Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin rintaliivien käytön.

Vierailija
02.12.2020 |

Urheilutopit ajaa asian että itsellä tarpeeksi mukavaa.
Töissä tai kotona kukaan ei huomaa asiaa ja itsellä parempi olla.
Onko muita jotka tehnyt saman?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä käyttänyt.

Vierailija
2/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä epämukavaa rintsikoissa voisi olla. Ne vain kuuluvat asiaan. Eihän niitä edes huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin noin 10v sitten rintaliivien käytön ja urheilutoppien käytön noin 5v sitten. Mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut. Nyt en pysty minkäänlaisia liivejä enää käyttämään, ahdistaa niin hemmetisti.

B75

Vierailija
4/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, viihdyn todella hyvin ilman niitä

M49

Vierailija
5/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin noin 10v sitten rintaliivien käytön ja urheilutoppien käytön noin 5v sitten. Mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut. Nyt en pysty minkäänlaisia liivejä enää käyttämään, ahdistaa niin hemmetisti.

B75

Niin ja ikää nyt 40v

Vierailija
6/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo monta vuotta urheiluliivejä, mutta nyt tuli ongelma. Nahkapussit (entiset rinnat) tulevat pois liiveistä alakautta?! Siis WTF? Kuka osaa auttaa?

Vierailija
7/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaan ei tarvitse vielä edes käyttää liivejä

Vierailija
8/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut kaariliivien käytön ja nähtävästi myös kaarittomienkin kun en jaksa sovitella uusia. Käytän kevyen tason urheiluliivejä julkisilla paikoilla piilottamaan nännit.

Vierailija
9/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B75

Sama, melkein samat vuosiluvutkin. Urheilutoppia käytän urheillessa, muuten aina ilman.

Ikä 41 v ja ainoa kaveripiirissä, jolla ei pysy lyijykynä rinnan alla...

Vierailija
10/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt jo monta vuotta urheiluliivejä, mutta nyt tuli ongelma. Nahkapussit (entiset rinnat) tulevat pois liiveistä alakautta?! Siis WTF? Kuka osaa auttaa?

Liian iso ympärys ilmiselvästi

Vierailija
11/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen syy miksi vähensin käyttöä oli hinta ja saatavuus. Kokoa 60-H ei löydy niin että ostaisi hyvikseen. Siitä se lähti ja nyt kaikki kaarituelliset ja muut kallit härpäkkeet lentäneet roskiin. Uusia en osta.

Ap

Vierailija
12/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy topit, ne puristaa tissit yhteen ja inhottavasti hikoaa väli. En ole jaksanut etsiä sellaisia missä olisi erittelevät kupit kun ei helpolla mistään löydy. Käytän normiliivejä kun olen töissä tai muuten ihmisten ilmoilla eikä ne kyllä ole epämukavat.

Vierailija
13/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy topit, ne puristaa tissit yhteen ja inhottavasti hikoaa väli. En ole jaksanut etsiä sellaisia missä olisi erittelevät kupit kun ei helpolla mistään löydy. Käytän normiliivejä kun olen töissä tai muuten ihmisten ilmoilla eikä ne kyllä ole epämukavat.

Kyllä on, jos on aistiyliherkkyyksiä. Eikä sitäpaitsi ole terveellistä pitää koko ajan rintakehän ympärillä kumivannetta, joka heikentää rintakehän liikkeitä ja siten hengitystä. Lymfakierosta puhumattakaan.

Rintsikat on yksi suurimpia "rahat pois tyhmiltä" -huijauksia, joita naisiin kohdistetaan. Satojatuhansia vuosia pärjättiin hienosti ilman, ja sitten yhtäkkiä ne tuli välttämättömiksi?

Vierailija
14/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vuosiin käyttänyt, joskus urheilurintsikoita. Harvoin niitäkään. Mahtavaa olla ilman. N31

Vierailija
15/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , 85H

Vierailija
16/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, jos on aistiyliherkkyyksiä. Eikä sitäpaitsi ole terveellistä pitää koko ajan rintakehän ympärillä kumivannetta, joka heikentää rintakehän liikkeitä ja siten hengitystä. Lymfakierosta puhumattakaan.

Rintsikat on yksi suurimpia "rahat pois tyhmiltä" -huijauksia, joita naisiin kohdistetaan. Satojatuhansia vuosia pärjättiin hienosti ilman, ja sitten yhtäkkiä ne tuli välttämättömiksi?

Koita ymmärtää että puhuin tässä vain ja ainoastaan omasta puolestani ja omista käyttökokemuksistani

Vierailija
17/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso kuppiosa ja löysä ympärys.

Vierailija
18/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan käyttäny urheiluliivejä tai toppeja.

N48

Vierailija
19/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia naiset käyttää rintaliivejä?

Äiti ei osannut sanoa.

Vierailija
20/40 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut kaariliivien käytön ja nähtävästi myös kaarittomienkin kun en jaksa sovitella uusia. Käytän kevyen tason urheiluliivejä julkisilla paikoilla piilottamaan nännit.

Sovitella? Tiedät kokosi, otat oikeankokoiset ja voit muodon vuoksi sovittaa ne, minkä jälkeen menet kassalle. Sen jälkeen voit ostaa samoja sovittamatta.