* * ELOTÄHKÄT vk 32 * * ma-ke
Uutta pinoa aloittelen, palaan hetken kuluttua - nyt aamupalan laittoon :)
Kommentit (81)
*A-J*:Juu ei oo mitään elintarvike värin väristä,eikä sperman hajustakaan,näin lueskelin eilen millasta sen veden pitäs olla:Deli täälläkin toosi haalean vaalean keltasta,enkä näköjään tunne että sitä tulee koska pikkuhousunsuojassa oli koko suoja täynnä mut ei niin että ois litsläts märkä,mutta hajutonta oli...maukua en lähteny maisteleen koska mul on liiankin hyviä noi always suojat pitää ostaa sellasia et näkee paremmin siit pinnalta jne...
*miiijo*: et suinkaan pelottele,esikoisesta huomattiin vasta synnytys salissa että minulla on ollut toksemia päällä,täysin kalkkeutuneen istukan takia jne..virtauksista en tiedä koska silloinen neuvolatäti vähätteli oireitani ja koska olin nuori pikku likka niin e tajunnut kysellä muilta,pidin neuvola tätiä guruna:Djuu ja mullahan tutkitaan lpsivedenmäärää kerran viikos ja kaikki muut siihen päälle..meillä ei vaan ole tuota heikentynyttä virtausta,vaan koholla??nooh...niin ja täysaikaseks ei varmaan anneta mennä..siitä tiedän ehkä tänään jo enemmän:)kurjaa tuollainen käytös anopiltas:Sja todellakin eihän lapsia missään pulloissa kasvatella:Dlasten kuuluu kokeilla rajoja je:Dpaljon myös sulle jaksamista<3
*roosa*:voi kurja kuule,minävoin lähetellä sulle näitä jomotuksia:Diso voimahali sinnekkin!!
sitten vähän vielä omaa napaa,mä nukuin tän yön kun tukki ja en edes pisulle noussu kun vähän ennen puolta seiskaa!!nyt on kyl taas jomoja mut ei sen kummosempia..tänään siis *äippäpoli* joten ilmoitan sitten lisää..toivottavasti poika olis jo kasvanut yli 2,5kg<3 ja muutenkin kaikki olisi hyvin.Ja pitää tosissaa tuosta lorinasta kysellä...
hyvää alkanutta tiistai päivää kaikille ja voimahaleja!!
snow ja masukki rv 38
Ja taas toimii sivut näköjään, eilen en millään päässyt kirjoittamaan ja lukemaankin vain kertaalleen..
Mulla sama tilanne kun Roosalla, ei mitään enteilyä tulevasta synnytyksestä, viikkoja kuitenkin jo 39+1.. No viimeks meni samalla kaavalla, ensimmäiset kunnon supistukset tuli kun synnytys lähti käyntiin.. Mun keho ei näköjään paljoa harjoittele, toisaalta hyvä näin niin ei tarvi miettiä täytyykö jo mennä vai ei.. Mutta aika turhauttavaa tämä on. Olisin jo ihan valmis mahasta luopumaan ja saamaan vauvelin syliin, niin taitaa meistä kaikki jo ajatella :) Jutuista päätellen. Esikoinenkin (kohta 3v.) melkein joka aamu kysyy 'koska se vauva oikein syntyy??? Mä en jaksa enää odottaa.. '
Ilmoitin tytön balettikouluun joka alkaa ens viikolla että oikeestaan vauva vois syntyä sen jälkeen, niin pääsen katsoon miten baletit lähtee käyntiin :)
Omaa napaa tulee nyt tuutin täydeltä, olen pahoillani..
Eilen oli neuvola, ei mitään uutta sielläkään. Painoa oli tullut 1,5 kg viikossa, huh.. 85 jo!! Ehtiikö meneen 90 rikki, ihan itteeki jännittää :D
Autolla olen minäkin vielä ajellut.. Tosin en kovin mielellään enää varsinkaan kaupunkialueella, kun joutuu vaihdekeppiä renkkaan niin aika epämiellyttävältä se tuntuu ja vauva alkaa tönimään mahassa kun istun kyssässä..
Ja noita soittoja on alkanut minullekin tulemaan... onko jo oireita - kyselyitä.. Ärsyttävää!! Varsinkin kun mitään oireita ei ole..
Ja nyt vielä enemmän ihan oudotkin ihmiset kommentoi mahaa.
lapsi on hoidossa, sille on hoitopaikka elokuussa vielä joka päivälle (helpottaa hoitoa sit kun lähtö tulee ja mieskin voi aloittaa isyysloman vasta kun tullaan sairaalasta kotiin, käytetään kaikki päivät tehokkaasti). Elokuun jälkeen käy 2pv/vko hoidossa, siellä on muskari ja kaverit, tekee hyvää kun pääsee leikkimään oikein kunnolla.. Ja mä voin sit möllötellä vauvan kans kotona tai lähteä bussilla johonkin (meillä on vain 1 auto).
Jees, nyt kampaajalle! Ihanaa.
H
rv 39+1
*SF* Lueskelin eilen netistä noista lapsivesihommista, jne. ja törmäsin sellaseen pointtiin, että jos esmes on jotain ongelmia istukan/virtauksien kans, nii lapsivesi voi vähetä/kadota kokonaan. Mullahan oli kans joku virtausarvo koholla viime ultrassa. Ja nyt mulla alko itelläkin vähän vaivaamaan, että mikäs mun masussa on se veden tilanne. Viime yönä heräsin jotain 2 aikaan ja maha oli jotenkin ihan pallona ja tuntu, että kohta poksahtaa. Lorisi ja lirisi. Kävin sitten veskissä, nii sama homma jatku ja aamulla tuntu siltä, että saavillinen ois tulossa. En tiiä, mutta kyllä se huolettaa ja jos jotain tapahtuu, nii kyllä sitten saa synnärin väki kuulla asiasta - se on varma! Ärsyttää, ko siellä monesti muut tietävät äitiä paremmin olotilat.
Ei maar, nyt pitää lähteä kattomaan Los Serranos :) Oikein aurinkoista päivää kaikille - täällä ainakin paistaa arska!
-AJ-
Täältäkin päin..
Alkanu olemaan tuo maha hieman kipuinen.. Ja tulee supistuksia aika napakoita ja teräviä niin kerran tuntiin ehkä.. Mutta ei ne kauheen kipeitä vielä ole.. Yöllä taas heräilin parin tunnin välein, mutta sain onneks nukuttua heräilyjen välissä vaikka mahaa kivistikin.. Ja nyt niitä vihlasuja on tullut tuonne alavatsaan.. Jospa se kertoilisi jotain.. Toivon niin jo tämän synnytyksen käynnistyvän.. Miehenikin alkaa olemaan töissä hermoraunio.. Kai tuo kuuluu ekaan lapseen..
Täällä tulee niin kamalasti että voi olla niin että jätän kävelylenkin väliin tänään.. Saavat koirat juosta ulkona..
Mutta kivaisaa päivää..
Sisuliini 39+2
*A-J*:Kyselen tänään siel polil et voiko noi virtaukset ja istukan kunto vaikuttaa jne..ja sit tosissaa et mitä toi lorina on??hassua tässä mul on se että mä en tunne mtn tulevan ulos,pissallakin kun käyn niin tihkuu pari isompaa tippaa vaan=o hehe ai sinäkin los serranos fani:D juu ei nuo aina ota tosissaan tuol lekureissa,mut pakko pysyä jyrkkänä kaikessa ja painostella:D
Huoh,en tiiä mikä on kun mua jännittää jotenkin toosi paljon tän päivän lääkäri:Dpakki sekasin ja perhosia masussa:Dihan kun eka koulupäivä:D
mä unohin kokonaan et pojalla ois eilen alkanut osa-aika hoito:Dlahopää olen:Dno pitää soitella sinne tänään ja neuvotella hoitoaika ja päivät..ajattelin että 2-3 kertaa viikossa 4-5 tuntia ois hoidossa niin sais kulutettua esikoinen energiaansa ja kaveritkin ois siel...
mut ei nyt on pakko häipätä viemään poitsu hoitoon kummitädilleen ja sit kohti kättäriä!Palaan iltasemmalla sitten!!
Näitä juttuja muuten lukee tosi moni, olen huomannut :-).
Minusta tuntuu, että päivät menevät hyvin toistensa kaltaisina, enkä oikein tiedä, että jaksaako ketään oikeastaan mahan kolotukset enää kiinnostaakaan.
Eilen oli tosiaan tosi tukala päivä/ilta. Kuten ounastelin, niin harjoitussupparit jatkuivat aamuyöhön. Koetan aina vain rentoutua ja hengitellä. Mutta muuten ei mitään erityistä ilmassa. Olen vain tällainen supistelijatyyppi. Johtuneekohan siitä, että olen aika lyhyt, joten mahani on tosi ulkoneva.
Täällä on puhuttu paljon lorinoista. Noh, kyllä minunkin mahastani kuuluu efektejä, mutta olen ajatellut niiden olevan vain suoliston nesteitä. Meille sanottiin neuvolassa, että tuollainen ylhäällä oleva reikä ilmenisi niin, että makuulla lorahtaisi lapsivettä kun vauvan pää ei paina ala-aukeamaa umpeen, ja sitten pystyssä taas vettä ei tulisi. ajattelin vain tuota valumista vessassa käydessä. Sellaista on toki minullakin, mutta ajattelen sen johtuvan siitä, että vauvan pää painaa virtsarakkoa vaikeuttaen sen kontrollointia.
Eli...olen siis itse päätynyt synnärin ohjeisiin, että laitokselle soitellaan jos alushousut ovat niin märät, että ne voi kiertää kuiviksi (ja senikin jälkeen voi odottaa kotona 12 tuntia supistuksia). Tai sitten jos kivut ovat niin kovat ettei enää kestä (supistusten aikana). Totta kai, jos minulle esim.nousisi kuume ilman flunssaa tms.niin kävisin varmistamassa, ettei ole kohtutulehdusta. Vaikka totta kai minäkin huolin ajoittain esim.kovia päänsärkyjäni, kun on tuo verenpaine ollut jatkuvasti noususuuntainen.
Muuten koetan elellä vielä täysillä nämä viimeiset viikot :-).
Tsemppiä teille kaikille! Mites niiden jyväskylä rallivauvojen kävi?
t.ELO rv 37+1
voi kun mä antaisin mielelläni nämä kaikki mun oireet niille kaipaville, mä olen tässä raskaudessa eniten väsynyt tähän jokapäiväiseen kipuun , joka multa syö kyllä älyttömästi voimia....:(eilisen päivän jomotti, juili ja vihlo ja supisteli, ja yön nukuin taas huonosti...ja kun nukuin tunsin unen läpi kuinka mua supisti, koko yön sellasta menkkamaista supistusta..ja sit tää uus että nää supistukset on tuolla alaselässä...
koska mulla nää kivut ei ainakaan ole mitään enteilyä, tuntuu ihan turhalta koko kivut ja voi että kun nää saat mut kiukun partaalle....
joka hetki mun päässä vaan pyörii, että voi kun tää lähtis tästä etenemään...tuntuu etten osaa ajatella enään muuta.
Viimeyönä näin unta, että vauva oli syntynyt, ja mun maha oli vain sellanen kauhea nahkapussi, joka roikku polvissa...ja yrtin epätoivosesti sulloa mahanahkaani housuuni..:) :)
no tääkin päivä lähtee käyntiin alavatsa kivuilla..ja tuolla alaselkä supistuksella
.
Torstaina mulla ois sit vasta neuvola...voi kun se olisi todellakin viiminen tän mahan kanssa...
Multakin kysyttiin eilen, että onko mitään tunnetta että syntyykö tälläviikolla, vai ens viikolla, eikö mitään sellasta tunnetta?, no kai sä nyt jotakin tunnet??
raivostuttaavaa, jos tää ois tunteilla synnytetty, niin tää ois syntynyt silloin to-pe yönä!!!
SF kyllä kaikki menee hyvin:)
mutta nyt jatkailemaan aamuhommia...
hyvää päivää kaikille...ja voimia:) :)
miijo 39+(voi kun tosissaan ois vaan viikko..!!!!)
Moi
kyllä on syksyistä täälläkin.
autolla ajosta ollu puhe, kyllä mä ajan ihan normaalisti autoa vielä, mutten mielellään mitään tunnin matkoja enää..
mitään erikoista ei tänne kuulu, välillä vihloo ja supistelee, muttei kovinkaan kivuliaasti eikä todellakaan ole mitään säännöllisyyttä niissä. Kyllä voikin tuntua tämä loppuaika pitkälle... roosa mäkään en juuri mitään saa tehtyä.. kävelen edes takas, tietokoneelle, tv:n ääreen, jääkaapille jne.. kyllä osaa olla tylsää..
yölläkin olin 4h hereillä, olis väsyttäny, mutten untakaan saanut.
mietin josko vaikka lähtis kirppareita kiertämään ja vähän shoppailemaan, sais taas tän pvän menemään nopeammin...
huomen aamulla neuvola, joskaan ei siellä varmaan mitään erikoista... mutta onpahan joku meno huomenna.. =)
palaillaan taas! =)
nallekas 38+6
Vaikka pitis vallan muita hommia tehä, mutta tää on vaan niin oiva tapa laistaa/vähän siirtää niitä hommia myöhemmäksi ;)
*SF* Joo, mie oon kova Serranos-fani ja meän isommat pojat on kans, aamusin katotaan koko porukka sitä :) Ja tsemppiä polikeikkaan - hyvin se menee :)
Tollaset mitään sanomattomat supparit, jotka ei saa mitään aikaan ovat varmasti tod ärsyttäviä.
Nyt tuli yllärivieraita, menen...
Kyllä nämä sateiset ja kylmät ilmat saavat mielen aivan matalaksi.Jotenkin eilenkin olin niin väsynyt kun olimme hieman liian kauan kaupoilla että kun kuulin tutun äidin synnyttäneen viikonloppuna niin mulle melkein tuli itku ja masennus, meillä kun oli samaan aikaan laskettuaika, vaikka toki olen hänen vuokseen todella iloinen!!!!
Yöt menevät todella hyvin, kerran vain käyn vessassa ja muutenkin ollaan menty monta monta päivää ilman kivuliaita supistuksia ja menkkamaisia kivuja.Tulihan tuo esikoinenkin ilman varoituksia, synnärillä alkoivat vasta kivuliaat supistukset, jospa nyt viikonloppuna tulisi(samaan aikaan kuin esikoinen tuli)lähtö, pitäkää peukkuja!!!
Autolla ajamisesta oli puhe, en aja pitkiä matkoja, mies ajaa yleensäkin ne, mutta mitä nyt tässä kauppaan ja kavereille ajelen ja onnistuu ihan hyvin, mutta täytyy keskittyä paljon tarkemmin kuin ennen, tekstiviestien kirjoittelu ajon aikana tuottaa ongelmia, vaikka ennen pystyi sitäkin tekemään loistavasti=))
Nyt sain esikoisen mummon kanssa ulos niin taidan mennä lepuuttamaan turvonneita jalkoja ja jospa saisin hieeman luettuakin kirjaa=))
Nelli 37+6
Laskettu aika on huomenna ja täällä edelleen yhtenä kappaleena tallustetaan. Eilisen ja tänään on vatsassa ollut tavanomaista hiljaisempaa - josko se ennustelisi jotain (toiveajattelua...)
Muuten taitaa olla samat fiilikset kun niin monilla täällä - odotellaan, odotellaan... Mun äiti lähetti tekstiviestin "Eikö vieläkään", johon vastasin että "Ei." Hälytin niitä jo eilen että ovat varalla lapsenvahdiksi, jos on tarvis, joten ihan kun en sitten ilmoittaisi kun jotain tapahtuu :) Pitäisi kai toisaalta olla iloinen, että olen ihmisten ajatuksissa.
Meillä on kamala polttopuu-urakka tuolla pihalla ja minäkin olen aina välillä koettanut jaksaa pinota puita. On niin tylsää vaan olla täällä kotona koko ajan ja koettaa keksiä tekemistä itselleen ja lapsille. Mutta niin kait muillakin.
Mitään tulppia tai vuotoja ei ole ollut, selkää juilii aina välillä. Näillä siis mennään.
anna ja rv 39+6
ja paljon muuallakin! Eli huomenna olisi edessä sektio ja jännittää se puudutus ihan he....vetisti. Pelkään kaikkea pistämistä, ihan siis tavallisiakin rokotuksia ja verikokeita niin että taju menee, joten ei tuo selkäydinpuudutus paljon houkuttele...
*ELO* rallivauvat on siis yhä masussa, meillä tosiaan sektio huomenna ja Miijokin yhä yhdessä kasassa. Pojat oli kyllä ihan tyytyväisiä, että vauva päätti pysyä masussa rallien ajan :p
Teillä joilla on ollut aiemmin suunniteltu sektio niin olisin halunnut kysyä sellaista asiaa, kuin että sain sairaalasta mukaani metalax puikon varuilta ja ohjeissa sanottiin, että jos suoli ei tyhjene luonnollisesti illan aikana (paastoaika neljästä eteenpäin) niin täytyy käyttää metalax puikko. Nyt ongelmanani on kuitenkin se että viime aikoina suoli on tyhjentynyt aina aamuisin, niinkuin tänäänkin, joten pitääkö silloin kuitenkin käyttää illalla vielä tuo metalax? Ei oikein houkuttelisi, kun niidenhän väitettään aiheuttavan ennenaikaisia supistuksia ja haluaisin kuitenkin yöllä nukkua edes sen vähän mitä jännitykseltä pystyn?!
Muuten olo on oikein hyvä yritän vain kokoajan keksiä itselleni jotain tekemistä, jotta päivä kuluisi mukavasti. Siivottiin Nti Wiis Ween huone ja muutenkin puunailtu nurkkia, vaihdettu lakanat ja pesty pyykkiä. Käydään vielä illalla viemässä tyttö mummolaan hoitoon huomista varten ja hoitamassa jotain firman asioita ja viimeiseksi illalla täytyy tarkistaa vielä sairaalakassin sisältö. Olo on aika epäuskoinen, että tässäkö tämä nyt sitten oli, yhdeksän kuukautta on mennyt ja synnytys käsillä. Apua!!!
E-A ja rv 39+0
Huomenna on taas äippäpolin aika, ja viimeksi se lääkäri jo puhui että tod.näk siitä suoraan synnärille ja kalvot puhki....eli kaipa mä huomenna synnytän. Tosin epäuskoinen kun olen edellisen käynnin kotiinlähdön jälkeen niin pelkään kyllä sitäkin että kotiin vielä laittavat....
Koko päivälle pitäisi keksiä kovasti jotain tekemistä, kun mies on töissä iltaan asti ja oon siis yksin lasten kanssa koko päivän....kurja vaan kun oikein mikään tekeminen ei innosta joten voipi olla että menee lasten osalta riehumiseksi tämä päivä....
E-A mä oon vähän miettinyt että tyhjentäisin suolen vasta aamulla, ihan siis omasta halusta kun mun vatsa toimii yleensä aina aamupäivän aikana, niin jotenkin mietin että miten paljon tuonne ehtii tavaraa kertyä jo yön aikana jos suolen tyhjentää illalla....tosin mulla ei ole ohjetta näin toimia joten kai mä katson vähän huomisen olonkin mukaan.... Mutta miten täsmällinen vatsa sulla on, oletatko että se ehtii toimia huomenna ennen lähtöä? jos näin niin sitten kai tuo tyhjennys on turha, jos taas ei kerkiä niin sitten joko tyhjennys nyt illalla tai aamulla....varmin on ehkä ilta jos kroppa reagoi pitkäänkin tuohon metalaxiin ja joudut käymään useampaan otteeseen vessassa....
täällä elämä täysin oireetonta, kömpelöä ja hidasta mutta ei supistele eikä kipuile mitenkään siihen malliin että luomulähtöön uskoisin....
Mammeli 39+0 huomista odotellen...
jos nyt taas välillä yrittäis jotain kirjoittaakin, on vähän jäänyt vaan taustailemiseksi tää, kun tuntuu ettei oo mitään kirjoitettavaa (että niin tylsää täällä siis)
tsemppiä sektioon ja ä-polille menijöille!
mulla olis tänään neuvola, tuskinpa siellä mitään ihmeellistä on - paitsi nyt tuntuis olevan taas painonnousu-kausi. Ite onn kotona aina mittaillu tuota painoa, niin on jo pitkään ollu niin, että välillä tuntuu että paino ei nouse ollenkaan viikkoon/kahteen ja sitten se yhtäkkiä humpsahtaa... Nyt olis yhteensä kertynyt 12kg, että aika keskiarvoilla kai
Viikon päästä ä-poli, jossa selvinnee kuinka iso neiti on nykyään - ja synnytetäänkö alakautta vai sektiolla. Kyllä toivoisin että mahtuis alakautta tulemaan, sektio on kuiteskin iso operaatio.
hirveesti ei oireita, paitsi aina kun yhtenä päivänä oon vähän aktiivisempi (luuhaan kaupoilla tms) niin seuraava yö ja päivä meneekin sitten menkkajomoissa ja supistellessa. Lenkkeilyä en oo harrastanut piitkään aikaan, sen verran tuo keilapallo tuntuu ikävältä tuolla haarovälissä.
Autolla ajamisesta: pikkumatkoja ajan autolla (kun en oikein kävellenkään pysty), mutta kyllä mulla on ratti aika vaarallisen lähellä. Mutta en voi penkkiäkään kauemmas siirtää, kun ei muuten yllä jalat polkimille. Minnekään pitemmälle en kyllä uskaltais lähteä ajamaan.
Jaahas, jos lähtis sinne neuvolaan.
pömppä rv 36+3
ei oo sektio-kokemusta, mutta erilaisista suolen tyhjennyksistä kyllä;)
Mulla ainakin noi yleensä vaikuttaa silleen, että aika nopeesti tapahtuu jotain, mutta kunnon tyhjeneminen vasta joidenkin tuntien kuluttua. Ja yleensä vielä seuraavana päivänä luistaa...
Eli suosittelisin iltaa.
Odottelen tässä työpäiväni viimeisiä hommia valmistuvaksi...koneen raksutusnopeuteen en voi vaikuttaa, joten kirjoittelen teille.
Onko teistä kellään ollut toiseen nivuseen/reisiin/alavatsaan osuvia TODELLA kovia kipuja raskauden aikana. Minulla on näes tällaista ollut n.kerran kahdessa viikossa (joskus muutaman päivänä putkeen) n.viikolta 25 alkaen. Kipu on siis todella kova -en pysty liikkumaan tai tekemään yhtään mitään sen aikana, usein kipu vetää minut täysin linkkuveitsi asentoon. Heti kun pääsen jaloilleni niin kipu helpottaa. Tyypillisimmin kipu on vasemmassa nivusessani säteillen molempiin reisiin ja alavatsalle. Supistuksesta ei mielestäni ole kyse (tosin ko.hetkellä ei tulisi mieleenikään rueta tutkimaan mahan kovuutta --ainoastaan selvitä). Kipu kestää n.30 sekunttia jonka jälkeen helpottaa.
Olen ajatellut, että ehkä tämä olisi sellaista ligamenttikipua. Onko kellään ollut vastaavia?
Luulin mahani kasvun jo poistaneet nämä tosi kovat kivut, mutta tänä aamuna heräsin taas tällaiseen.
t.ELO rv 37+1
Mulla on ollut ja on! Ne on sellasia hetken kestäviä, mutta tuntuu tajunnan räjäyttäviltä. Mulla on viime aikoina ollut silleen, että jos nousen esmes tuolilta seisomaan, nii pitää hetken olla ihan paikallaan, koska tuntuu, ettei jalat kanna. Kipu on sellasta tuikkaavaa, pistävää, repivää - sellasta mitä ei oikein osaa kuvailla. Ne voi yllättää kesken kävelyn ja ai jestas, ko tekee eetvarttia ja kävely on pakko pysäyttää, ko seinään samantien.
Toiset sanoo niiden olevan kohdun venymiskipuja ja toiset taas, että vauva painaa alaspäin ja joidenkin oon kuullut puhuttavan sellasesta, että vauva painaa alapään hermoja. En tiiä, mistä loppupeleissä on kyse, mutta mulla on ollut vastaavia myös edellisessä raskaudessani ja loppuvaiheessa raskautta.
AJ 37+2 (muistin laittaa viikotkin)
ps. Misäs *TM*? ;) Ja olikos *Emma* vielä tänään palstaillut...?
Minulle kun neuvolalääkäri uskotteli, että seuraavassa raskaudessa ei sitten tällaista ole, koska kudokset ovat jo valmiiksi venyneet :-).
E-A oikein paljon tsemppiä huomiselle...kaikki menee hyvin:) koita vain nukkua ensi yönä, vaikka helppohan se on sanoo...ja varmasti jännittää, itse pelkään kaikenmaailman piikkejä ihan hirveesti...mutta en voi kun tsempata...kaikki on sen arvoista:)ja toisaalta olen kateellinen, huomenna näet jo pikkuisesi..:)
Itellä mahakivut vain jatkuu..välillä tuikkii kovasti välillä vähemän...
mutta silti ajattelin nyt lähteä elokuviin, jos sais hetken jotain muuta ajateltavaa..:)ja tosissani kaipaan pääseväni täältä neljän seinän sisältä poies....eli varmaan tekee ihan hyvää.....ja sielä on sairaala lähellä, joten ei hätiä mitiä..siltä osin...
ja noista kivuista, luulen tietäväni mitä on mulla tulee etenkin öisin kun joudun käymään vessassa, ja juuri kun olen nousemassa pöntöltä, niin iskee niin mieletön kipu etten tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä...kun ei pääse mihinkään....
joten palamisiin huomenna..:).
miijo 39+
tää päivä on taas ollu niin syvältä, että huh huh , kipeä olen ollut koko päivän ja siks oonkin niin pahalla päällä...koska ei kuitenkaan mitään sellasta että tuskin tää mihinkään johtaa, vie vaan voimat...
eilen siivosin kävin 5km lenkillä ja saunomassa, no tänään olenkin sit niin kipeä, että hyvä kun kilsan pystyin tuossa äsken tallustamaan...
otin tuossa anoppipuolenkin kans sit hyvin yhteen, kun raivostuin, lopettivat tyttöjen hoitamisen ja yhteyden pidon melkein kokonaan parivuotta sitten..ja nyt kun apu ois tosi tarpeen ja ne ovat lomalla...niin eivät kertakaan ole halunu tyttöjä nähä.nyt selvis syy miksi ei yli kahteen vuoteen ole niitä yöksi ottanut, tytöt eivät kuulemma osaa käyttäytyä!!!sanoinkin, että miten ihmeessä voit olettaa jos tytöt näkee teitä kerran vuodessa, niin kai se myös näkyy niiden käytöksessä...ja että eihän niiden pidä ilman sääntöjä/rajoja antaa sielä ollakkaan.että ne on lapsia, ainahan ne kokeilee rajoja ja tulee pientä kinaa..eihän niitä niille pullossa voi tuoda...ja hei lapset kasvaa !!
aarrgghh kun mulla menee järki...:(
Kyllä mäkin todella oisin toivonut, että tämä pikkuinen ois syntynyt ennen tuota koulun alkua...mutta tuskinpa.....
oishan se liian täydellistä, oishan se ollu tyttöjenkin hyvä nähdä ees paripäivää vauvaarkea, ennen kuin kouluun...
:(tai sit vois mennä 2viikkoa yli, niin mies pääsis heti aloittamaan isyysloman.mutta milloinkohan se kukko käskien on laulanut...:)
aika tuntuu menevän niin hitaasti, ite en kyllä oikein uskalla lähteä tyttöjen kans yksinään ajelemaankaan kovin pitkälle, kaupunkiin kun meiltä matkaa melkein 40km...niin tuntuu että seinät kaatuu päivisin päälle, kun täällä vain kökötetään ja tytöt tappelee koko ajan..nekin vaistoaa tän mun olon.
SF: tuli tuossa mieleen kun noita sun oireita olen lukenu, onko sulla aikasemmissa raskauksissa ollut heikko virtaus? mun ystävän kanssa ollaan puhuttu paljon, ja sillä oli heikot virtaukset ja sillä katosi lapsivesi, eli sillä ei lorahdellut niin että ois huomannut. ja meinas tulla hätä kun synnytys tilanteessa oli huomattu vasta että vettä ei yhtään ja vauva melkein kuivunu,raskaus oli vielä yliaikainen ja johti lopuksi sektioon. toisessa raskaudessa kävi samanlailla virtauksien kanssa, mutta silloin tajuttiin alusta asti seurata tilannetta ja yllätyksiä eikä hätä tilanteita ehtinyt tulla, mutta lapsivesi katosi itestään., eli ymmärsin sen että tuo lapsiveden katoaminen johtu noista huonoista virtauksista.en halua pelotella missään nimessä,tuli vain mieleen tuosta lorinasta...
mutta sulla tuskin annetaan mennä yli...
voimia kaikille...:)
miijo 38+6