Apua! Kipeitä rakkuloita alapäässä!
Mulle ilmesty pari päivää sitten ihon alle ulompien häpyhuulien 'reunalle' näppylöitä, niitä ei nähny mutta tunsi kun kokeili. Aluksi ei ollut kipeitä mutta eilen tuli sitten vähä kipeeksi.. Tänään ne kuitenki 'aukes' ja on nyt sellasia rakkulamaisia ja KIPEITÄ. :I Mitään eritettä en huomannut, muuta kuin verta (?) siinä keskellä. Vessassa käyminen on kärsimystä kun kirvelee niin paljon.
Oon alusta asti pessy alapään vedellä montakertaa päivässä ja laittanu bepantheniä aina sen jälkeen.
Oon alkanu sheivaamaan karjova siltä alueelta nyt lähiaikoina enemmän, voiko johtua siitä ja miksi?
Olen ollut myös sukupuoliyhteydessä viikko sitten poikaystäväni kanssa joka oli neitsyt. Suuseksiä emme ole harrastaneet mutta käsiä on aikasemmin käytetty sukupuolialueella..
Auttakaas joku onko kokemusta!!:(
Kommentit (45)
Et oikein voi syyttää poikaystävääs vaikka oiskin ollu tietoinen, että hällä on herpes. Sähän teet näköjään ihan samalla tavalla tulevaisuudessa.
Kaverilla oli noilla oireilla juurikin herpes, ns "huuliherpes". Ei tietoa mistä tuli, sama kumppani oli ollut vuosia. Hopi hopi lääkäriin.
Tämä on se syy miksi herpes on niin yleinen. "Ei se ollutkaan mulla, ei tarvii mennä lääkäriin."
Hei, en usko että on herpes. Voi johtua sheivauksesta esim. tylsällä (ja /tai likaisella) terällä, ainakin näin lääkäri minulle sanoi, kun raskaana ollessani sain ekaa kerran saman tyyppisen vaivan. Ei ollut sukupuolitautia, nekin kaikki testattiin. Vaiva tulee silloin tällöin sheivaamisen jälkeen juurikin samaan paikkaan mihin sinullekin. Kipeähän tuo kohta on ja näyttää finniltä kun siihen tulee mätää. Paranee itsestään, en saanut siihen aikoinaan mitään rasvoja tai muutakaan lääkettä. Huolehdi pesusta ilman saippuaa ja jätä sheivaaminen siltä alueelta.
Voi voi ap. Ainakin sua ohjeistettiin ja yritettiin neuvoa. Harmi nyt niille tuleville seksikumppaneilles joille tartutat herpeksen, ihan vaan sen takia ettet kehdannut lähteä lääkäriin. Nyt vaan kuvittelet, että "no ei kai se mitään herpestä ollut!". Karhunpalveluksen teki toi hunaja-vinkkaaja. Itsekästä toimintaa ap.