vaivaa aina uudelleen ja uudelleen. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minäkin ihmettelen, miten ulkonäkökeskeisiä nää naiset itse on, jotka valittavat tässä ketjussa miesten haikailevan jumalaisen kauniiden exiensä perään. Ihan kuin naisen suurin ja tärkein hyvän kumppanin määritelmä olisi hänen ulkonäkönsä ja kiva miehelle mieluinen luonne. Sanoisin, että suurimpana ongelmana tässä on teidän oma ulkonäkökeskeisyys. Se kun tuntuu olevan teille se ykkösasia. Ehkä lähtisin tutkailemaan tuota puolta nyt ihanvarmaan ensin.

Vierailija
62/95 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää lapsi, mies on lopullisesti nalkissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi mahdollinen ratkaisu.

Sinun on jätettävä mies ja otettava tilalle ruma luuseri. Niin olet varmasti hänen elämänsä paras nainen ja saavutuksiensa huipentuma. Saat osaksi sen erityisyyden tunteen ja palvonnan jota jostain syystä kuvittelet tarvitsevasi ja normaaliin rakkauteen kuuluvan.

Vierailija
64/95 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen huono itsetunto on totaalinen turn off. Miksi ei vaan voi nauttia elämästä ajattelematta typeriä asioita.

Vierailija
65/95 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen huono itsetunto on totaalinen turn off. Miksi ei vaan voi nauttia elämästä ajattelematta typeriä asioita.

Oon samaa mieltä, siksi yritän pitää nää tunteet sisälläni.

T. Se joka katselee salaa iltaisin kauniin exän kuvia ja suree

Vierailija
66/95 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä tosiaan ole ajatellut puhua tästä miehelle. Ruikutus on niin epäseksikästä jo aattelen, et tää on mun ongelma, ei hänen.

Vierailija
67/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse huonosta itsetunnosta kärsivänä voin sanoa, että olen pilannut kaksi suhdetta juurikin mustasukkaisuudella. Lopuksi on vaan ollut helpompi päättää suhde kuin kiduttaa itseään epävarmuudessa. Ja olen siis ihan nätti ja saanut aina huomiota miehiltä. Nyt taas pitkästä aikaa yritän seurustella ja pitää epävarmuudet aisoissa, mutta huomaan jatkusvasti vertailevani itseäni muihin naisiin. Esim. Selviytyjiä ottaa päähän katsoa, kun siinä on Sara ja ajattelen että mies varmaan ottaisi tuon ennemmin. Ihan sairasta, itsekin tajuan, mutta minkäs teet. Varmaan todella parasta olisi olla yksin. :( 

Vierailija
68/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä häiritsee naisten tarve tulla miesten puolelta hyväksytyiksi ihan koko ajan. No ehkä itse olen tullut siihen ikään, että muhun ei enää uppoa ulkonäön jatkuva kehuminen, vaan jotenkin vaistoan, että nämä imartelijat haluavat päästä sänkyyn tms. Miksi te naiset ette arvosta ja opettele rakastamaan itseänne niin, ettei jonkun eksän kauneus todellakaan määritä teidän arvoanne.

Hyvin sanottu. Tästä ne todelliset tasa-arvo-ongelmat kumpuaa, eli naisten omista asenteista. Niin monet naiset näkevät miehen jotenkin korkeampana olentona, jolta pitää anella hyväksyntää. Näin miehenä sitä on monesti ajatellut, että mikä siinä tyttöjen kasvatuksessa menee pieleen kun näin käy niin usein. Vai onkohan tuo ihan biologista...

Jos ihan itse aiheeseen jotain sanoo, niin exän ulkonäen miettiminen on ihan turhaa (toki ap tietää sen itsekin). Itsellä on ollut paljon kauniimpia naisia kuin nykyiseni. Olen saanut parempaa seksiä ja vaikka sun mitä. Mutta siitä huolimatta en vaihtaisi häntä mihinkään. Hän on vaan paljon sopivampi minulle kuin kukaan exäni - tasainen ja järkevä luonne (ei kovin tavallista naisissa). Hänen kanssaan tiedän, että huominenkin päivä on hyvä päivä.

Vierailija
69/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin päin, että mä olen miehen exää kauniimpi. Ei tämäkään mukavaa ole ollut, kun miehen ex sitten jatkuvasti soitteli ja ruikutti, että jättikö mies, kun hän ei ollut tarpeeksi kaunis. Ei, ei jättänyt ulkonäön takia.

Vierailija
70/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on vain puolet tarinasta. Kai sille nyt on syynsä että miehen ex on ex. Ei miehet yleensä huonompaan vaihda joten miehen silmissä oot nyt parempi tyttöystäväversio numero 2.0. (tai kui mones nyt lieneekään)

Vierailija
71/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ulospäin on kaunis ja menestyvä ja vaikuttaa mukavalta ei kerro MITÄÄN siitä millainen ihminen on kahden kesken arjessa ja ns. paljaimmillaan. Hänellä voi esimerkiksi kaikesta tästä huolimatta olla erittäin huono itsetunto (rankkaa myös puolisolle), syömishäiriö, vakava masennus (se ei aina tarkoita huolimatonta ulkonäköä jne.), sairaalloinen mustasukkaisuus tai vaikka mitä ongelmia.... Siis nämä asiat ei hänestä huonoa taikka viallista ihmistä tekisi mutta tarkoitan että kaikki ei aina ole siltä mitä näyttää ja eroon on varmasti ollut omat syynsä. Sinänsä ymmärrän kyllä että tulee vertailtua ja hieman kieriskeltyä itsesäälissä :)

Vierailija
72/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on vain puolet tarinasta. Kai sille nyt on syynsä että miehen ex on ex. Ei miehet yleensä huonompaan vaihda joten miehen silmissä oot nyt parempi tyttöystäväversio numero 2.0. (tai kui mones nyt lieneekään)

Mutta jos nainen oli se jättäjä ja mies olisi halunnut jatkaa...

Vierailija
73/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon, mitkä tässä on mun mielestä ongelmat. Sulla on huono itsetunto, heidän suhteensa on ohi, ja kaikilla on omat maut. Miks pilaat teidän suhteen miettimällä tommosia?

Vierailija
74/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon, mitkä tässä on mun mielestä ongelmat. Sulla on huono itsetunto, heidän suhteensa on ohi, ja kaikilla on omat maut. Miks pilaat teidän suhteen miettimällä tommosia?

Oot oikeassa. Mutta minkä omille ajatuksilleen voi, enhän mä nyt HALUAISI miettiä tuollaista. Heidän erostaan on myös jo monta vuotta aikaa, me ollaan oltu yhdessä n 1,5 vuotta.

Vierailija
75/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
76/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mielestä turhamaista, jos toivoo että oma mies pitää erityisenä ja myös sanoo sen.

Siksihän toisen kanssa ollaan, että on se erityinen ihminen juuri sellaisena kuin on ja juuri itselle.

Mutta liioitteletkohan vähän tätä toisen naisen viehättävyyttä? Onko tosiaan niin, että miesystäväsi ei pidä, tai sano pitäväänsä sinua erityisenä.

On monta tapaa olla viehättävä ja yksi aika ylittämätön on se, että pitää itse itsestään ja hyväksyy itsensä. Kun tuntee iloa itsestään, niin se on viehättävää!

Kun mulle tulee joskus samanlainen olo kuin sulla nyt ja tunnen itseni epävarmaksi, niin mietin, että joka tapauksessa maailma on täynnä toinen toistaan viehättävämpiä naisia, enkä mitenkään voi kilpailla heistä jokaisen kanssa. Eikä se mun mieskään ehtis muuta tehdä kuin ihastua aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...

Tulikin mieleen, että jos tutustuisit tähän miehesi exään, niin ehkä hän ei enää sinun mielikuvituksessa enää olisikaan niiin täydellinen?

Vierailija
77/95 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:26"]

Jos exäsi ei olisi kummoinen, niin miehelläsi voisi kenties olla huono naismaku ja siten itsekin olisit vain "joku". Miehellesi kelpaa vain ykkösluokka, joten sinussa on enemmän kuin itse tajuatkaan. Te naiset ette aina ymmärrä naiskauneuden päälle mitään... t.mies

Ihana kommentti! Ihan näpsäkkä olen tosiaan ja ainakin ymmärrän paremmin miehen asioita kuin se pintaliitäjä.

Ai pintaliitäjiä miehesi sitten harrastaakin...huomaatko? Onneksi omalla exälläni on ollut sekä ennen, että jälkeeni kauniit ja älykkäät kumppanit.Olin hyvässä seurassa:)

Vierailija
78/95 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mielestä turhamaista, jos toivoo että oma mies pitää erityisenä ja myös sanoo sen.

Siksihän toisen kanssa ollaan, että on se erityinen ihminen juuri sellaisena kuin on ja juuri itselle.

Mutta liioitteletkohan vähän tätä toisen naisen viehättävyyttä? Onko tosiaan niin, että miesystäväsi ei pidä, tai sano pitäväänsä sinua erityisenä.

On monta tapaa olla viehättävä ja yksi aika ylittämätön on se, että pitää itse itsestään ja hyväksyy itsensä. Kun tuntee iloa itsestään, niin se on viehättävää!

Kun mulle tulee joskus samanlainen olo kuin sulla nyt ja tunnen itseni epävarmaksi, niin mietin, että joka tapauksessa maailma on täynnä toinen toistaan viehättävämpiä naisia, enkä mitenkään voi kilpailla heistä jokaisen kanssa. Eikä se mun mieskään ehtis muuta tehdä kuin ihastua aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...

Tulikin mieleen, että jos tutustuisit tähän miehesi exään, niin ehkä hän ei enää sinun mielikuvituksessa enää olisikaan niiin täydellinen?

Tiedän jotain hänen huonoja puoliaan, mutta tosiaan, ihan puhtaasti kadehdin vain hänen kauneuttaan ja seksikkyyttään.

Vierailija
79/95 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jotain hänen huonoja puoliaan, mutta tosiaan, ihan puhtaasti kadehdin vain hänen kauneuttaan ja seksikkyyttään.

Hänen kauniita hiuksiaan, täydellistä hymyään, ruskeita silmiä, hoikkaa vartaloaan... Myös pukeutumistyyliltään ja olemukseltaan ihan erilainen kuin minä.

Vierailija
80/95 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen kauniita hiuksiaan, täydellistä hymyään, ruskeita silmiä, hoikkaa vartaloaan... Myös pukeutumistyyliltään ja olemukseltaan ihan erilainen kuin minä.

Ja iho, sanoinko jo sen. (Ei mikään perus-suomalainen..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi