Tähdet Tähdet, nyt sä Olli Herman lähdet!
eiköhän olis jo tuonkin "laulajan" aika pudota kisasta. Ottanut kilpailussa koko ajan varman päälle, siis valinnut biisejä, jotka on laulullisesti helppoja. Kykyihinsä nähden pötkinyt käsittämättömän pitkälle, mutta nyt kun rivit on jo näin harvat, alkaa totuus Ollin taidoista paljastua.
Kommentit (100)
Sillanpään tämä esitys oli kyllä sen huonoin esitys tähän mennessä :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:49"]
[/quote]
musiikillisesti ei antanut parastaan, mutta visuaalinen puoli oli kyllä hallussa :DDD
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:49"]
[/quote]
musiikillisesti ei antanut parastaan, mutta visuaalinen puoli oli kyllä hallussa :DDD
[/quote]
Joo muuvit oli kyllä hyvät mutta ei tuota toista kertaa haluaisi kuulla :D
Irina vetää kyllä ihan hyvin, ei ehkä parasta antia tässä ohjelmassa mutta parempi kuin sillanpää.
Mutta tuo ollin ulkonäkö ja ego<3 on niin erilainen kuin mun miesmaku yleensä ja silti pistää aina polvet veteläksi.
Irinan kappalevalinta oli minusta aika huono. Madonnan tylsimpiä...
Ei kyllä oikein diandran ääni pääse oikeuksiinsa..
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:09"]
[/quote]
No ei kyllä. Eikö tuo ole Paula Koivuniemen kappale? Kuka ihmeessä sen Diandralle keksi valita? :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:09"]
[/quote]
No ei kyllä. Eikö tuo ole Paula Koivuniemen kappale? Kuka ihmeessä sen Diandralle keksi valita? :D
[/quote]
Niiku Eini sanoki että ois voinu valita ihan minkä vaan :D ja sit lauletaan Koivuniemeä :DD
ihan ohiksena: kuka on vastuussa ohjelman stailauksesta? Joka jaksossa sekä kilpailijoiden että taustatanssijoiden asut on olleet ihan jäätävän huonoja, suorastaan noloja. Diandran lookki oli tästä juuri viimeisin esimerkki.
Olli laulaa kyllä ihan hyvin, sopii hyvin tämän tyyppinen biisi sille.
Olli Herman, sinä olet tämän kilpailun heikoin lenkki, hyvästi.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:17"]
[/quote]
Minä en saanut kyllä mitään selvää :/ Mutta kivasti ja jotenkin erityisen iloisen oloisesti Olli kyllä heittäytyy eri genreihin, se täytyy myöntää.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:17"]
[/quote]
Minä en saanut kyllä mitään selvää :/ Mutta kivasti ja jotenkin erityisen iloisen oloisesti Olli kyllä heittäytyy eri genreihin, se täytyy myöntää.
[/quote]
Joo laulo aika hiljaa aluksi ainakin. Olen muutamalla muullakin huomannut tuota samaa aiemmissa jaksoissa, ehkä sitä ei vielä osaa niin hyvin niin menee muminaksi?
Lavakarismaa Ollilta kyllä löytyy, ilo katsoa sitä lavalla.
Sillanpään lavaesiintyminen on ihan kauheaa katsottavaa ollut jokaisessa jaksossa...
Kyllä inhotti nähdä sen homon munien pullotus! Varsinkin kun tietää, että ne ovat vain poikia varten.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 18:48"]Paskat! Didi se varmanpäälle vetää kaikissa. Samaa vinkumista biisistä toiseen, tausta musiikki vain muuttuu! Olli vetää tunteella ja todella sympaattinen viihdyttäjä. Toivon Ollille voittoa!
[/quote]
MIKSI DIANDRAA LELLITÄÄN KOKOAIKA! AI SIKSI KUN SE ON NIIN "PIENI" SÖPÖ TYTTELI!?! LEPPILAMPI NUOLEE SEN PERSETTÄ JAKSOSTA TOISEEN!!!
Koko aika kirjoitetaan erikseen, apina.
Olli oli paras tänään. Diandra näytti taas siltä ku se ois ollu äidin vaatekaapilla, rokimpi luukki ja esittäminen sopii sille niin paljon paremmin kuin pikkutyttömäinen seksy-söpöily. Irinakin oli vähän niin ja näin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:23"]Kyllä inhotti nähdä sen homon munien pullotus! Varsinkin kun tietää, että ne ovat vain poikia varten.
[/quote]
Mua pisti kanssa ihan oksettamaan!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:24"]Olli oli paras tänään. Diandra näytti taas siltä ku se ois ollu äidin vaatekaapilla, rokimpi luukki ja esittäminen sopii sille niin paljon paremmin kuin pikkutyttömäinen seksy-söpöily. Irinakin oli vähän niin ja näin.
[/quote]
Mä olen kova Olli fani ollut kokoajan mutta Irina on jokaisessa jaksossa vetänyt ihan mielettömän hyvin vaikka tänään oli ihan väärä biisivalinta.
Kyllä mä olen eniten ollut pettynyt Sillanpäähän. Miehellähän olisi mahtava ääni ja laulunlahjoja vaikka muille jakaa, mutta ko. ohjelmassa on kyllä vetänyt ihan riman ali, eikö uskalla heittäytyä vai mistä on kyse?
Verrataan vaikka sitten Irinaan, joka vetää jokaisen esityksen aivan täysillä ja todella heittäytyy rooliinsa, Sillanpää on joka genressä Sillanpää. Ok, heavyjakso oli jo vähän parempi mutta kaikki muut... Ei.