Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
* * ELOTÄHKÄT vk 32 * * ma-ke
04.08.2008 |
Uutta pinoa aloittelen, palaan hetken kuluttua - nyt aamupalan laittoon :)
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Meillä täällä etelässä ei näytetä ainakaan kovin helposti laskettuja aikoja siirreltävän. Itse olen aika varma, että tämä vauva on aikaansa pienempi kun esimmäisessä ultrassa (jonka piti olla n.vko 7) luultiin vielä tuulimuaksi, eli syke ei näkynyt. Kävin siis alkuun ylimääräisessä ultrassa kun sitä minulle ilmaiseksi tarjottiin. Hölmö kun olin.... Sain sitten käydä parin viikon päästä yksityisellä varmistamassa, että kaikki on hyvin kun ei hermo kestänyt odottaa nlan sydänääniin asti oliko kyseessä aito vai tuulimunaraskaus.
Noh viikolla 12 oli sitten 6pvää aikaansa pinempi, eikä la:ta siirretty ja vkolla 20 vajaan 2vko la:ta pinempi, eikä taaskaan 2vko siirtoraja ylittynyt. Tämäkin oli yksi syy, miksi ylipuhuin neuvolan täsin kirjoittamaan äitiyslomani alkamaan myöhemmin, kun ajattelin että turhautuisin odotellessani yliaikaista vauvaa. Lisäksi vien mielelläni vauvan sitten ensi kesänä vähän myöhemmin hoitoon kun olen nyt sitkutellut :-).
Joka tapauksessa nla täti on nyt uhkaillut, että kun la:ta ei ole siirretty niin mahdollinen käynnistys tehdään joka tapauksessa tämän perusteella viikolla 42, eli minkään teoreettiset 40+ viikkojen mukaan ei yliaikaisuutta tulla arvioimaan. Noh, jos tuonne menisi niin olisin varmaan itsekin helpottunut käynnistyksestä. Sen verran kiristää, supistaa, vihloo, koskee ja painaa yms...
Pömppä...ymmärrän niin sinua. Minulla on juuri samanlainen mies. Äskenkin vanhempani olivat visiitillä niin eiköhän tuo mies istunut suljetun oven takana juttelemassa jollekin hemmetin japanilaisille...murr....
TarjaMamma on varmaan päässyt tosiaan toimiin. Ollaan hengessä mukana.
Mukavaa iltaa kaikille! Aion nyt ottaa vielä iltapäikkärit kun aamupäikkäreistä on jo aikaa :-). Odotus on varmaan aika paljon raskaampaa teillä joilla on jo lapsia kun ette pysty lepäilemään omaan tahtiin yms.
Voikaa hyvin!
ELO rv 37+2