Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies 28-vuotiaalle naiselle

Vierailija
13.04.2014 |

Tuntuu että kaikki ikäiseni kunnolliset miehet ovat jo varattuja. Ikäiseni sinkut ovat joko peräkammarinpoikia tai sitten sitoutuminen ei ylipäätään kiinnosta. En halua yhdenillanjuttuja, joten baariheilat eivät myöskään ole mikään vaihtoehto. Silti kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä päivittäin.

Olen ihan normaalinnäköinen nainen, opiskelen yliopistossa ja käyn töissä. Opintojeni kautta en tapaa miehiä, on nimittäin varattuja tai itseäni reilusti nuorempia. Töissä en myöskään tapaa miehiä. Harrastuksieni kautta löydän kyllä mielenkiintoisia ihmisiä mutta en sinkkumiehiä. En haluaisi uskoa että olen tässä iässä tuomittu vanhaksi piiaksi, joten antakaa vinkkejä! 

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:07"]

Todennäköisimmin joku toisella kierroksella oleva iskä tai rauhoittunut naistenmies sopii parhaimmin. Heitä on paljon alle nelikymppisissä.

[/quote]

Hei sorry mutta minulle ei ainakaan kelpaa mitkään toisella kierroksella olevat ukkomiehet! YÄK! Olen lapseton 30 v nainen ja odotan samaa mieheltä. Onneksi löysin vuosi sitten lapsettoman 39 vuotiaan miehen jonka kanssa olemme nyt yhdessä ja kihloissa, ehkäisy jätetty pois. Ei ole pakko tyytyä tässäkään iässä miehiin jotka ovat jo toisella kierroksella! Ihania, lapsettomia ja vapaitakin miehiä löytyy! Juuri niitä jotka on myös eronneet pitkästä suhteesta ja haluavat löytää Sen Oikean jonka kanssa persutaa perhe. Etsikööt miehet joilla on jo lapsia kaltaisiaan. Heitäkin löytyy! Muutaman lapsen äitejä jotka ovat eronneet.

Vierailija
22/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Sinun tekstejäsi lukiessani en yhtään enää ihmettele että olet sinkku. Todella ala-arvoista väheksyä yhtään minkään ammattikunnan edustajaa, lähihoitajia mm. Jos oikeasti nostat itsesi noin korkealle jalustalle, se näkyy kauas ja on todella vastenmielistä.

Terv. Se alemmantasoinen ammattkorkean käynyt sairaanhoitaja joka vei varmaan sen viimeisen vapaan korkeastikoulutetun sinkkumiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 20:07"]

Todennäköisimmin joku toisella kierroksella oleva iskä tai rauhoittunut naistenmies sopii parhaimmin. Heitä on paljon alle nelikymppisissä.

[/quote]

Hei sorry mutta minulle ei ainakaan kelpaa mitkään toisella kierroksella olevat ukkomiehet! YÄK! Olen lapseton 30 v nainen ja odotan samaa mieheltä. Onneksi löysin vuosi sitten lapsettoman 39 vuotiaan miehen jonka kanssa olemme nyt yhdessä ja kihloissa, ehkäisy jätetty pois. Ei ole pakko tyytyä tässäkään iässä miehiin jotka ovat jo toisella kierroksella! Ihania, lapsettomia ja vapaitakin miehiä löytyy! Juuri niitä jotka on myös eronneet pitkästä suhteesta ja haluavat löytää Sen Oikean jonka kanssa persutaa perhe. Etsikööt miehet joilla on jo lapsia kaltaisiaan. Heitäkin löytyy! Muutaman lapsen äitejä jotka ovat eronneet.

[/quote]

Et sinä sitä puolestani päätä? Jos satun löytämään sinkkunaisen, jonka mielestä olen yliveto, niin sinä saat pahastua aivan vapaasti minulla jo olevasta yhdestä lapsesta. Jollakin on ollut entuudestaan 100 hoitoa, toisella 10 ja kolmannella 1. Yhdellä on entuudestaan 1 lapsi josta on huolehtinut hyvin, toisella ei yhtään. Kaikki olemme erilaisia. Mikä sinä kuvittelet olevasi päättämään, että lapsen jo aiemmasta liitosta saaneet mutta lisää lapsia haluavat miehet saisivat etsiä lapsensa jo hankkineita naisia?

Jos minä koen tarvetta hankkia pari muksua lisää jonkun ihanuuden kanssa, ei se ole sinulta pois. Merkillinen asenne sinulle, melkeinpä vastaava suhtautuminen kuin jollakin rasistipersulla, joka käskee mamujen pysyä poissa omilta nurkilta ja saman tien naapureidenkin. Ihmisten kohtalot vaihtelevat. Joskus voi olla vuosien auttamisen jälkeen syytä katsoa kaikki tulleen tehdyksi parisuhteen hyväksi.

Vierailija
24/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:23"]

Nro 18 vielä tässä uudestaan. Ap, kuulostat oikein mainiolta! Opiskelu hyvään ammattiin, urheilullinen, hoikka ja siro, kaikki on pelkkää plussaa. Vielä, kun kertoisit, että sinulla on pitkät hiukset niin olisi jo erinomaista!

[/quote]

Vauva-lehden keskusteluissa surffaava sinkkumies, siinäpä kuuminta hottia. Mies, jolla todellakin on varaa esittää ulkonäkövaatimuksia! [Nauroin niin että meinasi tulla pissat housuun :-DDDDD]

Vierailija
25/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, halusin vain kertoa että piti ihan tarkkaan miettiä etten olisi itse käynyt kirjoittamassa tuota aloitusta tänne vaikka unissani, tilanteesi kuulostaa niin samalta kuin omani! Olen muutaman vuoden odotellut ja ajatellut että kyllä se sopiva joskus vastaan kävelee, mutta kun ei ala näkyä niin täytynee alkaa aktiivisempiin toimiin, yksinäisyys alkaa jo kyllästyttää. Tinderiä olen harkinnut seuraavana askeleena :) Tsemppiä meille, kevät on varmasti hyvää aikaa treffeille ja uusille tuttavuuksille!

Vierailija
26/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:15"]

Arvoista tärkeinä voisin sanoa muiden kunnioittamisen ja ympäristön vaalimisen. Omat poliittiset ajatukseni menevät enemmän vasemmalle kuin oikealle. Työskentelen opintojeni ohella kulttuurialalla ja toivon että miehenikin ymmärtää alastani edes jotain vaikkei itse tarvitse olla samalla alalla. 

[/quote]

Vihervasemmistolainen kulttuurihörhö. Ei ehkä ihan houkuttelevinta vaimomateriaalia miehen näkökulmasta. Etenkin jos oli tavoitteena löytää mies, joka elättää itsensä. 

Vierailija
27/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: ensinnäkin, sinulla on ilmeisesti jotain traumoja kakkoseksi jäämisestä ja peräkammarin pojista, niin pahasti paistaa jutuista läpi. Kannattaisi käsitellä näitä joskus (esim. täällä).

Oletetaanpa, että olisin 10 v nuorempi ja tuossa hakemassasi ikähaarukassa. Mitä annettavaa minulle on naisella, joka on joko töissä tai opiskelee koko ajan? Yhteinen illallinen ja seksiä nukkumaan mennessä? Sori, ei riitä, jos sitä pitäisi vielä parisuhteeksi kutsua.

Vierailija
28/88 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:50"]

Aina asennetta kannattaa korjata siinä suhteessa, että kaikki sinkkumiehet olisivat jotenkin huonoja.

Oletko sä AP itse epäkunnollinen peräkammarityttö kun oot sinkku?

[/quote]

Jaahas. Väännetään nyt rautalangasta, kun et kerta edes aloitusviestiä ilmeisesti lukenut? En tapaa juurikaan ikäisiäni sinkkumiehiä töitteni tai opiskelujen kautta. En ole kiinnostunut varatuista miehistä. En myöskään ole kiinnostunut yhdenillanjutuista tai baariheiloista. En ole peräkammarintyttö tai kiinnostunut peräkammarinpojista. Etsin kunnollista luotettavaa miestä parisuhteeseen, ehkä koko loppuelämäni kumppaniksi.

Mielestäni minulla ei ole kohtuuttomat vaatimukset, mutten yksinkertaisesti onnistu törmäämään niihin mukaviin ikäsiini sinkkumiehiin. En ole varma onko hyvät miehet jo varattu vai liikunko yksinkertaisesti täysin väärissä piireissä. Ehkä tuota tinderiä uskaltaisi kokeilla. 

[/quote]

Saatko pakkeja kun teet aloitteita?

Vierailija
29/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:29"]

Edelleenkin, miksi minun pitäisi tyytyä mieheen, jolle minä olisin vain ihan ok, en mahtava tyyppi? Sellainen mieshän todennäköisesti loikkaisi jonkun minua kiinnostavamman naisen matkaan heti tilaisuuden tullessa. 

[/quote]

"Mahtavat tyypit" ovat usein niitä, joita on helpompi ihailla etäältä kuin läheltä.:) Jos ihminen tekee suuren vaikutuksen heti ensi näkemällä, on kyse useimmiten joko poikkeuksellisen hyvän näköisestä tai karismaattisesta tyypistä, ja sopivatko tällaiset kumppaniksi, senkin saa oikeasti selville vasta, kun tutustuu heihin syvemmin... (Itse en usko yhtään näihin "rakkautta ensi silmäyksellä" -juttuihin.) Sitä paitsi vaatimattomastikin alkavasta suhteesta voi kehittyä jotain suurempaa.

Vierailija
30/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:50"]

Aina asennetta kannattaa korjata siinä suhteessa, että kaikki sinkkumiehet olisivat jotenkin huonoja.

Oletko sä AP itse epäkunnollinen peräkammarityttö kun oot sinkku?

[/quote]

Jaahas. Väännetään nyt rautalangasta, kun et kerta edes aloitusviestiä ilmeisesti lukenut? En tapaa juurikaan ikäisiäni sinkkumiehiä töitteni tai opiskelujen kautta. En ole kiinnostunut varatuista miehistä. En myöskään ole kiinnostunut yhdenillanjutuista tai baariheiloista. En ole peräkammarintyttö tai kiinnostunut peräkammarinpojista. Etsin kunnollista luotettavaa miestä parisuhteeseen, ehkä koko loppuelämäni kumppaniksi.

Mielestäni minulla ei ole kohtuuttomat vaatimukset, mutten yksinkertaisesti onnistu törmäämään niihin mukaviin ikäsiini sinkkumiehiin. En ole varma onko hyvät miehet jo varattu vai liikunko yksinkertaisesti täysin väärissä piireissä. Ehkä tuota tinderiä uskaltaisi kokeilla. 

[/quote]

Saatko pakkeja kun teet aloitteita?

[/quote]

Mitä aloitteita? Miten niitä voi tehdä, kun ei juurikaan törmää mielenkiintoisiin suunnilleen omanikäisiin sinkkumiehiin? Kaikki kiinnostavat ovat lopulta paljastuneet varatuiksi ja niistä minä pysyn etäällä. Baareissa en juokse miesseuraa hakemassa, kun ei edelleenkään ne yhdenillanpanot kiinnosta. 

Vierailija
31/88 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat peräkammarinpojalla? Pleikkarinpelaajia?

Vierailija
32/88 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! 

Vierailija
33/88 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:04"]

Et sinä sitä puolestani päätä? Jos satun löytämään sinkkunaisen, jonka mielestä olen yliveto, niin sinä saat pahastua aivan vapaasti minulla jo olevasta yhdestä lapsesta. Jollakin on ollut entuudestaan 100 hoitoa, toisella 10 ja kolmannella 1. Yhdellä on entuudestaan 1 lapsi josta on huolehtinut hyvin, toisella ei yhtään. Kaikki olemme erilaisia. Mikä sinä kuvittelet olevasi päättämään, että lapsen jo aiemmasta liitosta saaneet mutta lisää lapsia haluavat miehet saisivat etsiä lapsensa jo hankkineita naisia?

Jos minä koen tarvetta hankkia pari muksua lisää jonkun ihanuuden kanssa, ei se ole sinulta pois. Merkillinen asenne sinulle, melkeinpä vastaava suhtautuminen kuin jollakin rasistipersulla, joka käskee mamujen pysyä poissa omilta nurkilta ja saman tien naapureidenkin. Ihmisten kohtalot vaihtelevat. Joskus voi olla vuosien auttamisen jälkeen syytä katsoa kaikki tulleen tehdyksi parisuhteen hyväksi.

[/quote]

Tämä loikin MINUN mielipide. Itseäni ei kiinnosta miehet joilla on jo perhe. Liian usein miehet etsivät lapsetonta naista vaikka itsellä olisi jo lapsia. Miksi miehelle ei kepaa nainen jolla on lapsia jos itselläkin niitä on jo? Moni lapseton haluaa kokea yhdessä miehen kanssa sen ensimmäisen lapsen saannin eikä halua miehen eksää muksuineen omaan elämään roikkumaan.

[/quote]

En missään todennut, ettei kelpaisi sellainen jolla myös on jo ennestään lapsia. Sinä omalla ajattelullasi haluat sulkea sen vaihtoehdon kokonaan pois, että mies jolla on jo lapsi ei saisi alkaa suhteeseen naisen kanssa jolla ei vielä ole lapsia. Sitähän sinä ajat takaa, et sitä että sopivan kohdalle osuessa tuolla ei olisi väliä. Jos sillä ei siis ole kummallekaan suhteen osapuolista itselleen väliä.

Sinä haluat siis kaikkien miesten toimivan sen mukaisesti miten itse haluaisit asioiden omalla kohdallasi olevan. Hallita muita. Aika merkillinen maailmankuva.

Vierailija
34/88 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:02"]

Tämä loikin MINUN mielipide. Itseäni ei kiinnosta miehet joilla on jo perhe. Liian usein miehet etsivät lapsetonta naista vaikka itsellä olisi jo lapsia. Miksi miehelle ei kepaa nainen jolla on lapsia jos itselläkin niitä on jo? Moni lapseton haluaa kokea yhdessä miehen kanssa sen ensimmäisen lapsen saannin eikä halua miehen eksää muksuineen omaan elämään roikkumaan.

[/quote]

Kiva kuulla naisesta, joka sanoo tuon ääneen. Minä olen saanut vaikka millaista lokaa niskaani kun selviää naisella olevan jo lapsia. Totta kai ne ovat naiselle tärkeintä maailmassa ja minulle olisi sitten jokin pistesija jäljellä. Nainen kuitenkin pitää ykkössijaa minun elämässäni itsestäänselvyytenä.

Minäkin haluaisin ensin tutustua rauhassa ja sitten jos siltä näyttää, perustaa perheen. Kokea samat asiat yhtä uusina ja outoina, alkaen vaikka ekasta ultrasta.

No, etsintä jatkuu, vaikka iän karttuessa alkaa tuntua koko ajan epätodennäköisemmältä löytää se minulle oikea. Onneksi on muutakin elämää.

Vierailija
35/88 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiprofiili tehty! Saa nähdä miten käy! 

Vierailija
36/88 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli pari päivää sitten se joka oli huolissaan poskistaan. Näytti kuvan perusteella maksimissaan sinun ikäiseltä.

Vierailija
37/88 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18 ja 22 tässä vielä. Ei tietenkään _vain_ ulkonäkö merkitse, ei sen päälle voi rakentaa pysyvää suhdetta. Toki ulkonäölläkin on merkitystä sitä ei käy kieltäminen.

Ulkonäkö on sellainen "helppo" asia, jolla lähteä liikkeelle, jos se ei miellytä yhtään niin jatkokin lienee hankalaa.

Pidemmän päälle yhteiset arvot ja jaettu ajatusmaailma on se jolla pariskunta pysyy yhdessä.

Tässä muutamia arvoja joihin itse uskon:

- reiluus ja suoruus; sanon reilusti mitä mieltä olen, ei ilkeästi eikä henkilökohtaisuuksia vaan niin, että tässä on minun näkökulmani ja saatan sen suhteen olla täysin väärässäkin

- iloisuus (onko iloisuus nyt sitten arvo vai ei); aikuinen ihminen voi  jossain määrin päättää mielialansa ja sen myötä pyrin olemaan iloinen ja avoin ja avulias kanssa ihmisille

- avoimuus; olen mieluummin avoin ja jaan murheeni maailmalle ja ihmiset ympärillä tukee, kuin sulkeutunut. Ja samoin totta kai minun pitää ottaa muiden murheita kantaakseni ja jakaa niistä tuleva huoli ja kuorma.

- päämäärätietoisuus; pätee elämän isompiin ja pienempiin asioihin. On hyvä jos on edes karkeita tavoitteita, ettei vaan ajelehdi ja päädy johonkin.  (Mutta esim "uran" suhteen minulla ei ole koskaan ollut mitään master pläniä, vaan olen tarttunut hetkeen, kun tilaisuus on sattunut kohdalle)

- tasa-arvoisuus; tasa-arvoisuus parisuhteessa, mutta laajemminkin ihmisten kesken. Ihmettelen suuresti esim kuninkaallisia, että kuinka joku voi pelkän syntyperänsä ilman omia ponnisteluja olla muiden yläpuolella. Totta kai ihminen, joka lahjakas tai ponnistelujen kautta saavuttanut tuloksia tulee saada sen mukainen kunnioitus, mutta ei se muuta ihmisarvoa mihinkään.

- kestävä kehitys; samalla tavalla kuin tähän mennessä on käytetty uusiutumattomia luonnonvaroja ei voi enää jatkaa kauan, onneksi vkonloppuna oli lehdessä, että uudesta energian tuotannosta puolet on uusiutuvaa. Omalta kohdaltani olen jo tehnyt valintoja ja muutoksia tukemaan kestävää kehitystä, vaikka en olekaan mikään "super-eko-ihminen" :)

Tuommoista tuumaan ulkoisten juttujen lisäksi :)

Vierailija
38/88 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee av:palstalla on kevättä rinnassa!;) pariutukaa te sinkut!

Vierailija
39/88 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 28v sinkkunainen enkä tajua miten joku voi pysyä sinkkuna! Minua on tultu iskemään mm. Ikeassa, k-kaupassa, torilla, liikennevaloissa, missä vaan jos kodistani erehdyn poistumaan.

Enkä ole edes kaunis vaan läski ja ruma + mulla on pari lasta.

Sitten kun ilmoitan ettei kiinnosta niin ei mee perille!!! Miehet on tosi epätoivoisia eikä ne tunnu edes olevan seksiä vailla vaan ihan oikeaa perhettä.

Ihan järjettömät määrät vapaana +/- 30v. miehiä, hyvännäköisiäkin jopa. 

Vierailija
40/88 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän