Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies 28-vuotiaalle naiselle

Vierailija
13.04.2014 |

Tuntuu että kaikki ikäiseni kunnolliset miehet ovat jo varattuja. Ikäiseni sinkut ovat joko peräkammarinpoikia tai sitten sitoutuminen ei ylipäätään kiinnosta. En halua yhdenillanjuttuja, joten baariheilat eivät myöskään ole mikään vaihtoehto. Silti kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä päivittäin.

Olen ihan normaalinnäköinen nainen, opiskelen yliopistossa ja käyn töissä. Opintojeni kautta en tapaa miehiä, on nimittäin varattuja tai itseäni reilusti nuorempia. Töissä en myöskään tapaa miehiä. Harrastuksieni kautta löydän kyllä mielenkiintoisia ihmisiä mutta en sinkkumiehiä. En haluaisi uskoa että olen tässä iässä tuomittu vanhaksi piiaksi, joten antakaa vinkkejä! 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18 vielä tässä uudestaan. Ap, kuulostat oikein mainiolta! Opiskelu hyvään ammattiin, urheilullinen, hoikka ja siro, kaikki on pelkkää plussaa. Vielä, kun kertoisit, että sinulla on pitkät hiukset niin olisi jo erinomaista!

Vierailija
82/88 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:23"]

Nro 18 vielä tässä uudestaan. Ap, kuulostat oikein mainiolta! Opiskelu hyvään ammattiin, urheilullinen, hoikka ja siro, kaikki on pelkkää plussaa. Vielä, kun kertoisit, että sinulla on pitkät hiukset niin olisi jo erinomaista!

[/quote]

Ja sinä nro 18 kuulostat "hieman" liian ulkonäkökriittiseltä ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:23"]

[/quote]

On pitkät hiukset, ja ihan omasta takaa ei mitään tekojatkeita. 

No miksei minulla sitten ole ketään miestä? Ai niin, en tosiaan halua sellaista ukkoa jolle vain ulkonäkö merkitsee, siinäkö sitten se syy... 

Vierailija
84/88 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin, miksi minun pitäisi tyytyä mieheen, jolle minä olisin vain ihan ok, en mahtava tyyppi? Sellainen mieshän todennäköisesti loikkaisi jonkun minua kiinnostavamman naisen matkaan heti tilaisuuden tullessa. 

Vierailija
85/88 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:29"]

Edelleenkin, miksi minun pitäisi tyytyä mieheen, jolle minä olisin vain ihan ok, en mahtava tyyppi? Sellainen mieshän todennäköisesti loikkaisi jonkun minua kiinnostavamman naisen matkaan heti tilaisuuden tullessa. 

[/quote]

Keskivertomiehet eivät yleensä saa juuri ketään kiinnostumaan itsestään. Siksi ei tarvitse pelätä tuota.

Vierailija
86/88 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Vierailija
87/88 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:29"]

[/quote]

Keskivertomiehet eivät yleensä saa juuri ketään kiinnostumaan itsestään. Siksi ei tarvitse pelätä tuota.

[/quote]

No tuskinpa sentään. Joku paljon mielenkiintoisempi voisi löytyä vaikkapa työpaikalta, harrastuksien kautta tms. En halua tulla petetyksi enää yhdessäkään suhteessani, joten siksi etsin ihmistä joka ihan oikeasti voisi rakastua minuun. 

Vierailija
88/88 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on teidän naisten elämä vaikeaa. Paras keino saada mies joka ei sinua vaihda toiseen, on juurikin ottaa sellainen nössö peräkammarinpoika joka ei itse uskalla koskaan tehdä aloitetta. Silloinhan on täysin satavarmaa että hän ei sinua koskaan vaihda toiseen. Kuinka vitun pösilöitä idiootteja te naiset oikein olette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän