Kuuluuko naisten saada palkallista saikkua kuukautisten takia?
Saatteko sitä/pitäisikö sitä saada? Minusta kyllä. Kuinka moni mies menisi töihin, jos alapää valuisi verta kontrollitta? Ei yksikään, kun eivät muesflunssankaan takia mene! Kunnon korvaukset naisille siitä, että kantavat kaikki lisääntymisen ikävät puolet!
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi tuollaisen jälkeen enää palkata naisen?
Niinpä, siinä tapauksessa nainen olisi pelkkä riski työnanatajalle, johan sen näkee nuorten naisten palkkaamisessa (äitiyslomat).
Sitten hän nainen voisi alkaa yrittäjäksi tai freelanceriksi. Siihenkin kunnon tuet! Vai hyötyykö yhteiskunta siitä että naiset jäävät työttömiksi ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, siinä tapauksessa nainen olisi pelkkä riski työnanatajalle, johan sen näkee nuorten naisten palkkaamisessa (äitiyslomat).
Väsynyt feministimeemi, miesten ja naisten työllisyysprosentit on jopa naisten hyväksi.
En ole feministi, minulta kysyttiin ihan suoraan että suunnittelenko perheenlisäystä kun hain töihin. En suunnitellut, sain töitä.
naiset ovat työnantajille riski raskauden takia lähinnä siksi että työnantaja joutuu maksamaan äitiysloman, se onkin väärin ja pitäisi muuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän nainen voisi alkaa yrittäjäksi tai freelanceriksi. Siihenkin kunnon tuet! Vai hyötyykö yhteiskunta siitä että naiset jäävät työttömiksi ennemmin?
Voi toki. Työnantajana katson kyllä jatkuvia saikuttajia rasitteena, aivan sama kumpaa sukupuolta edustavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, toki sinne töihin SAISI mennä myös menkkojen aikaan mutta ei olisi pakko.
Ai miksi? Vastasiko kukaan mies vielä kysymykseeni, menisikö hän töihin jos alapää vuotaisi verta kontrollitta?
Kuka palkkaisi naisen... No, sanoin jo että korvaukset tulisi Kelalta eikä pomolta. Nina päivinä voisi ehkä tehdä työtä sopivasti etänä, siihenhän nyt ollaan jo muutenkin koronan takia totuttu.
Oletko valmis maksamaan enemmän veroja kun myös kanssasisaresi vuotavat verta? Kelan rahoja ei seinästä repäistä.
Ne verot voisi laittaa miehille koska heillä on niin helppoa, ja saavat lisääntymisestä vain hyvät puolet. Tämä läpi seuraavissa vaaleissa! Ei se miehiä haittaisi, ja ovat kuitenkin mieluummin miehiä kuin naisia eli plussalle jäisivät tässäkin kuviossa.
Toivottavasti olet trolli, tai sitten olet pihalla kuin tamponin naru
No siinähän oli vastaansanomaton argumentti, hyvää analyysiä! Olin täysin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki. Työnantajana katson kyllä jatkuvia saikuttajia rasitteena, aivan sama kumpaa sukupuolta edustavat.
No minkäs sille sairaudelle mahtaa. Kumpaa sukupuolta itse olet? Jos mies, niin menisitkö itse töihin jos alapääsi vuotaisi verta kontrollitta? Joku ihme mykkyys iski taas kaikkiin miehiin.
Ja hei, minun ap:n mielestä siis pomon ei tarvitse maksaa mitään saikkuja, vaan Kelan!
Vierailija kirjoitti:
Ja näillä eväillä naiset haluaa sitten pörssiyhtiöiden toimitusjohtajiksi. Jepjep.
Miten niin? Selvä hommahan se on, et tää on miehen kirjoittama provo. Ehkä jopa sinun?
Ei kukaan nainen peräänkuulutrelisi sairauslomaa kivuttomiin menkkoihin. Ei kukaan.
Terkuin nainen keskijohdosta. Adenomyoosin takia etänä tai saikulla vuosia 1-2 pvää kuukaudesta, mutta jos on hyvä hommassaan, niin tää on järjestelykysymys. Sopivassa iässä toki kohtu leikattiin pois.
Ennemminkin toivoisin saavani kohdun poiston helpommin. Terveisin todella kivuliaista kuukautisista kärsivä.
Jos on työkyvytön niin joo mutta ei suoraan sen takia että alapää vuotaa, siihen aika hyvin suojat auttaa. Itse joudun toisinaan olemaan poissa sillä vatsa menee ripulille, joskus krampit niin kovat että oksu lentää ja sikiöasento ainoa siedettävä ilman että pyörryttää. Vessaan ei töissä pääse milloin haluaa.
Totta kai ihmiskunnan kuormat pitää jakaa tasaisesti kaikille, tämä on tietenkin ihan itsestäänselvä asia.
Totta kai ihmiskunnan kuormat pitää jakaa tasaisesti kaikille, tämä on tietenkin ihan itsestäänselvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen hankkinut lääkäriltä sellaiset tropit, että pystyn menemään töihin normaalisti.
Ilman pillereitä en pääsisi edes työpaikalle asti. Mikäli olisi normaalit menkat, niin jalat hädin tuskin kantaisivat vessaan asti.
Miten teet töitä kolmiolääkkeidein vaikutuksen alaisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs sille sairaudelle mahtaa. Kumpaa sukupuolta itse olet? Jos mies, niin menisitkö itse töihin jos alapääsi vuotaisi verta kontrollitta? Joku ihme mykkyys iski taas kaikkiin miehiin.
Olen kyllä nainen, eli alapää vuotaa niinkuin muillakin naisilla. Saikuttanut en ole koskaan sen vuoksi. Ei mene sun selitykset nyt läpi. Hakeudu lääkärin pakeille jotta saat vuotoosi apua, saikkua tuskin tarvitset.
No onpa taas pjaaska aloitus. Haluat siis palauttaa naiset kotiin, niin ku keskiajalla, kun ovat kerran saastaisia vallan. Minua ei ole ikinä haitannut mun kuukautiset. En edes muista niitä, paitsi kun menen vessaan. Mulla toki joka kuukausi kovat ovulaatiokivut, onneksi kestää alle vuorokauden. Mutta enpä ole ajatellut, että ihan saikulle jäisin, kun burana auttaa. (Ja menorragiaan saa apua, mene gynelle). Keksi jotain järkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen, eli alapää vuotaa niinkuin muillakin naisilla. Saikuttanut en ole koskaan sen vuoksi. Ei mene sun selitykset nyt läpi. Hakeudu lääkärin pakeille jotta saat vuotoosi apua, saikkua tuskin tarvitset.
Ei mun vuodossani ole mitään poikkeavaa. Mutta edelleenkään ei ole yksikään mies vastannut kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
No onpa taas pjaaska aloitus. Haluat siis palauttaa naiset kotiin, niin ku keskiajalla, kun ovat kerran saastaisia vallan. Minua ei ole ikinä haitannut mun kuukautiset. En edes muista niitä, paitsi kun menen vessaan. Mulla toki joka kuukausi kovat ovulaatiokivut, onneksi kestää alle vuorokauden. Mutta enpä ole ajatellut, että ihan saikulle jäisin, kun burana auttaa. (Ja menorragiaan saa apua, mene gynelle). Keksi jotain järkevämpää.
No ei toki mikään pakko ole, mutta kyllä tähän oikeus pitäisi olla!
Sikäli asiasta toki on turha riidellä, että kyllähän nyt jo on täysin mahdollista toimia kuten minä ap aloituksessani ehdotin.
Ja mitään mistään saastaisuudesta en sanonut minä, mistä tuonkin keksit...
No pelkkien kuukautisten takia ei kuulu kenenkään saada sairaslomaa. Eri asia sitten jos on aivat järjettömät kivut.
Mulla ei vuodon suhteen ole ongelmaa koska osaan käyttää suojia. Sen sijaan noin yhden vuorokauden ajan on välillä todella kovia vatsakipuja ja välillä pitää olla kaksinkerroin kivun takia. Pois töistä en kuitenkaan ole ollut. Burana 800mg ja Panadol 1g niin saa suurin piirtein kivut pysymään kontrollissa. Ilman särkylääkkeitä ei pärjää.