Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olet elämässäsi pelännyt eniten?

Vierailija
02.12.2020 |

Mikä on ollut tähänastisen elämäsi pelottavin hetki tai tilanne?

Omalla kohdallani autokolari, se hetki kun en vielä tiennyt, ovatko kaikki autossa matkustaneet elossa ja miten itselleni käy. (Olivat elossa, kaikille kävi suht hyvin.)

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kolaroi mopolla auton kanssa. Sain soiton että poikaa viedään leikkaukseen ja on kriittisessä tilassa. Luojan kiitos kaikki kääntyi hyvin ja on tänä päivänä täysin toimintakykyinen.

Pojan kättä silittäessä sairaalassa olin kyllä synkissä vesissä. Pelotti niin pirusti

Vierailija
2/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kolaroi mopolla auton kanssa. Sain soiton että poikaa viedään leikkaukseen ja on kriittisessä tilassa. Luojan kiitos kaikki kääntyi hyvin ja on tänä päivänä täysin toimintakykyinen.

Pojan kättä silittäessä sairaalassa olin kyllä synkissä vesissä. Pelotti niin pirusti

Oliko syy autoilijassa vai Pojassasi? Kumpi teki virheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi asiallinen kysymys... Toinen on melkein menettänyt lapsensa

Vierailija
4/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika makasi teholla pitkittyneen epilepsiakohtauksen jälkeen.

Olin varma, että saan lapseni tajaisin vaikeasti vammautuneena.

Poika toipui, lukihäiriö on, mutta äo kunnossa.

Vierailija
5/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin menettäväni lapseni. Se epätietoisuuden aika ei unohdu. Välillä vieläkin pelottaa onko sittenkään kaikki niin hyvin kuin ajattelemme.

Voimia vaan samaa nyt kokeville ja etenkin niille, joiden pelko on käynyt toteen. Isosti voimia.

Vierailija
6/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän selkäleikkaus.

Vierailija
7/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuolemaa lapsesta alkaen. Luin paljon lapsena Anni Swanin satuja ja niissä oli kuolema usein läsnä. Kun pahin tapahtui, en pelkää enää mitään. Tiedän ettei mikään ole pysyvää.

Vierailija
8/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, tottakai saa kysyä. Poika virheen teki. Ajo liikenneympyrässä auton kylkeen. Onneksi on kunnossa. Se on ihme, ei turhia toiveita meille aluksi annettu. Edelleen itkettää kun tuota muistelee

Vierailija
9/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia ennen isoa leikkausta, kun ei varmuudella tiedetty mitä löytyy kun avataan.

Vierailija
10/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissa ex-vaimon kanssa. Pelkäsin kotona olemista. Onneksi sain apua ja muutin omaan asuntoon.

Vierailija
11/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena aina, kun isä oli jossain ryyppäämässä ja jostain kuului ambulanssin ääni. Pelkäsin aina, että meidän isälle on sattunut jotain. Ja asuttiin kilsan päässä Töölön sairaalasta, joten ambulansseja riitti.

Vierailija
12/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään ja huomasin, että en ole koskaan pelännyt. Olen 69 v nainen Helsingin kantakaupungista.

Uskon kohtaloon.

Vierailija
13/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelin käytävää pitkin jonka päässä tiesin isäni makaavan kuolleena.

Vierailija
14/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin muistamaan hyvin traumaattisen lapsuuteni asioita. Ne kauhut olivat ihan syystä piilotettu mieleeni, mutta lopulta ne oli pakko käydä läpi.

Vierailija
15/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahin pelkoni oli tilanteessa, jossa ex-miesystäväni sai mökillä infernaalisen raivarin, jossa hän meni täysin pois kontaktista, oli silmittömän aggressiivinen, paiskoi tavaroita ja huusi minulle useiden tuntien ajan. Olin jossain vaiheessa varma, että tilanne päättyy vain ruumiiseen. Ja päätin, että se ei ole minun ruumiini. Pelkotila oli jotain sellaista, mitä ei pysty edes kuvailemaan, joten en yritäkään.

Vierailija
16/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin synnytyksessä ensin kuolevani ja sitten etten kuolisikaan. Pelkäsin syntyvän lapseni kuolevan. Lopulta onneksi teho-osaston kautta päästiin elävinä kotiin.

Vierailija
17/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridassa on eräs joki, jota pitkin ihmiset voivat lasketella virran mukana auton sisäkumilla. Menin sellaisella ja näin edessäni alligaattorin, olin aivan sata prosenttisen varma, että näin alligaattorin pään. Tunsin miten kehoni meni aivan veltoksi enkä voinut tehdä mitään, ei ollut airoja tai mitään millä ohjata sitä sisäkumia. Virta vei minut sen viereen. Oli joku uppotukki.

Vierailija
18/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mieheni sai raivarin ja takoi mun päätä asfaltti tiehen. Olin aivan varma, että elämä oli siinä.

Vierailija
19/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, tottakai saa kysyä. Poika virheen teki. Ajo liikenneympyrässä auton kylkeen. Onneksi on kunnossa. Se on ihme, ei turhia toiveita meille aluksi annettu. Edelleen itkettää kun tuota muistelee

Miten se oli niin tyhmä ettei huomannu sitä autoa?

Miten sä voit olla noin tahditon?

Vierailija
20/74 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se oli niin tyhmä ettei huomannu sitä autoa?

Tämä ei ole edellisen kysymys. Joku trollaa.