Onko tänään joku pyhä/vapaapäivä?????
Ihmettelen vain, kun näkyy kaikki naapurit olevan kotona.
Kommentit (20)
Onko taas Naapurikyttääjät ry:n liittymislomakkeessa tyhjiä kohtia jotka sinun pitää täyttää?
Olethan sinäkin kotona?
Mulla on vapaapäivä. Aamulla vein teinin kouluun ja autotalliin kävellessä pistin merkille, että kaikki lähimmät naapurit skrapaili pihoissaan autojensa laseja. Et kai ne ainakin lähti töihinsä. En kyllä ymmärrä niiden logiikkaa pitää autotallit täynnä romua ja sitten -20 kelissä nakit jäässä hinkataan niitä auton laseja puhtaaksi... Mutta se asiahan ei minulle (tai tähän keskusteluun) kuulu.
Liittyisikö sähkön hintaan tms jotenkin?
Oon saikulla. Miksi itse olet kotona?
Vierailija kirjoitti:
Eikö just tällaisena päivänä kannattais vääntää kotoa lämmitys pienelle ja mennä officelle nauttimaan lämpimästä tilasta työnantajan piikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö just tällaisena päivänä kannattais vääntää kotoa lämmitys pienelle ja mennä officelle nauttimaan lämpimästä tilasta työnantajan piikkiin?
Tai sitten olla kotona lämmittämässä esim. takalla.
Pakkasta liikaa aamulla ja silloin selkäkin tais olla kipeä joten ei voinut lähteä töihin.
Miksi ap on kotona? Ihmiset voi olla töissä kävellen bussilla,pyörällä vaikka omistaisi auton. Kävellen saa liikuntaa,eikä tarvi erikseen lähteä enää työpäivän jälkeen liikkumaan.
Jatka kuule ihmettelyä vaan ihan rauhassa.
En ole kyttääjä siis, en ainakaan pahalla.
En vain itse uskalla lähteä kotoa pois, jos naapurit ovat kotona.
Ap
Mulla nyt muutenkin on arkivapaita, mut tänään oon saikulla.
Mullakin on outo tunne siitä ja palstalla on ihmisiä enemmän kuin yleensä.
Naapurisi eivät ole persaukisia kyttääjiä vaan työelämässä ja niin hyvässä asemassa että voivat pitää etäpäivän kun ei huvita lähteä kovassa pakkasessa ajelemaan pääväylille jotka ovat täynnä avuttomia 30km/h nysvääviä pikkukinnereitä.
Siellä ne nauravat kun tuloŋsiirtoẹlätin verhot taas heiluvat niin että.
-28 näytti aamulla mittari niin enpä viitsinyt autoa käynnistellä vaan jäin etäilemään.
Mene töihin ja lopeta tuo sairas kyttääminen.
Itse olen etätöissä. Välissä kävin hakemassa auton pois huollosta, se onkin ainoa hetki, kun kotoa poistuin. Omassa työssä on hyvä, että kukaan ei kyttää menemisiä.
Kaikki työ ei ole nykypäivänä vain sitä raskasta fyysistä,että työntekijän huomaa jos hän lähtee lapio olalla kotoaan. On myös kevyitä toimistotöitä,joita voi hoitaa etänä myös.
Teen etätöitä kotona, kuten lähes kaikkina muinakin päivinä. Ei ole pyhä, koska silloin mulla olisi vapaata.
Mulla on vapaapäivä, ihanaa kun aurinkokin paistaa!