Mistä mies 28-vuotiaalle naiselle
Tuntuu että kaikki ikäiseni kunnolliset miehet ovat jo varattuja. Ikäiseni sinkut ovat joko peräkammarinpoikia tai sitten sitoutuminen ei ylipäätään kiinnosta. En halua yhdenillanjuttuja, joten baariheilat eivät myöskään ole mikään vaihtoehto. Silti kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä päivittäin.
Olen ihan normaalinnäköinen nainen, opiskelen yliopistossa ja käyn töissä. Opintojeni kautta en tapaa miehiä, on nimittäin varattuja tai itseäni reilusti nuorempia. Töissä en myöskään tapaa miehiä. Harrastuksieni kautta löydän kyllä mielenkiintoisia ihmisiä mutta en sinkkumiehiä. En haluaisi uskoa että olen tässä iässä tuomittu vanhaksi piiaksi, joten antakaa vinkkejä!
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:14"]Te korkeasti koulutetut naiset jäätte aika suurella todennäköisyydellä sinkuiksi. Teille ei oikein ole kysyntää miesmarkkinoilla. Hyvää onnea silti.
[/quote]
Hahahah, a pu a! Niin, katsos niillä markkinoilla joilla te perähikiän lähihoitajat kelpaatte niille lassukoille, ei paljon korkeakoulutetut liikuskele. Kaveriporukassani ennemminkin ihmeteltäisiin jos joku toisi amiksen käyneen tytön "näytille". Ei siinä mitään pahaa tietenkään olisi, mutta olisi todella omituista. Kotiin monetkaan ei voisi edes amiksen kärynnyttä viedä, kun johtaja isi ei tykkäisi.
Eli onneksi me koulutetut naiset "kelpaamme" niiden sukujen vesoille joissa koulutusta ja sivistystä edelleen arvostetaan. Johtajamiehen haluankin ennen autonasentajaa, autonasentaja nyrpistellöön hallissansa minulle.
[/quote]
Voin kertoa sinulle julkisen salaisuuden. Niitä vesoja ei kiinnosta tippaakan koulutustasosi, vaan jalkojen välistäsi löytyvä värkki. Ja sekin ihmetyttää, että miten korkeasti mahdat olla koulutettu, kun et osaa pilkkusääntöjä. Ja olihan tuo kirjoituksesi muutenkin "amistasoa".
Ap ei nyt täsmennä minkälainen sen miehen pitäsi olla. Muuta kuin "ei epätoivoinen" ja haluaa juuri hänet.
Pituus, paino, ulkonäkö, koulutus, luonne suunnilleen, arvot, saako olla lapsia, ikä, harrastukset...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:14"]Te korkeasti koulutetut naiset jäätte aika suurella todennäköisyydellä sinkuiksi. Teille ei oikein ole kysyntää miesmarkkinoilla. Hyvää onnea silti.
[/quote]
Hahahah, a pu a! Niin, katsos niillä markkinoilla joilla te perähikiän lähihoitajat kelpaatte niille lassukoille, ei paljon korkeakoulutetut liikuskele. Kaveriporukassani ennemminkin ihmeteltäisiin jos joku toisi amiksen käyneen tytön "näytille". Ei siinä mitään pahaa tietenkään olisi, mutta olisi todella omituista. Kotiin monetkaan ei voisi edes amiksen kärynnyttä viedä, kun johtaja isi ei tykkäisi.
Eli onneksi me koulutetut naiset "kelpaamme" niiden sukujen vesoille joissa koulutusta ja sivistystä edelleen arvostetaan. Johtajamiehen haluankin ennen autonasentajaa, autonasentaja nyrpistellöön hallissansa minulle.
[/quote]
Voin kertoa sinulle julkisen salaisuuden. Niitä vesoja ei kiinnosta tippaakan koulutustasosi, vaan jalkojen välistäsi löytyvä värkki. Ja sekin ihmetyttää, että miten korkeasti mahdat olla koulutettu, kun et osaa pilkkusääntöjä. Ja olihan tuo kirjoituksesi muutenkin "amistasoa".
[/quote]
Puhelimellani näpyttelin. Ajattelin ettet amistyttönä sitä huomaa. tosin en kyllä myöskään osaa pilkkusääntöjä. Ei tarvitse ihmetellä, kauppiksessa olen, ja siis ei, ei kauppiksessa niinkuin jotkut amikset kutsuvat kaupallisen alan ammattikoulua. vaan Aalto yliopiston sellaisessa. Oikeinkirjoitus, se ei onneksi ole ollut ongelma laskiksessa.
No hyvä niin, pidetään tämä sinun älykäs neuvo mielessä ja alapää kunnossa. eli sun logiikan mukaan voin tehdä päätelmän että koulutetuilla naisilla on yempään sosiaaliryhmään kuuluvien mies kavereideni mielestä jalkojen välissä parempi "värkki". erikoista, muta kai se nyt vaan niin on, kun on av mamma niin todennut
[/quote]
[/quote]
Sivistynyt, hyväkäytöksinen ja kohtelias voi olla ilman korkeakouluakin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:30"]
Ap ei nyt täsmennä minkälainen sen miehen pitäsi olla. Muuta kuin "ei epätoivoinen" ja haluaa juuri hänet.
Pituus, paino, ulkonäkö, koulutus, luonne suunnilleen, arvot, saako olla lapsia, ikä, harrastukset...
[/quote]
Pituus on aika yhdentekevä, paino mielellään normaali. Omaan elämääni liikunta kuuluu olennaisesti, toivon sitä myös toiselta osapuolelta. Koulutus voi olla mitä hyvänsä, toki toivon että mies työskentelee/opiskelee alaa mikä tuntuu oikealle ja elättää itsensä. Miehen pitää kuitenkin olla sivistynyt ja hyvätapainen. Toivon luonteeltaan melko avointa ja ulospäinsuuntautunutta, puhetaitoista miestä. En halua arvailla toisen ajatuksia tai joutua koko ajan lypsämään mielipiteitä ulos. Minulle parisuhteessa tärkeintä on luottamus ja uskollisuus, yhteinen huumori ja yhdessä tekeminen. Suhteen pitää olla tasa-arvoinen. Kaipaan myös säännöllistä seksielämää eikä seksiä saa käyttää vallan vaan rakkauden välineenä :)
Arvoista tärkeinä voisin sanoa muiden kunnioittamisen ja ympäristön vaalimisen. Omat poliittiset ajatukseni menevät enemmän vasemmalle kuin oikealle. Työskentelen opintojeni ohella kulttuurialalla ja toivon että miehenikin ymmärtää alastani edes jotain vaikkei itse tarvitse olla samalla alalla.
Miellellään ei lapsia, mutta jos jos hyvällä miehellä niitä sattuu olemaan niin minkäs sille mahtaa. Mutta todennäköisesti haluan jossain vaiheessa itsekin saada lapsia tai lapsen.
Ikä jos on jossain kolmenkympin tienoilla niin oikein hyvä.
En sitten tiedä onko tässä liikaa asioita jotka pelottavat sellaiset normaalit mukavat miehet pois vai onko kuvailemani kaltaisia miehiä oikeasti todella vähän olemassa...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:01"]
[/quote]
[/quote]
Sivistynyt, hyväkäytöksinen ja kohtelias voi olla ilman korkeakouluakin.
[/quote]
Niin voi, isoäitini on. Vastasinkin ehkä provosoivasti viestiin jonka sisältö oli niin täyttä kuraa. Mutta totta myös on että pääkaupunkisudun rannikolla asuneena, amis ei vaan ole ollut vaihtoehto, ja poikaystävieni kotona on ollut hyvin selvää etei kotiin tule kun yo. Näin siis minunkin kotona, ihmettelisin tosi paljon jos velijeni ottaisi itselleen amiksen käyneen, sanoinhan kuitenkin ylemmässä viestissä että se toki olisi ok, mutta hyvin outoa. minä olen siis meidän suvun liberaali.
Sellainen mobiilisovellus kuin Tinder. Käyttäisin jos olisin sinkku! Suurin osa 27v mieheni sinkkukavereista löytyy sieltä. Hauskaa ja helppoa. Miinuksena se, että monet Tinderin käyttäjät hakevat jotain muuta kun vakavaa parisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:18"]
Ei tietenkään tarvitse tyytyä ihan mihin vain. Kuitenkin kannattaa myös tiedostaa, että pelissä voi tällöin jäädä käteen tyhjä myös tyhjä arpa.
[/quote]
Nainen voi onneksi hankkia lapsen yksinkin spermanluovuttajan avulla. Nimittäin mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa petturimiehen kanssa. Tiedostan riskin ja olen valmis hyväksymään sen asian vaikka kaipaankin läheisyyttä, seksiä, hellyyttä ja rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:19"]
Sellainen mobiilisovellus kuin Tinder. Käyttäisin jos olisin sinkku! Suurin osa 27v mieheni sinkkukavereista löytyy sieltä. Hauskaa ja helppoa. Miinuksena se, että monet Tinderin käyttäjät hakevat jotain muuta kun vakavaa parisuhdetta.
[/quote]
Väärin. Jotkut toki hakevat ehkä vaan tapailu seuraa, mutta mun kavereista kolme on päätynyt parisuhteeseen sen kautta, ja eivät ole edes mitään tutun tuttuja, vaan paras ystäväni, velijeni ja duunikaverini:) kyllä siltä voi lykästää:)
Mistä tahansa jos uskallat tehdä aloitteen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:28"]
[/quote]
Väärin. Jotkut toki hakevat ehkä vaan tapailu seuraa, mutta mun kavereista kolme on päätynyt parisuhteeseen sen kautta, ja eivät ole edes mitään tutun tuttuja, vaan paras ystäväni, velijeni ja duunikaverini:) kyllä siltä voi lykästää:)
[/quote]
Ihanko totta? Mutta pitääkö olla ihan mallikaunis että kehtaa tuonne kuvansa laittaa?
Olen ihan perusnätti, en mikään kaunotar...
Aina asennetta kannattaa korjata siinä suhteessa, että kaikki sinkkumiehet olisivat jotenkin huonoja.
Oletko sä AP itse epäkunnollinen peräkammarityttö kun oot sinkku?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:36"]
[/quote]
[/quote]
Ihanko totta? Mutta pitääkö olla ihan mallikaunis että kehtaa tuonne kuvansa laittaa?
[/quote]
Joo, ihan ihan totta. Kaverini on mielstäni nätti, mutta kuvissa ei mitenkään ole panostanut, ihan tavallinen opiskelija tyttö on. Työkaverini kolmekymppinen, vähän persoonallisesti pukeutva, perus kaunis nainen. ja velijeni, no hän on tavallaan aika perus komea, pitkä, kova urheilemaan ja tumma piirteinen muotiorja.
Mä suosittelen kaikille nykyään tinderiä tästä syystä:) Itse olen käynyt kolmilla treffeillä, jotka ei ole johtanut mihinkään, mutta on ollut ihan hauskaa kyllä:)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
höpsis, laita ja kokeile sitä se on koukuttavaa, ja sielä on kaikenlaista porukkaa, ihan laidasta laitaan. Aivan varmasti kehtaat!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:50"]Aina asennetta kannattaa korjata siinä suhteessa, että kaikki sinkkumiehet olisivat jotenkin huonoja.
[/quote]
Tämäkin varmasti. Ja tuskin kukaan sinkkumies jaksaa edes yrittää kovin pitkään, jos naiselta tulee heti alkuun viestiä, että olet huono, viallinen ja peräkammarinpoika. Itse ainakin toteaisin heti alkuun, että tää tais olla tässä....
(Toki panemaan voisin vielä yrittää päästä, mutta jos vastapuolelta tulee signaalia, että olen jotenkin huono yksilönä itsestäni riippumattomista syistä, niin parisuhteen mahdollisuus on tasan nolla. On niitä muitakin naisia...).
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:50"]
Aina asennetta kannattaa korjata siinä suhteessa, että kaikki sinkkumiehet olisivat jotenkin huonoja.
[/quote]
Jaahas. Väännetään nyt rautalangasta, kun et kerta edes aloitusviestiä ilmeisesti lukenut? En tapaa juurikaan ikäisiäni sinkkumiehiä töitteni tai opiskelujen kautta. En ole kiinnostunut varatuista miehistä. En myöskään ole kiinnostunut yhdenillanjutuista tai baariheiloista. En ole peräkammarintyttö tai kiinnostunut peräkammarinpojista. Etsin kunnollista luotettavaa miestä parisuhteeseen, ehkä koko loppuelämäni kumppaniksi.
Mielestäni minulla ei ole kohtuuttomat vaatimukset, mutten yksinkertaisesti onnistu törmäämään niihin mukaviin ikäsiini sinkkumiehiin. En ole varma onko hyvät miehet jo varattu vai liikunko yksinkertaisesti täysin väärissä piireissä. Ehkä tuota tinderiä uskaltaisi kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:14"]
Te korkeasti koulutetut naiset jäätte aika suurella todennäköisyydellä sinkuiksi. Teille ei oikein ole kysyntää miesmarkkinoilla. Hyvää onnea silti.
[/quote]
Onneksi useimmat korkeasti koulututetut miehet eivät ole siinä määrin nahjuksia, että pelkäisivät naisen koulutusta. Vaikka kyllä minulle ihan perusduunarikin kelpaisi, kunhan on sivistystä ja käytöstavat.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:29"]
Oletko nätti ja urheiletko? Tissien koko? Mikset ole vielä valmistunut?
KTM-mies, 29v
[/quote]
En osaa nättiydestä sanoa, ihan tavallisen näköinen. En mikään malli, mutten myöskään suohirviö. Urheilen säännöllisesti ja toivon sitä myöskin unelmamieheltäni. Tissit 65C eli pienet, mutta siro ja hoikka olen minäkin joten ovat sopusuhtaiset kehooni nähden. En ole valmistunut vielä koska aloitin opiskelemaan alaani kaksi vuotta sitten, ei kukaan valmistu maisteriksi kahdessa vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:07"]
Todennäköisimmin joku toisella kierroksella oleva iskä tai rauhoittunut naistenmies sopii parhaimmin. Heitä on paljon alle nelikymppisissä.
[/quote]
Toisella kierroksella oleva iskä kyllä kelpaa, mutta noista rauhoittuneista naistenmiehistä en kyllä tiedä. Ei vaan kiinnosta sellaiset ukot jotka kastavat molonsa jokaiseen reikään. Tietenkin iskänkin kanssa voi tulla omat ongelmansa, esimerkiksi jos haluan itse jossain vaiheessa lapsia eikä eronnut isukki välttämättä halua enää enempää jälkikasvua.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:50"]
Kysyntä ja tarjonta eivät oikein taida kohdata kolmekymppisten akateemisten sinkkunaisten maailmassa. Käy niin kuin siinä hesarin artikkelissa, missä sitten vajaa nelikymppisenä aletaan puuhaamaan lasta yksin.
Kuitenkin niitä miehiä on rajallisesti, jotka täyttävät nuo melkoisen kovat "vaatimuslistat", mitä miehelle asetetaan ja luultavasti näistä lähes jokainen on pariutunut tai ei edes halua sitoutua, kun naisia on joka sormelle
[/quote]
Mutta miksi pitäisi tyytyä keneenkään joka ei oikeasti kolahda? Itse tosiaan alan varmastikin vakavissani harkita adoptiota tai spermanluovuttajaa, jos en kymmenen vuoden sisällä ole tavannut sitä oikeaa.
Ja minulla ei ole mitään kymmensivuista vaatimuslistaa, mutta kyllä jotain samanlaista pitää elämänarvoissa olla. Käytöstavat pitää löytyä. Akateemista koulutusta ei tarvitse miehellä olla. En halua komrpomissisuhdetta vaan rakkautta.
[/quote]
Ei tietenkään tarvitse tyytyä ihan mihin vain. Kuitenkin kannattaa myös tiedostaa, että pelissä voi tällöin jäädä käteen tyhjä myös tyhjä arpa.
Sanoisin kuitenkin, että tuolla ulkona on runsaasti ihan kunnollisia (ja valitettavasti tavallisia) miehiä, jotka eivät kuitenkaan 100%:sti täytä akateemisten sinkkunaisten rakkauslistan vaatimuksia ja jotka kuitenkin ansaitsisivat mahdollisuuden. Ei mulla muuta.
Kannattanee ehkä kokeilla sitä nettideittailua, vastauksia tulee luultavasti kymmeniä kuvauksen perusteella. Jos ei näistä tarjokkaista sitten kukaan miellytä, niin antaa sitten vaikka olla?