Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit kun tulee aivan kauhea ikävä edesmennyttä vanhempaa. Haluan kovasti ajatella vielä näkeväni hänet. Mistä te saatte lohtua?

Vierailija
06.04.2025 |

Oli niin hieno omanlainen persoona ja kunnioitan todella paljon. Lähti aivan liian aikaisin. Tosi hauskoja muistoja vaikka meillä ei helppoa ollut mutta rakkaus oli/on vain niin vahva että kaikki se oli toissijaista. Viime aikoina on niin paljon tullut mieleen niitä vanhempani humoristisia juttuja ja kaikkea sitä tunnelmaa mikä häneen liittyi. Sekä kuinka aina kertoi, että olen rakas, lähetti pusuja aina puhelun päätteeksi ja usein kertoi olevansa ylpeä meistä lapsista. Hän todella rakasti meitä vaikka elämänsä oli todella haastavaa monella tapaa. 

Nyt kun kuolemasta on reilu vuosi niin epätodellinen olo poislähdöstä, viha, suru ja kaikki sellainen on hälvennyt ja nyt on puhdas kaipaus jäljellä. Sekä mietin riitoja joita ei oli pitänyt olla, että jospa en olisi ollut välillä niin ajattelematon. Olisinpa viettänyt vielä enemmän aikaa hänen kanssaan. Kaikkea sellaista. 

Yritän lohduttaa itseäni, että jospa me vielä tapasimme, jospa saisin halata tai edes tietää kaiken olevan hyvin. Haluan uskoa johonkin. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä surussa ei tarvita lohtua.

Vierailija
2/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä koko aikaa ajattele asiaa mutta kausittain tulee näitä hetkiä kun ei riitä sanat sille kuinka paljon haluaisin hänet tavata. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistot ja rakkaus jää. Tapaatteko joskus uudelleen - kukaan ei tiedä vastausta. Mutta aina kannattaa uskoa enemmän valoon kuin pimeyteen.

Vierailija
4/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä koko aikaa ajattele asiaa mutta kausittain tulee näitä hetkiä kun ei riitä sanat sille kuinka paljon haluaisin hänet tavata. Ap 

Ala sitten uskoa taivastoivoon. Sitä varten on olemassa kirkko. Mutta on se nyt perseestä kun et osannut olla hänen kanssaan tarpeeksi silloin kun hän vielä eli.

Vierailija
5/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään näkyvästi aktiivinen uskovainen, mutta juuri usko jälleen näkemiseen kantaa. Isäni ja veljeni ovat kuolleet, mutta uskon, että he ovat Jumalan luona ja vielä tapaamme.

Vierailija
6/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huo.ra joka on myös minut synnyttänyt saattaa kuo lla hetkellä millä hyvänsä.

Ihana ajatus, elänyt 80 vuotiaaksi.

V.ihaan sitä äm.mmää

Vierailija
7/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni a.mpui itsensä kun olin 14 vuotias.

Näin myöhemmin unen , jossa  hän katseli minua liekkimerestä

Heräsin hiestä märkänä.

Ap minun isäni on h.elvetissä...haluatko tietää missä vanhempasi on?????

Vierailija
8/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni a.mpui itsensä kun olin 14 vuotias.

Näin myöhemmin unen , jossa  hän katseli minua liekkimerestä

Heräsin hiestä märkänä.

Ap minun isäni on h.elvetissä...haluatko tietää missä vanhempasi on?????

Ap jos uskot ..helvetti on totta

Isäni oli ateisti ja palaa ikuisesti

Vierailija
9/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu...vanhempas mätänee..

Jumalaa ei ole

Madot syövät ruumiin silmät

Vierailija
10/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap???????

Vierailija
11/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vitsit

Ap

Vierailija
12/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan ja syön suklaata

Saman aikaisesti

Vierailija
13/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohduttaa parhaiten tieto, että hänen päällään on reilusti multaa ja painava hautakivi. Äitini hautajaiset olivat elämäni onnellisin päivä.

Vierailija
14/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tapaatte vielä. Mutta tietysti jokaisen aika on elää oma elämä ensin. Joillekin vanhempi on turva ollut ja tilanne on tietysti kamala kun joku menee pois. On suuri lahja jos on ollut välittävä vanhempi, eikä ole ollut ikävä ihminen, vaikka kaikesta oppii. Joskus meediot ja näkijät tuovat viestejä. Onkohan Pirkko Suomela sopiva joillekin, tekee myös viestien välitystä.

Vierailija
15/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tapaatte vielä. Mutta tietysti jokaisen aika on elää oma elämä ensin. Joillekin vanhempi on turva ollut ja tilanne on tietysti kamala kun joku menee pois. On suuri lahja jos on ollut välittävä vanhempi, eikä ole ollut ikävä ihminen, vaikka kaikesta oppii. Joskus meediot ja näkijät tuovat viestejä. Onkohan Pirkko Suomela sopiva joillekin, tekee myös viestien välitystä.

Minun isäni on helv.etissä...vih.aan jeesusta.

Työnnä pirkko kurkku persreikääsi...etsi asiakkaat muualta

Vierailija
17/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen tapaa jos avaa haudan.

Kaikki mätänee

Vierailija
18/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit