Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies 28-vuotiaalle naiselle

Vierailija
13.04.2014 |

Tuntuu että kaikki ikäiseni kunnolliset miehet ovat jo varattuja. Ikäiseni sinkut ovat joko peräkammarinpoikia tai sitten sitoutuminen ei ylipäätään kiinnosta. En halua yhdenillanjuttuja, joten baariheilat eivät myöskään ole mikään vaihtoehto. Silti kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä päivittäin.

Olen ihan normaalinnäköinen nainen, opiskelen yliopistossa ja käyn töissä. Opintojeni kautta en tapaa miehiä, on nimittäin varattuja tai itseäni reilusti nuorempia. Töissä en myöskään tapaa miehiä. Harrastuksieni kautta löydän kyllä mielenkiintoisia ihmisiä mutta en sinkkumiehiä. En haluaisi uskoa että olen tässä iässä tuomittu vanhaksi piiaksi, joten antakaa vinkkejä! 

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit edelliset poikaystäväsi, eikö sieltä löydy enää?

Kuinka itsenäinen olet? Miten vakavaa seurustelua oikeastaan toivot?

Vierailija
42/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:51"]

Mistä löysit edelliset poikaystäväsi, eikö sieltä löydy enää?

Kuinka itsenäinen olet? Miten vakavaa seurustelua oikeastaan toivot?

[/quote]

Opiskelujen kautta on aina löytynyt. Nyt on vähän eri tilanne kun aika iso osa opiskelukavereista on minua muutaman vuoden nuorempi ja ikäiseni ovat varattuja. 

Millä tavalla kuinka itsenäinen? Toivon siinä määrin vakavaa seurustelua, että ei paneskella muita ja mahdollisesti voi suunnitella jopa yhteistä tulevaisuutta jos sille näyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 08:50"]

Mitä tarkoitat peräkammarinpojalla? Pleikkarinpelaajia?

[/quote]

Sellaista joka ei ole koskaan oikeasti poistunut vanhempiensa nurkista. Tai napanuora äitiin ei ole katkennut edes aikuisiässä. 

Vierailija
44/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 02:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:50"]

Aina asennetta kannattaa korjata siinä suhteessa, että kaikki sinkkumiehet olisivat jotenkin huonoja.

Oletko sä AP itse epäkunnollinen peräkammarityttö kun oot sinkku?

[/quote]

Jaahas. Väännetään nyt rautalangasta, kun et kerta edes aloitusviestiä ilmeisesti lukenut? En tapaa juurikaan ikäisiäni sinkkumiehiä töitteni tai opiskelujen kautta. En ole kiinnostunut varatuista miehistä. En myöskään ole kiinnostunut yhdenillanjutuista tai baariheiloista. En ole peräkammarintyttö tai kiinnostunut peräkammarinpojista. Etsin kunnollista luotettavaa miestä parisuhteeseen, ehkä koko loppuelämäni kumppaniksi.

Mielestäni minulla ei ole kohtuuttomat vaatimukset, mutten yksinkertaisesti onnistu törmäämään niihin mukaviin ikäsiini sinkkumiehiin. En ole varma onko hyvät miehet jo varattu vai liikunko yksinkertaisesti täysin väärissä piireissä. Ehkä tuota tinderiä uskaltaisi kokeilla. 

[/quote]

Saatko pakkeja kun teet aloitteita?

[/quote]

Mitä aloitteita? Miten niitä voi tehdä, kun ei juurikaan törmää mielenkiintoisiin suunnilleen omanikäisiin sinkkumiehiin? Kaikki kiinnostavat ovat lopulta paljastuneet varatuiksi ja niistä minä pysyn etäällä. Baareissa en juokse miesseuraa hakemassa, kun ei edelleenkään ne yhdenillanpanot kiinnosta. 

[/quote]

iske baarimikko tai portsari. Ne ei varmaan ole siellä yhden yön seuraa metsästämässä.

Vierailija
45/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 02:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:50"]

Aina asennetta kannattaa korjata siinä suhteessa, että kaikki sinkkumiehet olisivat jotenkin huonoja.

Oletko sä AP itse epäkunnollinen peräkammarityttö kun oot sinkku?

[/quote]

Jaahas. Väännetään nyt rautalangasta, kun et kerta edes aloitusviestiä ilmeisesti lukenut? En tapaa juurikaan ikäisiäni sinkkumiehiä töitteni tai opiskelujen kautta. En ole kiinnostunut varatuista miehistä. En myöskään ole kiinnostunut yhdenillanjutuista tai baariheiloista. En ole peräkammarintyttö tai kiinnostunut peräkammarinpojista. Etsin kunnollista luotettavaa miestä parisuhteeseen, ehkä koko loppuelämäni kumppaniksi.

Mielestäni minulla ei ole kohtuuttomat vaatimukset, mutten yksinkertaisesti onnistu törmäämään niihin mukaviin ikäsiini sinkkumiehiin. En ole varma onko hyvät miehet jo varattu vai liikunko yksinkertaisesti täysin väärissä piireissä. Ehkä tuota tinderiä uskaltaisi kokeilla. 

[/quote]

Saatko pakkeja kun teet aloitteita?

[/quote]

Mitä aloitteita? Miten niitä voi tehdä, kun ei juurikaan törmää mielenkiintoisiin suunnilleen omanikäisiin sinkkumiehiin? Kaikki kiinnostavat ovat lopulta paljastuneet varatuiksi ja niistä minä pysyn etäällä. Baareissa en juokse miesseuraa hakemassa, kun ei edelleenkään ne yhdenillanpanot kiinnosta. 

[/quote]

iske baarimikko tai portsari. Ne ei varmaan ole siellä yhden yön seuraa metsästämässä.

[/quote]

:D 

Pakko myöntää että kerran nuorena yritinkin iskeä pokea. Ei lähtenyt mukaan. 

Vierailija
46/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:55"]

Hei ap. Sinun tekstejäsi lukiessani en yhtään enää ihmettele että olet sinkku. Todella ala-arvoista väheksyä yhtään minkään ammattikunnan edustajaa, lähihoitajia mm. Jos oikeasti nostat itsesi noin korkealle jalustalle, se näkyy kauas ja on todella vastenmielistä.

Terv. Se alemmantasoinen ammattkorkean käynyt sairaanhoitaja joka vei varmaan sen viimeisen vapaan korkeastikoulutetun sinkkumiehen.

[/quote]

Meniköhän vastaus väärään ketjuun? 

Minulle miehen koulutus on aivan yhdentekevä, kunhan on sivistynyt ja hyvätapainen. Ole hyvä ja lue aloitusviesti uudelleen. Terveisin ap. 

Vierailija
47/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:49"] Ei vaan kiinnosta sellaiset ukot jotka kastavat molonsa jokaiseen reikään. [/quote]

No sanos muuta, ensin nainen ei ymmärrä sitoutua ajoissa, jonka seurauksena etsitään miestä vasta tuossa iässä, ja sitten vielä syytetään miestä siitä, etteivät löytäneet sitoutumishaluista naista vaan joutuivat kiertopalkinnoksi.

Olipa oikein malliesimerkki naisen harjoittamasta kaksinaismoralismista.

[/quote]

Onko olemassa joku takaraja, milloin naisen pitäisi olla viimeistään sitoutunut? En minä vaan ole kuullut sellaisesta. En ole halunnut väkisin sitoutua ihmisen kanssa joka ei ole minulle se sopiva kumppani. 

Ja en voi sille mitään, että minua yököttää miehet jotka harrastavat paljon yhdenillanjuttuja tai pettävät suhteissaan. Itse en halua sellaista miestä itselleni, aivan varmasti on olemassa miehiäkin jotka eivät pane suunnilleen kaikkea mikä liikkuu. 

Vierailija
48/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:12"]

Hei ap, halusin vain kertoa että piti ihan tarkkaan miettiä etten olisi itse käynyt kirjoittamassa tuota aloitusta tänne vaikka unissani, tilanteesi kuulostaa niin samalta kuin omani! Olen muutaman vuoden odotellut ja ajatellut että kyllä se sopiva joskus vastaan kävelee, mutta kun ei ala näkyä niin täytynee alkaa aktiivisempiin toimiin, yksinäisyys alkaa jo kyllästyttää. Tinderiä olen harkinnut seuraavana askeleena :) Tsemppiä meille, kevät on varmasti hyvää aikaa treffeille ja uusille tuttavuuksille!

[/quote]

No niin, on sentään joku muukin samassa tilanteessa! Itse päätin aloittaa nettideittailun, ja tuon tinderin käytön kunhan saan itsestäni hyvän kuvan ensin otettua ;)

Vierailija
49/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 10:49"] Ei vaan kiinnosta sellaiset ukot jotka kastavat molonsa jokaiseen reikään. [/quote]

No sanos muuta, ensin nainen ei ymmärrä sitoutua ajoissa, jonka seurauksena etsitään miestä vasta tuossa iässä, ja sitten vielä syytetään miestä siitä, etteivät löytäneet sitoutumishaluista naista vaan joutuivat kiertopalkinnoksi.

[/quote]

Onko olemassa joku takaraja, milloin naisen pitäisi olla viimeistään sitoutunut? En minä vaan ole kuullut sellaisesta. En ole halunnut väkisin sitoutua ihmisen kanssa joka ei ole minulle se sopiva kumppani. 

Ja en voi sille mitään, että minua yököttää miehet jotka harrastavat paljon yhdenillanjuttuja tai pettävät suhteissaan. Itse en halua sellaista miestä itselleni, aivan varmasti on olemassa miehiäkin jotka eivät pane suunnilleen kaikkea mikä liikkuu. 

[/quote]

Tottakai sellaisia miehi löytyy, suurin osa niistä miehistä jotka löytävät sitoutumishaluisen naisen ovat juuri sellaisia.

ysymyshän ei ollut siitä löytyykö, vaan siitä miksi löytyy niin vähän, ja vastaus on todellakin sitoutumishaluisten naisten määrä. Se on se rajoittava tekijä, ei suinkaan se mitä ko miehet itse olisivat halunneet. On se kumma että jos mies haluaa sitoutua, ja nainen käyttää tilannetta hyväkseen yhdenillan suhteessa on sekin miehen syy. Koita nyt jo nähdä todellisuus sellaisena kuin se oikeasti on.

Kukaan ei ole väittänyt sitoutumiselle olevan mitään aikarajaa, mutta syyllisiä etsiessään kannattaisi aloittaa peiliin katsomisella, eikä pistää oman käytöksensä seurauksia miesten syyksi. Ihan siitä riippumatta mikä itse kutakin ällöttää tai ei ällötä.

Vierailija
50/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:23"]

Ap:lle: ensinnäkin, sinulla on ilmeisesti jotain traumoja kakkoseksi jäämisestä ja peräkammarin pojista, niin pahasti paistaa jutuista läpi. Kannattaisi käsitellä näitä joskus (esim. täällä).

Oletetaanpa, että olisin 10 v nuorempi ja tuossa hakemassasi ikähaarukassa. Mitä annettavaa minulle on naisella, joka on joko töissä tai opiskelee koko ajan? Yhteinen illallinen ja seksiä nukkumaan mennessä? Sori, ei riitä, jos sitä pitäisi vielä parisuhteeksi kutsua.

[/quote]

Valitettavasti on kokemusta siitä, että pitkässä parisuhteessa petetään. Peräkammarinpojista ei kokemusta sentään ole. 

Useimmat ihmiset jossain vaiheessa elämäänsä opiskelevat tai tekevät töitä. Suurin osa opiskelijoista joutuu tekemään töitä koska opintotuki on niin pieni. Harmillista että jopa töiden tekeminen tai opiskelu voi olla joillekin ihmisile turn off, mutta eipä itseni onneksi tarvitse sellaisten ihmisten kanssa seurustella. 

Aika monessa parisuhteessa se seurustelu varsinkin aluksi on sitä, että syödään ja nukutaan yhdessä. Mitäs siinä on vikana?

Vierailija
51/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]

Tottakai sellaisia miehi löytyy, suurin osa niistä miehistä jotka löytävät sitoutumishaluisen naisen ovat juuri sellaisia.

ysymyshän ei ollut siitä löytyykö, vaan siitä miksi löytyy niin vähän, ja vastaus on todellakin sitoutumishaluisten naisten määrä. Se on se rajoittava tekijä, ei suinkaan se mitä ko miehet itse olisivat halunneet. On se kumma että jos mies haluaa sitoutua, ja nainen käyttää tilannetta hyväkseen yhdenillan suhteessa on sekin miehen syy. Koita nyt jo nähdä todellisuus sellaisena kuin se oikeasti on.

Kukaan ei ole väittänyt sitoutumiselle olevan mitään aikarajaa, mutta syyllisiä etsiessään kannattaisi aloittaa peiliin katsomisella, eikä pistää oman käytöksensä seurauksia miesten syyksi. Ihan siitä riippumatta mikä itse kutakin ällöttää tai ei ällötä.

[/quote]

Anteeksi mutta viestisi on varsin sekavasti kirjoitettu eikä siinä tunnu ole päätä eikä häntää. Itse olisin halunnut sitoutua jo aikaisemmin, mutta sopivia miehiä ei toistaiseksi vaan ole sattunut kohdalle. Enemmänkin niitä miehiä jotka eivät halua sitoutua tai varattuja jotka hakevat hupiseuraa. Minua ei vaan kiinnosta tuhlata aikaani sellaisiin. 

Vierailija
52/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:07"]

Todennäköisimmin joku toisella kierroksella oleva iskä tai rauhoittunut naistenmies sopii parhaimmin. Heitä on paljon alle nelikymppisissä.

[/quote]

Hei sorry mutta minulle ei ainakaan kelpaa mitkään toisella kierroksella olevat ukkomiehet! YÄK! Olen lapseton 30 v nainen ja odotan samaa mieheltä. Onneksi löysin vuosi sitten lapsettoman 39 vuotiaan miehen jonka kanssa olemme nyt yhdessä ja kihloissa, ehkäisy jätetty pois. Ei ole pakko tyytyä tässäkään iässä miehiin jotka ovat jo toisella kierroksella! Ihania, lapsettomia ja vapaitakin miehiä löytyy! Juuri niitä jotka on myös eronneet pitkästä suhteesta ja haluavat löytää Sen Oikean jonka kanssa persutaa perhe. Etsikööt miehet joilla on jo lapsia kaltaisiaan. Heitäkin löytyy! Muutaman lapsen äitejä jotka ovat eronneet.

[/quote]

Et sinä sitä puolestani päätä? Jos satun löytämään sinkkunaisen, jonka mielestä olen yliveto, niin sinä saat pahastua aivan vapaasti minulla jo olevasta yhdestä lapsesta. Jollakin on ollut entuudestaan 100 hoitoa, toisella 10 ja kolmannella 1. Yhdellä on entuudestaan 1 lapsi josta on huolehtinut hyvin, toisella ei yhtään. Kaikki olemme erilaisia. Mikä sinä kuvittelet olevasi päättämään, että lapsen jo aiemmasta liitosta saaneet mutta lisää lapsia haluavat miehet saisivat etsiä lapsensa jo hankkineita naisia?

Jos minä koen tarvetta hankkia pari muksua lisää jonkun ihanuuden kanssa, ei se ole sinulta pois. Merkillinen asenne sinulle, melkeinpä vastaava suhtautuminen kuin jollakin rasistipersulla, joka käskee mamujen pysyä poissa omilta nurkilta ja saman tien naapureidenkin. Ihmisten kohtalot vaihtelevat. Joskus voi olla vuosien auttamisen jälkeen syytä katsoa kaikki tulleen tehdyksi parisuhteen hyväksi.

[/quote]

Tämä loikin MINUN mielipide. Itseäni ei kiinnosta miehet joilla on jo perhe. Liian usein miehet etsivät lapsetonta naista vaikka itsellä olisi jo lapsia. Miksi miehelle ei kepaa nainen jolla on lapsia jos itselläkin niitä on jo? Moni lapseton haluaa kokea yhdessä miehen kanssa sen ensimmäisen lapsen saannin eikä halua miehen eksää muksuineen omaan elämään roikkumaan.

Vierailija
53/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:17"]

Mä olen 28v sinkkunainen enkä tajua miten joku voi pysyä sinkkuna! Minua on tultu iskemään mm. Ikeassa, k-kaupassa, torilla, liikennevaloissa, missä vaan jos kodistani erehdyn poistumaan.

Enkä ole edes kaunis vaan läski ja ruma + mulla on pari lasta.

Sitten kun ilmoitan ettei kiinnosta niin ei mee perille!!! Miehet on tosi epätoivoisia eikä ne tunnu edes olevan seksiä vailla vaan ihan oikeaa perhettä.

Ihan järjettömät määrät vapaana +/- 30v. miehiä, hyvännäköisiäkin jopa. 

[/quote]

Kyse ei ole siitä etteikö tultaisi iskemään. Vaan ne iskijät eivät ole kiinnostavia, yleensä juuri niitä epätoivoisia jotka ehdottelevat suunnilleen jokaiselle vastaantulijalle. 

Onko se väärin, jos haluaa että miehen ja naisen välillä olisi jotain kemiaa? Haluan miehen joka on kiinnostunut juuri minusta.

Vierailija
54/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha toivo, peli on jo menetetty. Mene hautausmaalta kaivamaan tuore ruumis kaveriksi - sitä lähemmäksi et enää parisuhdetta pääse, kun olet jo noin vanha.

Vierailija
55/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:25"]

Turha toivo, peli on jo menetetty. Mene hautausmaalta kaivamaan tuore ruumis kaveriksi - sitä lähemmäksi et enää parisuhdetta pääse, kun olet jo noin vanha.

[/quote]

Mene muualle trollaamaan. Välituntikisikin taisi jo loppua. 

Vierailija
56/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eipähän ainakaan olisi kiinnostunut kenestäkään muusta naisesta vaan pelkästään minusta, huippukoulutetusta pitkähiuksisesta (huom! ei lisäkkeet) hottibeibestä.

Vierailija
57/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:32"]

[/quote]

Mene muualle trollaamaan. Välituntikisikin taisi jo loppua. 

[/quote]

Hauska läppähän tuo oli. :D

Vierailija
58/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta eivät oikein taida kohdata kolmekymppisten akateemisten sinkkunaisten maailmassa. Käy niin kuin siinä hesarin artikkelissa, missä sitten vajaa nelikymppisenä aletaan puuhaamaan lasta yksin.

Kuitenkin niitä miehiä on rajallisesti, jotka täyttävät nuo melkoisen kovat "vaatimuslistat", mitä miehelle asetetaan ja luultavasti näistä lähes jokainen on pariutunut tai ei edes halua sitoutua, kun naisia on joka sormelle

Vierailija
59/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:50"]

Kysyntä ja tarjonta eivät oikein taida kohdata kolmekymppisten akateemisten sinkkunaisten maailmassa. Käy niin kuin siinä hesarin artikkelissa, missä sitten vajaa nelikymppisenä aletaan puuhaamaan lasta yksin.

Kuitenkin niitä miehiä on rajallisesti, jotka täyttävät nuo melkoisen kovat "vaatimuslistat", mitä miehelle asetetaan ja luultavasti näistä lähes jokainen on pariutunut tai ei edes halua sitoutua, kun naisia on joka sormelle

[/quote]

Mutta miksi pitäisi tyytyä keneenkään joka ei oikeasti kolahda? Itse tosiaan alan varmastikin vakavissani harkita adoptiota tai spermanluovuttajaa, jos en kymmenen vuoden sisällä ole tavannut sitä oikeaa. 

Ja minulla ei ole mitään kymmensivuista vaatimuslistaa, mutta kyllä jotain samanlaista pitää elämänarvoissa olla. Käytöstavat pitää löytyä. Akateemista koulutusta ei tarvitse miehellä olla. En halua komrpomissisuhdetta vaan rakkautta. 

Vierailija
60/88 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:14"]Te korkeasti koulutetut naiset jäätte aika suurella todennäköisyydellä sinkuiksi. Teille ei oikein ole kysyntää miesmarkkinoilla. Hyvää onnea silti.

[/quote]

Hahahah, a pu a! Niin, katsos niillä markkinoilla joilla te perähikiän lähihoitajat kelpaatte niille lassukoille, ei paljon korkeakoulutetut liikuskele. Kaveriporukassani ennemminkin ihmeteltäisiin jos joku toisi amiksen käyneen tytön "näytille". Ei siinä mitään pahaa tietenkään olisi, mutta olisi todella omituista. Kotiin monetkaan ei voisi edes amiksen kärynnyttä viedä, kun johtaja isi ei tykkäisi.

Eli onneksi me koulutetut naiset "kelpaamme" niiden sukujen vesoille joissa koulutusta ja sivistystä edelleen arvostetaan. Johtajamiehen haluankin ennen autonasentajaa, autonasentaja nyrpistellöön hallissansa minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi