Tähdet Tähdet, nyt sä Olli Herman lähdet!
eiköhän olis jo tuonkin "laulajan" aika pudota kisasta. Ottanut kilpailussa koko ajan varman päälle, siis valinnut biisejä, jotka on laulullisesti helppoja. Kykyihinsä nähden pötkinyt käsittämättömän pitkälle, mutta nyt kun rivit on jo näin harvat, alkaa totuus Ollin taidoista paljastua.
Kommentit (100)
Irina vei Ollilta Suomenkieli laulu neitsyyden. Ei tossa vielä mitään. Naapurin Esko vei multa viime yönä peräreikä neitsyyden. T. Onnellinen Ismo
jaahas, olli otti tosi rumasti ja rajusti vanhan klassikon. Lähiöpubin karaokessa kuulee laadukkaampaa settiä
Järkyttävän kamala esitys Pelle Hermannilta. Nyt tuli vielä enemmän ikävä Irinaa.
Vittu, se saatanan Diandra on perseestä
Vittu, se saatanan Diandra on perseestä
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:24"]Olli oli paras tänään. Diandra näytti taas siltä ku se ois ollu äidin vaatekaapilla, rokimpi luukki ja esittäminen sopii sille niin paljon paremmin kuin pikkutyttömäinen seksy-söpöily. Irinakin oli vähän niin ja näin.
[/quote]
Mä olen kova Olli fani ollut kokoajan mutta Irina on jokaisessa jaksossa vetänyt ihan mielettömän hyvin vaikka tänään oli ihan väärä biisivalinta.
[/quote]
Aivan! Hot Stufissa, I feel lovessa tai McArthur Parkissa Diandran ääni ois päässy oikeuksiinsa.
[/quote]
Ihan samaa ajattelin minäkin! Jos olen oikein ymmärtänyt, tuotanto valitsee biisit. Ja monet valinnat ovat olleet täysin ala-arvoisia. Miksi esim. Laura Pyrrö pantiin ärisemään jotain hänelle täysin sopimatonta hevi-biisiä, eikä kyseiselle genrelle hyvinkin tuttua hevi-oopperaa? Sitä olisi ollut hieno kuunnella!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:00"]
Munki mielest formaatti vois olla sellanen, et kaikki laulajat pysyis mukana loppuun asti. Joka kerta äänestettäis parhaast esityksestä, ja sit lopuks valittais voittaja (eniten ääniä saanut koko ohjelman aikana).
Olisin halunut nähdä Laura Pyrrön diskoilemassa :)
[/quote]
Nuo äänestykset voisi jättää kokonaan pois.Ei aina tarvitse kilpailla.
Siltsu sanoi keikallaan pari viikkoa takaperin, että toivoi alunperin että ohjelma olisi ollut sellainen mistä ei tipu ketään. Tai korkeintaan että ihan viimeisessä jaksossa sitten kansa saa kaikkien esitysten perusteella valita sen Tähtien Tähden :)
Samaa mieltä kyllä Siltsun kanssa! :)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:24"]Olli oli paras tänään. Diandra näytti taas siltä ku se ois ollu äidin vaatekaapilla, rokimpi luukki ja esittäminen sopii sille niin paljon paremmin kuin pikkutyttömäinen seksy-söpöily. Irinakin oli vähän niin ja näin.
[/quote]
Mä olen kova Olli fani ollut kokoajan mutta Irina on jokaisessa jaksossa vetänyt ihan mielettömän hyvin vaikka tänään oli ihan väärä biisivalinta.
[/quote]
Aivan! Hot Stufissa, I feel lovessa tai McArthur Parkissa Diandran ääni ois päässy oikeuksiinsa.
[/quote]
Ihan samaa ajattelin minäkin! Jos olen oikein ymmärtänyt, tuotanto valitsee biisit. Ja monet valinnat ovat olleet täysin ala-arvoisia. Miksi esim. Laura Pyrrö pantiin ärisemään jotain hänelle täysin sopimatonta hevi-biisiä, eikä kyseiselle genrelle hyvinkin tuttua hevi-oopperaa? Sitä olisi ollut hieno kuunnella!
[/quote]
Tuotanto ei valitse biisejä, vaan artisti tekee valinnan itse. Vicky mm. kertoi että hänen oma tyttärensä oli ehdottanut hänelle Alicia Keys-biisiä. Ja joku muukin laulaja, en nyt muista kuka, sanoi tehneensä valintansa puolisonsa avustuksella.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 17:01"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuotanto ei valitse biisejä, vaan artisti tekee valinnan itse. Vicky mm. kertoi että hänen oma tyttärensä oli ehdottanut hänelle Alicia Keys-biisiä. Ja joku muukin laulaja, en nyt muista kuka, sanoi tehneensä valintansa puolisonsa avustuksella.
[/quote]Ja Diandran valitsi oopperajaksoon kappaleen, jota hänen isoisänsä lauloi hänelle.
Peukku ylös pelkästä otsikosta. :DDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:57"]
Valitettavasti Ollin esityksissä ei ole karismaa eikä syvyyttä, ei mitään ennennäkemätöntä, vaikuttaa ettei anna itseään täysin musiikin vietäväksi. Ihan kun olisi sellaisella asenteella liikkeellä että "heitetääs nyt tää biisi tässä, tykkäsitte tai ei".
Irina teki paljon enemmän töitä esitystensä eteen.
[/quote]
Amen to this!
Eilen Olli oli heikoin laulajana ja myös esiintyjänä yhdessä Diadran kanssa.
Irina laulaa hyvin ja esiintyy tosi hyvin. Sillanpää on loistava laulaja ja esiintyjänä lähes Irinan tasoa. Diandra pystyy laulamaan vielä Sillanpäätäkin pykälän loisteliaammin, oli esiintyjänä duetossa ok (molemmat selvästi nauttivat, kun pääsivät tekemään työtä osimoilleen itsensä veroisen laulajan kanssa), mutta yksinään Ollin tasolla.
Hermannin vaimo on aika kummallisen näköinen. Eikö teistäkin? Mitä se oikein duunaa elääkseen?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:05"]Hermannin vaimo on aika kummallisen näköinen. Eikö teistäkin? Mitä se oikein duunaa elääkseen?
[/quote]
Ilmeisesti jonkin sortin ripienpidennysten ammattilainen jonka käsialaa myös ollin ripset on.
Minä olen pettynyt genrevalintoihin. 80-luvun pop, soul ja disco eivät ole niin kovin kaukana toisistaan, ja kappalevalinnat ovat myös olleet usein plääh. Vähän tasapaksua. Kaipaan vaikka bluesia, tangoa, metallia ja kantria.
Ja olisi mukava, jos koko porukka pysyisi koossa kisan ajan, Timo Rautiaisen ooppera olisi ollut mielenkiintoinen!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 18:48"]
Paskat! Didi se varmanpäälle vetää kaikissa. Samaa vinkumista biisistä toiseen, tausta musiikki vain muuttuu! Olli vetää tunteella ja todella sympaattinen viihdyttäjä. Toivon Ollille voittoa!
[/quote] Samaa mieltä.
Minusta toi Olli näyttää ihan naiselta, jotenki teennäinen. Ja jos on noin pieni muna, niin ehkä kannattas pitää kunnon housut jalassa ;)