Tähdet Tähdet, nyt sä Olli Herman lähdet!
eiköhän olis jo tuonkin "laulajan" aika pudota kisasta. Ottanut kilpailussa koko ajan varman päälle, siis valinnut biisejä, jotka on laulullisesti helppoja. Kykyihinsä nähden pötkinyt käsittämättömän pitkälle, mutta nyt kun rivit on jo näin harvat, alkaa totuus Ollin taidoista paljastua.
Kommentit (100)
Olli on hyvä esiintyjä, mutta huonohko laulaja. Ehkä se silti näillä näytöillä pääsee jonkun kesäteatterin musikaaliin vetämään.
Ollissa on ikävä kyllä semmonen ongelma, että meininki on olevinaan hirveen kova ja yrittämisen puutteesta ei missään nimessä pääse syyttämään. Mutta jostain syystä ei vain oikein irtoa. Ei lämmitä. Ei sykähdytä. Liian päälleliimattua, liikaa yrittämistä, rokkistaran esittämistä, en tiedä? Mutta joku rokkitähden karisma vaan jää uupuumaan. Sääli, Olli vaikuttaa oikein hauskalta ja positiiviselta tyypiltä noin muuten.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:53"]
Oltiin miehen kanssa eräässä marketissa pari vuotta sitten ja tämä Olli käveli kassalle, oli niin laitettuna ja varmaan keikalle samana iltana menossa ja minä tunnistin hänet ja katsoin että huh huh onpa sillä todella tiukat farkut päällä, niin minun mies (joka on maalta kotoisin, eikä ymmärrä tuollaisesta musiikista tai tyylistä mitään) kysyi minulta hämmästyneenä että miksi tuijotan muiden NAISTEN farkkuperseitä! :DDD Apua!
[/quote]
Olli Herman on itse sanonut shoppaavansa vaatteita naisten osastolta (varsinkin pillifarkkuja varmaan) ja meikkaavansa enemmän kuin keskiverto suomalaisnainen :-)
Olli on virkistävä poikkeus suomalaisessa musaskenessä ja vaikuttaa tosi mukavalta.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:17"]
Ollissa on ikävä kyllä semmonen ongelma, että meininki on olevinaan hirveen kova ja yrittämisen puutteesta ei missään nimessä pääse syyttämään. Mutta jostain syystä ei vain oikein irtoa. Ei lämmitä. Ei sykähdytä. Liian päälleliimattua, liikaa yrittämistä, rokkistaran esittämistä, en tiedä? Mutta joku rokkitähden karisma vaan jää uupuumaan. Sääli, Olli vaikuttaa oikein hauskalta ja positiiviselta tyypiltä noin muuten.
[/quote]
Se on sellaista ironista kukkoilua enemmän kuin heittäytymistä, minun mielestäni.
Ollin ja Irinan duetto oli mahtavan hyvä !
Onkohan mun telkkarissa joku vika, kun tänään musta kaikki esitykset oli aika yhdentekeviä ja artistien stailaus surkeampaa kuin koskaan. Oikeasti, ei näistä lauluesityksistä yksikään kovin kummoinen ollut, Diandra on vetänyt aiemmin paljon paremmin. Jotenkin ihan halvan tuntuinen ja kotikutoinen koko show.
Kivointa oli Eini, joka oli todella positiivinen yllätys sekä Veitolan kommentit.
Niih. Veitola ei tainnu ärsyttää tänään niin paljoo ku aikasemmin :)
Mun mielestä se puhuu asiaa, ja koska se ei teeskentele, arvostaa esittäjätkin sen mielipidettä.
Mut ei aleta taas vääntää tost Veitolasta, tiedetään kyllä, että se ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:38"]
Onkohan mun telkkarissa joku vika, kun tänään musta kaikki esitykset oli aika yhdentekeviä ja artistien stailaus surkeampaa kuin koskaan. Oikeasti, ei näistä lauluesityksistä yksikään kovin kummoinen ollut, Diandra on vetänyt aiemmin paljon paremmin. Jotenkin ihan halvan tuntuinen ja kotikutoinen koko show.
Kivointa oli Eini, joka oli todella positiivinen yllätys sekä Veitolan kommentit.
[/quote]
Samaa mieltä, jotenkin tylsiä esityksiä kaikki, ja asiaa ei ainakaan auttanut huonot kappalevalinnat.
Toisaalta minun mielestäni oopperajakson jälkeen show on muuttunut joka viikko tylsemmäksi. Olisi ollut paljon värikkäämpi ja hauskempi ohjelma seurata, jos kaikki laulajat olisivat olleet alusta loppuun mukana.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:19"]
Hermannilla on ulkonäköä ja karismaa mutta lauluääni on vain keskinkertainen.
[/quote]siis Hermanhan on just ihan kamalan näköinen. Hyi!
Minä ajattelin että Sillanpää vaan pelleili/hauskuutti asuvalinnallaan... ottiko joku muka sen tosissaan?
Einillä oli ruma silmämeikki. Ollista kyllä tykkäsin.
Valitettavasti Ollin esityksissä ei ole karismaa eikä syvyyttä, ei mitään ennennäkemätöntä, vaikuttaa ettei anna itseään täysin musiikin vietäväksi. Ihan kun olisi sellaisella asenteella liikkeellä että "heitetääs nyt tää biisi tässä, tykkäsitte tai ei".
Irina teki paljon enemmän töitä esitystensä eteen.
Munki mielest formaatti vois olla sellanen, et kaikki laulajat pysyis mukana loppuun asti. Joka kerta äänestettäis parhaast esityksestä, ja sit lopuks valittais voittaja (eniten ääniä saanut koko ohjelman aikana).
Olisin halunut nähdä Laura Pyrrön diskoilemassa :)
No eikö sitä pelleä saatu sieltä vieläkään ulos? Onneksi Jartsa on vielä. ♥
Munkin mielestä tästä ohjelmasta on vaan se terä jotenkin puuttunut. En tiedä mikä se oikein olis, mitä tarvittaisiin, mutta jotain! Lisäksi minäkin haluaisin, että kukaan ei tippuisi. Jotenkin orpoa nyt, kun on niin vähän esiintyjiä. Mielenkiintoinen idea kuitenkin!
Discostig olisi huikea nähdä
mutta Siltsu ja Diandra - huikeaa
HAAHAAAA EI LÄHTENYT! HAISTAKAA PASKAT VALITTAJAT!