Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antaisitteko lasten tulla junalla n 400 kilsaa kaksistaan ex tempore?

Vierailija
28.07.2006 |

xäni olisi antanut. No, ovathan lapset jo 12 ja 14v mutta eivät ole junalla matkustaneet kun 2-3 kertaa ja kauan sitten. Sanoin ei ja nyt ovat mulle vihaisia kun olisivat saaneet olla sukulaisten luona 2 pv pitempää muuten. Nyt iskän kyydissä kotiin. Eikä vaatteitakaan ollut tarpeeksi mukana kun piti vain käydä 2 pv siellä. Olinko veemäinen nyt?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 14v ja hyvä ystäväni oli 13v, kun matkustimme keskenämme Joensuusta Tukholmaan. Myönnän, että ystäväni äiti sanoi, että ei hän muuten päästäisi, mutta kun minä olen mukana. Eli olin jotenkin aikuisen oloinen luonteeltani. Ainakin tasainen ja en tykännyt juopottelusta. Menimme Tukholmaan siskoni luo, joka silloin asui siellä. Hän oli minua muutaman vuotta vanhempi. Oli siis odottamassa satamassa, laivaa. Tätä oli edeltänyt 12 junamatka Joensuusta Turkuun ja siitä yölaivalle menimme Tukholmaan.

Vierailija
22/26 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovet voi olla ulos asti auki, yms.

En panisi lapsia tulemaan junalla yksinään, varsinkin tuo 12-vuotias on liian nuori. Ja isompi saattaa innostua siellä iahn vääristä asioista.

Nimimerkki nuorena junissa " asunut" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ystäviään tapaamassa pohjanmaalla ja meni junalla yksin ja tuli junalla yksin.

7-vuotiaasta alkaen olen löysännyt nuoraa ja antanut kulkea bussi- ja junamatkoja yksin kavereiden ja sukulaisten luokse.

Eli kyllä lapset pärjää jos vaan luottaa! ja kunhan määränpää ja vastaanottaja-asia on kunnossa..

PS. ja tänään neiti lähti bussilla Hkistä Porvooseen, ilman äitiä, tottakai! ;)

Vierailija
24/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 7-9-vuotias, kun tein viikonloppumatkoja Kouvolasta serkuille Järvenpäähän, vaihto Riksussa. Ihan hyvin meni, ei koskaan vika asemalle tms. 13-vuotiaana olinkin jo " yksin" Britanniassa kielikurssilla.

En tiedä muuten noista teidän olosuhteista, itse varmaan tiedät vaatteet ja muut, mutta en näe estettä tuon ikäisten nuorten junamatkailulle.

Vierailija
25/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla äidillä nyt vaan hätä vähän turhaan..

??

Vierailija
26/26 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi ollut tuon ikäisille vain mukava ja turvallinen seikkailu!! Muistan itse olleeni ekan kerran junassa samana syksynä kun aloitin koulun ja hyvin meni, vaikka vähän jänskätti. Vaari oli asemalla vastassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme