Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako 20-vuotias synnyttämätön, parisuhteessa oleva nainen kierukan?

Vierailija
13.04.2014 |

En halua enää syödä pillereitä kun olen niiden haitoista kuullut. Ja tupakoimisenkin menin typerys taas aloittamaan joten en saisikaan syödä.. Jos soitan perheneuvolaan suostuvatko he minulle laittamaan kuparikierukan? Olen aika nuori, 20-vuotias ja parisuhteessa miehen kanssa 3 vuotta.

Onko mitään muita ehkäisymuotoja joiden kanssa ei tarvitsisi pelätä terveytensä menettämistä? Lapsia en tosiaankaan halua nyt ja kortsu toimi meillä..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin 18 vuotiaana kun en migreenin takia pillereitä halunnut/saanut. Ihan paras ehkäisy ollu! Kohta 4v ollut. Laittaminen kyllä sattui ja sen jälkeen oli pari pv kipeä maha ja tiputteli mutta buranalla ja levolla selvis. Nyt ei ole menkkoja ollut vuoteen ja kaameat menkkakivut loppunut. Joskus nipistelee mahaa ja silloin tietää että jos olisi menkat nikn ne olisivat nyt päällä. Mutta mulla siis helpotti elämää paljon eikä iästä tai synnyttämättömyydestä ole ollut haittaa.

Vierailija
42/42 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:20"]

Siis synnyttämättömille se tehdään aina kuukautisten aikana, koska kohtu ja kohdunkaula.

[/quote]

Mulle laitettiin 22-vuotiaana heti menkkojen jälkeen. En ole synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla