Väsyykö naisen leuka helpommin paksun peniksen imemisestä?
Itselläni on aika paksu penis ja iso terska. Moni nainen on valittanut leuan väsymistä suikkarista. Jaksaako nainen imuttaa pidempään jos miehellä on ohut penis?
Kommentit (10)
Huulet väsyy minkä kokoisesta tahansa.
Minun naiseni leuka ei väsy, kun ei saa terskaa mahtumaan lainkaan leukojensa väliin. Mutta se ei haittaa minua, sen nuoleminenkin riittää minulle. Ja saahan hän imemällä spermat suuhunsa, jos joskus niin haluaa. Sitä minä pidän huonompana vaihtoehtona kuin spermat syvälle vaginaan. Niinpä tavallisesti minä imuttelen/nuolen vartin ja hän pari minuuttia ja sitten tositoimiin.
Tietysti väsyy. Yritäpä itse pitää suuta mahdollisimman ammollaan tai sitten vähän raollaan - kumpaa jaksat pitempään?
Itselläni penis on erektiossa aika tarkalleen saman kokoinen kuin kaksi oluttölkkiä päälekkäin (sellaisia 0,33 litran, ei puolen litran), ja se lienee lähellä keskiarvoa, ehkä himpun verran kookkaampi. Ei naiset ole siitä valittaneet, että olisi suikkariin liian iso. Jaksavat kyllä imeä puoli tuntia ilman taukoja. Kaikki eivät kuitenkaan pysty ottamaan ihan tyveä myöten, mutta se ei taida johtua leukojen väsymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni penis on erektiossa aika tarkalleen saman kokoinen kuin kaksi oluttölkkiä päälekkäin (sellaisia 0,33 litran, ei puolen litran), ja se lienee lähellä keskiarvoa, ehkä himpun verran kookkaampi. Ei naiset ole siitä valittaneet, että olisi suikkariin liian iso. Jaksavat kyllä imeä puoli tuntia ilman taukoja. Kaikki eivät kuitenkaan pysty ottamaan ihan tyveä myöten, mutta se ei taida johtua leukojen väsymisestä.
😂😂😂
no ei ehdi väsyä. ainakaan oman mieheni kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
no ei ehdi väsyä. ainakaan oman mieheni kanssa :)
Minimuna?
Helpommin kun sun leuka?