Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaunis ex

Vierailija
14.04.2014 |

Olen tapaillut miestäni vuoden ajan ja nyt siis seurustellaan. Heti alussa bongasin miehen ex-tyttöystävän facebookista ja tämän jälkeen olen vahingossa nähnyt hänet muutamaan otteeseen. Hän on todella kaunis. Siis jumalaisen kaunis nainen. Itse olen ihan nätti, mutta huomattavasti vaatimattomampi. Nainen on myös menestynyt ja ilmeisesti myös erittäin mukava. 

Miehen ex-tyttöystävän upeus on horjuttannut itsetuntoani heti suhteemme alusta saakka. Miten minä voisin tuntua yhtään miltään sellaisen jumalattaren jälkeen? Miestäni ja minua yhdistää yksi asia, joka taitaa olla syynä siihen, että olemme yhdessä. Kuvittelen kaikkien ongelmiemme kuitenkin johtuvan siitä, etten ole yhtä kaunis kuin ex. Tuskin mieheni voi minua kauhean ylpeänä esitellä. Aikaisempien poikaystävävieni kanssa ei vastaavia kriisejä ole ollut, ja olen kokenut olevani viehättävä.

Tiedän, että tämä on ihan kamalaa itsesääliä. En vain tiedä, miten tästä nousisin. Asia vaivaa aina uudelleen ja uudelleen. 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:16"]

Niin ja sekin vielä, että mies on kertonut, kuinka hän ja ex eivät koskaan tapelleet, paitsi siitä lasten hankinnasta olivat van erimielisiä. Hän on avoimesti harmitellut, ettei silloin tajunnut, mitä menetti... Jee....

[/quote]

Jättäisin miehen, tietysti.

Olen itse ollut hyvin samanlaisessa tilanteessa, mutta sen ns. kauniin jättäjän roolissa. En rehellisesti sanottuna voi käsittää, miten jotkut naiset antavat jonkun miehen nöyryyttää itseään tuolla tavalla, kuten itseäsi (?) kuvasit: "mies on avoimesti harmitellut, ettei tajunnut, mitä menetti". Jos joku mies puhuisi minulle vastaavasti, ottaisin auton ja lähtisin saman tien.

Miksi olette yhdessä jos teillä ei ole lapsia? Pelkäätkö niin paljon yksin olemista vai yhdistääkö teitä poikkeuksellisen iso asuntolaina? En ymmärrä.

Vierailija
22/95 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kysymystä: miksi he erosivat ja mikä on se asia, joka sinut ja miehesi yhdistää?

Tuttavapiirini "täydellinen pari" erosi kun nainen ei halunnut lasta. Mies meni naimisiin ja sai lapsen toisen naisen kanssa. Ex muutti mieltään ja mies jätti uuden perheensä ja oli viivana takaisin vanhan kumppaninsa luona. He ovat jälleen täydellinen pari ja heillä on ihana perhe. Sääliksi käy vaan miehen ensimmäistä perhettä... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mikä tarina 20.9. klo 21.27. Todellakin käy sääliksi miehen ensimmäinen perhe.

Kertomukseni mies ei suostunut hankkimaan lasta ja nainen ei voinut ajatella elämäänsä lapsettomana ja siksi jätti miehen ja sai sitten toisen miehen, joka muuten muistuttaa paljon tätä arkkitehti-miestä, niin ulkonäöltään kuin harrastuksiltaankin. Nainen sai toivomansa lapset ja ex-miehensä tyylisen miehen.

Vastaan samalla edelliselle kysyjälle tästä, si llä kirjoitin vähän harhaanjohtavasti:  "Hän on avoimesti harmitellut, ettei silloin tajunnut, mitä menetti.". 

Mies sanoi sen avoimesti vastauksena vaimon kysymykseen, että onko häntä kaduttanut se, ettei suostunut lapsia hankkimaan ja siksi menetti naisensa. Vain kerran sanoi, että on sitä joskus katunut, eikä silloin tajunnut, mitä menette. Mies ei vain muista exästään mitään ikäviä puolia, joten se tuntuu oudolta - ehkä aika kultaa muistot.

Mikä yhdistää meitä. Huumorintaju, seksikin, samanlaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet. Mies on varmaan myös tyytyväinen siihen, että hänen vaimonsa on aika ahkera kotitöiden suhteen ja antaa mahdollisuuden miehelle harrastaa paljon.

Vierailija
24/95 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/95 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verrran vielä, että myös rakkaus yhdistää meitä. Tiedän mieheni rakastavan minua, mutta toivoisin, että hän olisi vastannut joskus toisin muutamaan tyhmään kysymykseeni, joita epävarmuuksissani kysyin silloin heikoimmillani, kun selvisi se "henkinen pettäminen".

Kysyin, että jos pääsisit ajassa taaksepäin ja tiedossasi olisi kaikki, mitä elämässäsi on tapahtunut tähän asti, niin suostuisitko silloinkin tekemään ne lapset, jotta saisit exäsi pitää. Hän vastasi, että jos hän palaisi siihen hetkeen, niin varmaankin suostuisi (vaikka siis tietäisi minustakin, mutta tuntuisin kaukaiselta siinä menneisyyden hetkessä). Hän on nääs järkimies, ajattelee järjellä ja sikäli ymmärrettävä vastaus.

Olisin tietty toivonut, että hän olisi sanonut, että meidän suhteemme on niin hyvä ja hän minua niin rakastaa, että jos hän olisi silloin tiennyt minut löytävänsä ja näin hyvää elämää kanssani elävänsä, niin hän ei olisi exää takaisin ruinannut.

Pitää vain hyväksyä se, että hänen exänsä on kauniimpi, nuorempi, koulutetumpi, rikkaampi, terveempikin, kun niin kovasti pystyy harrastamaan liikuntaa, myös isorintaisempi (ja mieheni on niitä t-miehiä) ja mitä lie muuta ihanaa ex on muutakin, kun hänen kanssaan ei tarvinnut edes riidellä... Helpompaa olisi, jos ex ei olisi ihan niin täydellinen. 

Vierailija
26/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan, että tekee kohdallani poikkeuksen ja antaa yhteisen ajatusmaailman vaikuttaa ulkonäköä enemmän. En siis missään nimessä usko, että pitäisi minua exäänsä viehättävämpänä, vaikka moni puhuukin erilaisista kauneuskäsityksistä. Kuka nyt voisi Victoria's Secret  Angel -tyyppistä naista pitää vähemmän kauniina.

Turhamainen kun olen, niin kaipaan sitä, että mies sanoisi minun olevan erityinen ja parasta mitä hän on kokenut ym... Näitä asioita olen kyllä saanut kuulla edellisissä suhteissani. Mies sanoo nauttivansa seurastani, mutta mitään palavia tunteita ei hänen puoleltaan ole. Taitaa johtua tavallisemmasta ulkonäöstäni ja yleisestä habituksesta. Voi p**** mikä tilanne!

Vierailija
27/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis kirjoitti edellisen viestin 

Vierailija
28/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt vain on meidän tavallisemmankin näköisten ongelma. Eksäsi eivät olleet saaneet maistaa jumalaista kauneutta, joten heiltä sait palvontaa. Mutta hehän eivät paremmasta tienneet, ja jossain vaiheessa suhdetta olisit huomannut että he katselevat jotakin kaunotarta ihailevammin kuin sinua. Se olisi siinä vaiheessa ollut sinulle kova isku. Miehesi taas on kerran kokenut huuman kauneuden loisteessa ja kärventänyt siipensä, nyt hän tarvitsee tavallisempaa rakkautta naiselta joka on enemmän kaveri ja kumppani kuin palvottava olento. Kaikki eivät voi olla kaikkea, siihen on tyytyminen mihin omat rahkeet riittävät.

Vierailija
29/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten pitää hankkia vähemmän komea mies.. :D En halua lopun elämääni tuntea näin. 

En siis itsekään mikään suohirviö ole, vaan ihan nätti ja urheilullinen ja saan välillä kehuja niin mieheltäni kuin myös muilta miehiltä. Mutta kyllä piru vie kalpenen ulkomuodoltaan täydellisten mallityyppisten misujen rinnalla. 

Vierailija
30/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kyllä ihmettelen, miksi hän valitsi minut, kun saisi tyyliin kenet tahansa. 

ap

Vierailija
31/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet?

Vierailija
32/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:14"]Ehkä sitten pitää hankkia vähemmän komea mies.. :D En halua lopun elämääni tuntea näin. 

En siis itsekään mikään suohirviö ole, vaan ihan nätti ja urheilullinen ja saan välillä kehuja niin mieheltäni kuin myös muilta miehiltä. Mutta kyllä piru vie kalpenen ulkomuodoltaan täydellisten mallityyppisten misujen rinnalla. 

[/quote]

Aina on joku sinua kauniimpi. Ehkä miehesi on täysin tyytyväinen sinuun nyt eikä haikaile kauniinpaa kun on jo sen huuman kerran kokenut. Ei mies välttämättä tarvitse parisuhteeseen kaunotarta, oma perusnätti kulta riittää.

Vierailija
33/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä päinvastainen tilanne. Miehen exät ovat harakanpesiä minun rinnallani. :D

Vierailija
34/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni oikein kaunis ihminen on ihan hirviö luonteeltaan.

Siellä voi olla alkoholismia, narsismia, ties mitä. Kaikki oikein kauniit naiset, jotka olen tuntenut ja joiden kanssa olen aikoinaan seurustellut ovat olleet jonkinlaisia rajatapauksia mitä tulee mielenterveyteen. Todella hirveitä kumppaneina, ja sen lisäksi moraalinkin kanssa on ollut niin ja näin.

Miehen näkökulmasta ap:n kaltainen nainen, joka on ihan nätti, on todennäköisesti hyvä vaimo, miellyttävä katsella ja rakastella ja kaikenlisäksi vielä useimmiten hyvä äiti lapsille.

Ap:lla ei ole mitään hätää, kannattaa lopettaa murehtiminen.

Vierailija
35/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:23"]

Moni oikein kaunis ihminen on ihan hirviö luonteeltaan.

Siellä voi olla alkoholismia, narsismia, ties mitä. Kaikki oikein kauniit naiset, jotka olen tuntenut ja joiden kanssa olen aikoinaan seurustellut ovat olleet jonkinlaisia rajatapauksia mitä tulee mielenterveyteen. Todella hirveitä kumppaneina, ja sen lisäksi moraalinkin kanssa on ollut niin ja näin.

Miehen näkökulmasta ap:n kaltainen nainen, joka on ihan nätti, on todennäköisesti hyvä vaimo, miellyttävä katsella ja rakastella ja kaikenlisäksi vielä useimmiten hyvä äiti lapsille.

Ap:lla ei ole mitään hätää, kannattaa lopettaa murehtiminen.

[/quote]

Mites tää mun mielenterveys ku täällä ulisen? :D Hieno vastaus, mutta kaikki merkit viittaa siihen, ettei kyseinen eksä ole luonteeltaan hirviö. 

ap

Vierailija
36/95 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan yhden miesystäväni nykyiseltä tyttöystävältä. Tunnen myös sen (jumalattoman kauniin) eksän, ja tässä pari kommenttia.

Se eksä voi näyttää ja vaikuttaa kaikin puolin täydelliseltä, mutta parisuhteissa ihmisillä on tapana paljastaa itsestään se "oikea" puoli. Sekin eksä on voinut oikeasti olla täysin tasapainoton hirveä läheisriippuvainen haahka. Muista se :)

Voi myös olla, että miehesi tykkää "tavallisista" naisista, eikä naisista, joille ulkonäkö on the thing.

:)

Vierailija
37/95 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 04:04"]

Juu ihmisten kauneuskäsitykset voivat vaihdella aika paljonkin. Olen monesti huomannut mieheni kanssa, että ulkonäkömieltymykset menevät välillä ristiin - olen juuri itsekin kehunut hirveästi joidenkin näyttelijöiden/bloggaajien/mallien ulkonäköä, ja mieheni mielestä he eivät ole olleet minkään näköisiä. Sitten taas mieheni tykkää joistakin, joita en itse olisi ajatellut heti niin erityisen kauniiksi. Ihan niin kuin mulla ja ystävilläni on hyvinkin erilainen maku miesten suhteen.

Et siis voi tietää miehesi perimmäisistä mieltymyksistä ja ne varmaankin ovat erilaiset kuin sinulla, joten älä turhaan stressaa :) Puhumattakaan tietysti siitä, että kumppanin ulkonäkö on parisuhteessa aika toissijainen seikka, persoonallisuus ja toisen kunnioittaminen ratkaisee suhteen onnistumisen kannalta paljon enemmän!

[/quote]

Tiedän kyllä miehen mieltymykset ulkonäön suhteen. Olen kysynyt ja saanut vastauksen. Exä on täysin hänen  makuunsa. Erittäin kaunis nainen. Hän on monien miesten mieleen. Luonnekin todella hyvä kuulemma.

Vierailija
38/95 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile nyt vähän sen exän ulkonäköä? Millainen on jumalaisen kaunis? Ovatko esim. Sara Sieppi tai Anni Uusivirta sellaisia?

Vierailija
39/95 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama vaivaa.. Miehen exät tosi kauniita niin en tajua miks valitsi mut.

Vierailija
40/95 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän samanlaisen tapauksen. En ole ap. (nro 38)

Onkohan sama pari kyseessä. Tämä exä on sellainen klassinen kaunotar, pitkä vaalea tukka, muodokas, pieni ja isorintainen. Kauniiden ja rohkeiden Brooke- tyyppinen(nuorena). Paitsi lyhyt. Suomenruotsalainen ja rikkaat vanhemmat eli miljoonaperintö luvassa.

Tapailin tuota miestä vähän aikaa. En jaksanut jatkaa juuri samasta syystä.

Tästä on yli 10 v. aikaa. Mies on exänsä ystävä edelleen. Mies haluaisi siis exänsä takaisin, mutta exä ei häntä. Syytä en tiedä. Miehellä on uusi nainen, vauva ja häät suunnitteilla. Mutta jos saisi exän takaisin, niin lähtisi samantien.  Tavallaan ymmärrettävää kun harvassa sellaiset naiset on ja tuskin vastaavanlaista mistään saa.

Mies itse on juoppo ja tavallinen duunari tavallisella taustalla, vaikka komea onkin, niin ei hänellä ole mahiksia samaan tasoon enää.

Tavallaan ymmärrettävää että mies haikailee häntä ja niin tekee varmaan loppuelämänsä. Sen näkee ihan selvästi. Moni sanoo samaa, että ihan selvästi näkee miehen halun exäänsä, vaikka yrittääkin sen peittää.

Eikö nykyinen, kaunis hänkin, sitten tajua....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi