Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Gudrun sjödenin sivuilla, kun täällä aina hehkutetaan

Vierailija
07.01.2024 |

On ale, joten kuvittelin ostavani vähintään yhden vaatteen. Mutta ei siellä kyllä ollut mitään kiinnostavaa. 

Ihan kivoja varmaan, jos on esim. lastentarhan täti.

Fanitatteko te sitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuosi oli kaunis viime vuoden mallistossa, mutta mekolla oli hintaa melkein 200 euroa, joten en ostanut. Enhän edes ole steinermamma. 

Vierailija
2/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä yhtään hehkutusta täällä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut neuleet ovat OK ja saattaa löytyä myös kivan värisiä. Tekstiilien kuosit ovat monesti räikeitä ja mekot usein mallia teltta. En ole hehkutusta kuullut tai nähnyt.

Vierailija
4/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sopii pienille, laihoille hyväpiirteisille naisille. Eli kaikkea mitä minä en ole. Näyytäisin sillan alle ajauteneelta pulimummolta niissä. Ihania vaatteita lyllä.

Vierailija
5/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sopii pienille, laihoille hyväpiirteisille naisille. Eli kaikkea mitä minä en ole. Näyytäisin sillan alle ajauteneelta pulimummolta niissä. Ihania vaatteita lyllä.

Pienille? Siellä oli aikamoista telttoja. Ap

Vierailija
6/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gudrun oli aikoinaan kova juttu täälläkin, kun sitä haettiin Ruotsista. Sitten tuli liike tänne, niin kysyntä vähän lerpahti. 

Hassua että sama tapahtui Blue Tomatolle, itävaltalaiselle laskettelutarvikeliikkeelle josta nuoret usein tilasivat tavraa. Kun se avasi liikeken Foorumiin, kysyntä ei mitenkään räjähtänyt käsiin.Toki hyvä kama aina myy  mutta silti.

Vierailija
7/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Laitapa teltta pitkälle ja pömppövatsaiselle  saatika obeesille- haloo?! Oliko malleissa XL- Naisia?

Vierailija
8/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on silti tarkoitettu pienikokoisille tai siis voivat näyttää pienikokoisen päällä hauskoilta teltoilta. Meillä muilla ne näyttää vaan puolijoukkueteltoilta. 

Vierailija
9/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on silti tarkoitettu pienikokoisille tai siis voivat näyttää pienikokoisen päällä hauskoilta teltoilta. Meillä muilla ne näyttää vaan puolijoukkueteltoilta. 

En edelleenkään ymmärrä. Minusta esim. tunikat ovat pitkillä hyvännäköisiä. Ap

Vierailija
10/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hehkuttaa? Olen käynyt tällä palstalla ainakin kymmenen vuoden ajan enkä muista yhtään aloitusta tuosta merkistä.

Vierailija
11/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo pitkillä, mutta pitää olla tikkujalat ja kädet. Eivät sovi rintaville ja roteville. 

Vierailija
12/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hehkuttaa? Olen käynyt tällä palstalla ainakin kymmenen vuoden ajan enkä muista yhtään aloitusta tuosta merkistä.

Monissa vaatekeskustelujen kommenteissa on mainittu. Itse en tietäisi muuten koko merkkiä. Ap

Vierailija
13/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on päärynä, mutta itellä leveät hartiat ja isot rinnat. Tunikat on hirveitä mulla, siinä ei pituus auta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi