Helsingissä 4D ultraan?
Kommentit (11)
suosittelivat noin viikkoa 25. Kaikki rakenteet jo näkyy selvästi, mutta sikiö vielä niin pieni, että näkyy hyvin myös kokokuvassa ja ei ole niin sumpussa.
Kiitos vastauksista. Minkäköhän hintainen 4D ultra on?
145¿ jää kelakorvauksen jälkeen maksettavaksi. Tilasin juuri kysyiseen paikkaan ajan. Ja tekee helsingissä ainakin Felicitas lääkäriasema tota ultraa.
ja muuallakin päin Suomea tehdään. Bruno ei todellakaan ole ainoa. Itse olen menossa Felicitakseen Tapio Kurjelle, koska hän tekee myös sisätutkimuksen ym. jota Bruno ei tee ja hinta on sama. Tapio Kurkea on kehuttu hyväksi myös tällä palstalla. Hakemalla löydät lisätietoja.
Kävin edellisessä raskaudessa Brunolla ja jos menen nytkin, niin hänelle ajattelin mennä. Minua ei haitannut, ettei siinä tehty sisätutkimusta samalla, koska se tehdään muutenkin pitkin raskautta ihan tarpeeksi useasti, oikeastaan ihan hyvä vaan, että katsottiin pientä vain massun päältä. Saimme kuvat mukaan ja cd:n kans samaan hintaan.
Voin suositella lämpimästi Felicitas -klinikkaa ja ultraavaa lääkäriä Tapio Kurkea. Erittäin miellyttävä lääkäri ja selittää kaiken todella hyvin ja tarkasti. Suuri plussa myös siitä, että on aina ajallaan - muutaman minuutin on voinut joutua pahimmillaan odottamaan. Todella pätevä mies! Täältäkin saa mukaan DVD:n.
Brunolla kävin esikoista odottaessani. Ihan pätevä lääkäri, mutta yleensä aina myöhässä- odotimme tunnin omaa aikaamme :(, selitti kyllä kaiken hyvin ja tarkasti, mutta varsin " tyly" kuva hänestä jäi. Tuntui enemmän liukuhihnatyöltä...
masunasu rv33+6 ja tyttö 2v3kk
toukokuun lopulla kävimme, meillä oli päivän toiseksi viimeinen aika ja oli myöhässä alle 5min. Tosin meillä meni hieman kauemmin kuin varattu aika, koska ultrassa poikkeava löydös eli seuraavalla aika oli sitten jo enemmän myöhässä, mutta alle 15min sekin.
Meille ainakin Bruno selitti todella tarkkaan sikiön rakenteita jne, ja oli muutenkin erittäin mukavan tuntuinen eli " uskaltaisin" mennä uudestaankin jos tilanne vaatisi ja suosittelen lämpimästi muillekin :)
Mayella rv 31
että kuinka monta viikkoa aikaisemmin Kurjelle tai Brunolle kannattaisi varata aika 4D-ultraan? Onnistuukohan muutaman viikon varoajalla, vai onko tosi ruuhkaa? Kiitos jos joku osaa sanoa!
Saako siinä jotenkin enemmän tietoa vauvasta kuin tavallisissa ultrassa? Mitä tietoa?
Eli varasin eilen Brunolle aikaa, ja sain sen ensi maanantaiksi. Olen tosi tyytyväinen näin nopeaan onnistumiseen. Siskollani on Brunosta myös tuollainen melko tyly kokemus, ja yhdellä kaverillani tosi mukava... Kaipa sillä(kin) on välillä huonompia päiviä?...
Hinnaksi sanottiin KELA:n jälkeen n. 140 e. Mukavia ultrahetkiä teille muillekin!! T. Maituliini
Bruno Cacciatore on kai ainut, joka Suomessa tekee 3d/4d-ultraa. Tai oli ainakin vielä jokin aika sitten. Taitaa olla Femedassa, muistankohan oikein..?
Jatkokysymys: kuinka aikaisin aika pitää varata, onko pitkät jonot? Ja millä viikoilla on paras aika mennä tuohon ultraan? Täällä nyt 19. viikko aluillaan, ja vielä harkitsen tuota sijoitusta...
Kandi 18+1