Apua! Kipeitä rakkuloita alapäässä!
Mulle ilmesty pari päivää sitten ihon alle ulompien häpyhuulien 'reunalle' näppylöitä, niitä ei nähny mutta tunsi kun kokeili. Aluksi ei ollut kipeitä mutta eilen tuli sitten vähä kipeeksi.. Tänään ne kuitenki 'aukes' ja on nyt sellasia rakkulamaisia ja KIPEITÄ. :I Mitään eritettä en huomannut, muuta kuin verta (?) siinä keskellä. Vessassa käyminen on kärsimystä kun kirvelee niin paljon.
Oon alusta asti pessy alapään vedellä montakertaa päivässä ja laittanu bepantheniä aina sen jälkeen.
Oon alkanu sheivaamaan karjova siltä alueelta nyt lähiaikoina enemmän, voiko johtua siitä ja miksi?
Olen ollut myös sukupuoliyhteydessä viikko sitten poikaystäväni kanssa joka oli neitsyt. Suuseksiä emme ole harrastaneet mutta käsiä on aikasemmin käytetty sukupuolialueella..
Auttakaas joku onko kokemusta!!:(
Kommentit (45)
Sulla on mitä todennäköisimmin sukupuoliherpes ja kundi on valehdellut sulle neitsyydestään. Heti testeihin.
Ylläri! Mies pettää!! Älä kuuntele näitä katkeroituneita, munan puutteessa eläviä, vanhoja paskoja! Mene lääkäriin :) se voi olla vaikka finni ja VOI EI sun poikkis! Saattaa olla et se onkin ollu neitsyt! Eikä ollenkaa oo pettäny sua! Av mammojen koneet meni ny errorille ku ei ne käsitä sellasseesta mitään :oooollll
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:20"]
Sulla on mitä todennäköisimmin sukupuoliherpes ja kundi on valehdellut sulle neitsyydestään. Heti testeihin.
[/quote]
AP, noi on ihan oppikirjamaiset herpeksen oireet.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:20"]
[/quote]
[/quote]
ja av mamma on oppikirjamainen LÄÄKÄRI!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole lääkäri, mutta muuten perillä sukupuolitaudeista.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Liian paljon omakohtaisia kokemuksia?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
no ehkä kannattas opastaa menee oikeel lääkäril... Ne sukupuoli taudit voi olla sulla erilaisia kuin toisella ihmisellä :) lähetä ny viä ihmees kuva kuppasest liorastas et ap saa miettii et näyttääkö samalta
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
no ehkä kannattas opastaa menee oikeel lääkäril... Ne sukupuoli taudit voi olla sulla erilaisia kuin toisella ihmisellä :) lähetä ny viä ihmees kuva kuppasest liorastas et ap saa miettii et näyttääkö samalta
[/quote]
Ei hassumpi idea
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:24"]
Ylläri! Mies pettää!! Älä kuuntele näitä katkeroituneita, munan puutteessa eläviä, vanhoja paskoja! Mene lääkäriin :) se voi olla vaikka finni ja VOI EI sun poikkis! Saattaa olla et se onkin ollu neitsyt! Eikä ollenkaa oo pettäny sua! Av mammojen koneet meni ny errorille ku ei ne käsitä sellasseesta mitään :oooollll
[/quote]
Jos sulla on samoja oireita niin testeihin.
Sukupuoliherpes ei parane koskaan, olet kantaja ja voit tartuttaa jokaisen, joka on kanssasi suojasmatyomassa sukupuoliyhteydessä. Jos tietoisesti levität kyseistä virusta, sinut voidaan tuomita rikosoikeudellisesti.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi jessus. Menehän sinä nukkumaan. Minulla ei ole sukupuolitauteja ja ap on aikuinen joka osaa mennä lääkäriin jos haluaa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi jessus. Menehän sinä nukkumaan. Minulla ei ole sukupuolitauteja ja ap on aikuinen joka osaa mennä lääkäriin jos haluaa.
[/quote]
Voi jeesus, just sanoit tietäväs niist sukupuolitaudeista! Eikä se oo mikää kamala häpee vaiks lootaas oot jakanu, toivottavasti ap aikuinen käyttäytyy toisin :)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:24"]
[/quote]
Jos sulla on samoja oireita niin testeihin.
Sukupuoliherpes ei parane koskaan, olet kantaja ja voit tartuttaa jokaisen, joka on kanssasi suojasmatyomassa sukupuoliyhteydessä. Jos tietoisesti levität kyseistä virusta, sinut voidaan tuomita rikosoikeudellisesti.
[/quote]
kyllä mun paise alapäässä oliki vaan luomi, onneks se poistatettiin jo :)
Heippa! Kiitos vastauksista, en kyllä yhtään tajua että miten tämä voisi olla mitään sukupuolitautia koska poikaystäväni todella on neitsyt ja olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä, enkä todellakaan luule että hän pettäisi minua.
Luin jostain että nämä voisi johtua sheivauksesta (sisäänpäin kasvaneita karvoja??) tai hiertävistä alushousuista (stringit). Mitä mieltä ootte näistä vaihtoehoista kokeneemmat?
T. Viestiketjun aloittaja
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:16"]Heippa! Kiitos vastauksista, en kyllä yhtään tajua että miten tämä voisi olla mitään sukupuolitautia koska poikaystäväni todella on neitsyt ja olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä, enkä todellakaan luule että hän pettäisi minua.
Luin jostain että nämä voisi johtua sheivauksesta (sisäänpäin kasvaneita karvoja??) tai hiertävistä alushousuista (stringit). Mitä mieltä ootte näistä vaihtoehoista kokeneemmat?
[/quote]
Ei kyllä toi on ihan herpes. Harrastitteko suuseksiä? Huuliherpes voi tarttua sukupuolielimiin myös. Ja herpes-virus on todella monella suomalaisella (oisko n 10%), ja voi olla oireettomana ja piilevänä. Periaatteessa poikaystäväs ois voinu saada viruksen jo vaikka raskausaikana äidiltään, ja nyt seksissä tarttu suhun. Kannattaa käydä lääkärissä nyt kun sen näytteen voi vielä rakkuloista ottaa.
Itse sain sukupuoliherpeksen oletettavasti poikaystävältäni suuseksissä. Rakkuloita tuli just noilla oireilla mitä sullakin. Tästä on aikaa 2-3v jo, eikä tuon ensimmäisen kerran jälkeen ole rakkuloita/muitakaan oireita enää tullut. Ja sama mieskin edelleen kuvioissa. Mitään pettämisiä en epäillyt, enkä epäile.
Älä siis turhaan nyt "kiellä" itseltäs tätä sukupuolitaudin mahdollisuutta, ei se niin kauheaa ole kuin miltä aluks tuntuu. Tsemppiä!
Apteekista ostamaa zoviraxia,jos lähtee pois ni on herppes.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:16"]Heippa! Kiitos vastauksista, en kyllä yhtään tajua että miten tämä voisi olla mitään sukupuolitautia koska poikaystäväni todella on neitsyt ja olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä, enkä todellakaan luule että hän pettäisi minua.
[/quote]
Ei kyllä toi on ihan herpes. Harrastitteko suuseksiä? Huuliherpes voi tarttua sukupuolielimiin myös. Ja herpes-virus on todella monella suomalaisella (oisko n 10%), ja voi olla oireettomana ja piilevänä. Periaatteessa poikaystäväs ois voinu saada viruksen jo vaikka raskausaikana äidiltään, ja nyt seksissä tarttu suhun. Kannattaa käydä lääkärissä nyt kun sen näytteen voi vielä rakkuloista ottaa.
Itse sain sukupuoliherpeksen oletettavasti poikaystävältäni suuseksissä. Rakkuloita tuli just noilla oireilla mitä sullakin. Tästä on aikaa 2-3v jo, eikä tuon ensimmäisen kerran jälkeen ole rakkuloita/muitakaan oireita enää tullut. Ja sama mieskin edelleen kuvioissa. Mitään pettämisiä en epäillyt, enkä epäile.
Älä siis turhaan nyt "kiellä" itseltäs tätä sukupuolitaudin mahdollisuutta, ei se niin kauheaa ole kuin miltä aluks tuntuu. Tsemppiä!
[/quote]
Joo niihän tuo voi olla.. Ei harrastettu suuseksiä, eikä olla harrastettukkaan.
Häpyhuulissani ei ole enää yön jälkeen rakkuloita, ne ovat ainoastaan punaiset ja turvonneet, ja vessassa käyminen onnistui.. Onko menossa parempaan suuntaan vai vaikuttaako tää edelleen herpekseltä :o
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:27"]Apteekista ostamaa zoviraxia,jos lähtee pois ni on herppes.
[/quote]
Auttaiskohan tää jos rakkulat/puhjenneet näpyt lähti jo pois? Kipukaan ei ole niin paha mutta vähän kirpasee pitää housuja..:)
T. Ap
Jos käsiä on käytetty niin poikaystäväsi ei teknisesti ottaen ole silloin neitsyt, eli nyt vähän tarkkuutta niihin termeihin.